Много слабо парно при Голф-4?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
venkokmeta
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот venkokmeta » Съб 15 ное 2008 16:40


здравеите колеги и аз имам съ6тия проблем неще да загрее и това си е седи си между 70-80г и дотам проверих със сигърност нее тремустад




Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 15 ное 2008 16:57


тремустад

Какво е това ??? :shock :shock :shock


venkokmeta
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот venkokmeta » Съб 15 ное 2008 18:54


имах предвит термостат така по добре ли е?


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 15 ное 2008 18:57


Колега, прочети из форума за да разбереш, че има много ментета при термостатите! Така че недей да си сигурен в него !!!


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Съб 15 ное 2008 21:25


Как да проверя системата за допълнително подгряване на водата (трите подгревни свещи) в смисъл какво ги управлява предполагам това е ECU-то през някакво реле. Кое е това реле да го проверя. Айде някой жичкаджия да се изкаже.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8379
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 15 ное 2008 22:52


batkotivalio написа:Как да проверя системата за допълнително подгряване на водата (трите подгревни свещи) в смисъл какво ги управлява предполагам това е ECU-то през някакво реле. Кое е това реле да го проверя. Айде някой жичкаджия да се изкаже.


Интересен въпрос е това ,и мойте свещи са проверени и работят но дали им се пуска ток когато трябва.....не се знае. Проверката я правихме в топло време а тогава няма как да се тества в полеви условия системата!


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Съб 15 ное 2008 22:58


Интересен въпрос е това ,и мойте свещи са проверени и работят но дали им се пуска ток когато трябва.....не се знае. Проверката я правихме в топло време а тогава няма как да се тества в полеви условия системата!

На моя двигател AJM(помпа-дюза), съм чел, че над 9гр. подгревните свещи на цилиндрите въобще не включват така, че предполагам и другите ще са по някакъв такъв начин.


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Re: Много слабо парно при Голф-4?

Мнениеот stoyanz » Пон 17 ное 2008 10:03


gomez написа:Колега, нещо не разбрах ??? :shock


Моя голф нямаше система за допълнително подгряване на водата. Намериха ми такъв фланец втора употреба и го сменихме с моя, но свещите ги включвам ръчно директно от плюса на акумулатора. Сега трявба да измисля поне с бутон от купето да става.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Вто 18 ное 2008 23:33


Няма ли някой идея да ме прати някъде при читав жичкаджия, който да знае за какво сатва въпрос?


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Пет 21 ное 2008 13:26


Хъм, попаднах на една статия в сайта на Ем комплект 33. Та според нея, тези свещи се слагали за скандинавските страни, защото от студа там двигателя не можел да затопли за да влезе в нормален режим на работа. Или с две думи функцията им не е да подгрява парното. Консумацията им била толкоз голяма, че се следяло колко е натоварен алтернатора и според това се пускали една, две или и трите заедно. Вероятно за това на тебе не ти се включват. Почвам да се замислям дали няма да прецакам алтернатора.


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Пет 21 ное 2008 13:57


to4nia написа:Имам ГОЛФ 4 ТДИ 110к.с.-сутрин при външна тем. 3-4гр. ми достига 90гр. на двигателя за около 7-8км. в града при нормално задръствате,за мен това е нормално и така трябва да бъде,един път загреели стрелката на темп. стои точно на 90гр., не на 89или 91 ,
точно на 90,парното духа толкова топло че просто не можеш да издържиш ако е на" HI" климатроника.Лятото загряваше по-бързо което си е напълно нормално и пак си подържаше 90гр.и вграда и извън града! Такаче ако някои се чуди каква трябва да бъде нормалната темп. да прочете горенаписаното още един път :D

И при мен е така!!! Не мърда стрелката .... на 90 стои.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Пет 21 ное 2008 22:07


Добре де ако е да топлят двигателя защо свещите се намират дефакто на изхода от него и на входа на радиатора на парното...


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Съб 22 ное 2008 13:37


batkotivalio написа:Добре де ако е да топлят двигателя защо свещите се намират дефакто на изхода от него и на входа на радиатора на парното...


Ами просто термостата като не е отворен, те топлят водата само в малкия кръг.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта