Много слабо парно при Голф-4?
-
venkokmeta
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
-
venkokmeta
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
batkotivalio написа:Как да проверя системата за допълнително подгряване на водата (трите подгревни свещи) в смисъл какво ги управлява предполагам това е ECU-то през някакво реле. Кое е това реле да го проверя. Айде някой жичкаджия да се изкаже.
Интересен въпрос е това ,и мойте свещи са проверени и работят но дали им се пуска ток когато трябва.....не се знае. Проверката я правихме в топло време а тогава няма как да се тества в полеви условия системата!
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Интересен въпрос е това ,и мойте свещи са проверени и работят но дали им се пуска ток когато трябва.....не се знае. Проверката я правихме в топло време а тогава няма как да се тества в полеви условия системата!
На моя двигател AJM(помпа-дюза), съм чел, че над 9гр. подгревните свещи на цилиндрите въобще не включват така, че предполагам и другите ще са по някакъв такъв начин.
-
stoyanz
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Много слабо парно при Голф-4?
gomez написа:Колега, нещо не разбрах ???
Моя голф нямаше система за допълнително подгряване на водата. Намериха ми такъв фланец втора употреба и го сменихме с моя, но свещите ги включвам ръчно директно от плюса на акумулатора. Сега трявба да измисля поне с бутон от купето да става.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
-
stoyanz
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Хъм, попаднах на една статия в сайта на Ем комплект 33. Та според нея, тези свещи се слагали за скандинавските страни, защото от студа там двигателя не можел да затопли за да влезе в нормален режим на работа. Или с две думи функцията им не е да подгрява парното. Консумацията им била толкоз голяма, че се следяло колко е натоварен алтернатора и според това се пускали една, две или и трите заедно. Вероятно за това на тебе не ти се включват. Почвам да се замислям дали няма да прецакам алтернатора.
- Americanec
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
to4nia написа:Имам ГОЛФ 4 ТДИ 110к.с.-сутрин при външна тем. 3-4гр. ми достига 90гр. на двигателя за около 7-8км. в града при нормално задръствате,за мен това е нормално и така трябва да бъде,един път загреели стрелката на темп. стои точно на 90гр., не на 89или 91 ,
точно на 90,парното духа толкова топло че просто не можеш да издържиш ако е на" HI" климатроника.Лятото загряваше по-бързо което си е напълно нормално и пак си подържаше 90гр.и вграда и извън града! Такаче ако някои се чуди каква трябва да бъде нормалната темп. да прочете горенаписаното още един път
И при мен е така!!! Не мърда стрелката .... на 90 стои.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта
