не показва стрелката за температурата на таблото - Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
gogomoto
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

не показва стрелката за температурата на таблото - Б3

Мнениеот gogomoto » Чет 20 ное 2008 9:05


Добър ден колеги
проблемче :) сменил съм 5 датчика за вода (пред мотора има 3 -ка датчици..........) нали проблема ми е в тва че сменям го всичко си е наред и след ден - два пак не показва стрелката на таблото
Почеетох доста теми има много добри изказвания ама моя проблем си остава
купил съм датчици от 10 лв до 40 лв замервани са преди са се слагат и изгаря
някои бе споменал да как да се провери с-мата дали е наред с окъсяването на буксата
направено : стрелката се вдига
иначе перката( за охлаждане) си е наред варти 2 степени няма проблем
моля за савети и компетентно мнение благодаря ви предварително
безавариен път :)
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Чет 20 ное 2008 9:19


:welcome_to_group Колега :D
Не знам, но според мен може и да е някоя студена спойка по таблото, или както си посочил - някоя маса или окъсяване :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 20 ное 2008 10:11


Вероятно е спойка на таблото и в момента,когато си мерил с окъсяването е сработила ;)
Разглоби таблото и го прегледай,презапои си и стабилизатора (аз съм го запоил и към куплунга му заради окисляване и високо преходно съпротивление).
Успех!


gogomoto
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

датчик

Мнениеот gogomoto » Пет 21 ное 2008 19:46


zfa159 написа:Вероятно е спойка на таблото и в момента,когато си мерил с окъсяването е сработила ;)
Разглоби таблото и го прегледай,презапои си и стабилизатора (аз съм го запоил и към куплунга му заради окисляване и високо преходно съпротивление).
Успех!

колега веригата си е наред ,в смисал пробвал съм не 1 път и си показва стрелката самнява ме може ли да е нещо по борд компутара или ... нз
щом сложа нов всичко си е наред
чесно казано повече се самнявах в датчиците земах и от морга все тая
уж оригинален VW за 40 лв и пак ...
направо .. тая кола ме съсипва
помагаите моля :cry:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 21 ное 2008 21:43


купил съм датчици от 10 лв до 40 лв замервани са преди са се слагат и изгаря

т.е как така изгаря ? не показва просто или изгаря наистина и връзката прекъсва ? защото за да изгори трябва да протече един хубав ток така да се каже и тогава , ако е вярно , че като окъсиш буксата стрелката се вдига излиза , че трябва поне за малко да покаже нещо ..... или не ?


gogomoto
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

проблемче

Мнениеот gogomoto » Съб 22 ное 2008 13:49


juve написа:
купил съм датчици от 10 лв до 40 лв замервани са преди са се слагат и изгаря

т.е как така изгаря ? не показва просто или изгаря наистина и връзката прекъсва ? защото за да изгори трябва да протече един хубав ток така да се каже и тогава , ако е вярно , че като окъсиш буксата стрелката се вдига излиза , че трябва поне за малко да покаже нещо ..... или не ?

колега датчика го замервам преди да го сложа вси4ко си е наред смениям го работи ден два наи-много и пак изгаря
след като го монтирам показва ,въпрос на време да откаже
много не съм запознат с токовете мои приятел ги замерва монтираме и в следствие щом изгори или нз окъсява се нз как да го нарека показва др стоиности на мултицета
а за температура изобщо не показва


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблемче

Мнениеот zfa159 » Съб 22 ное 2008 15:23


gogomoto написа:
juve написа:
купил съм датчици от 10 лв до 40 лв замервани са преди са се слагат и изгаря

т.е как така изгаря ? не показва просто или изгаря наистина и връзката прекъсва ? защото за да изгори трябва да протече един хубав ток така да се каже и тогава , ако е вярно , че като окъсиш буксата стрелката се вдига излиза , че трябва поне за малко да покаже нещо ..... или не ?

колега датчика го замервам преди да го сложа вси4ко си е наред смениям го работи ден два наи-много и пак изгаря
след като го монтирам показва ,въпрос на време да откаже
много не съм запознат с токовете мои приятел ги замерва монтираме и в следствие щом изгори или нз окъсява се нз как да го нарека показва др стоиности на мултицета
а за температура изобщо не показва

:shock Ти ме уби.
Как я пробваш тази стрелка - окъсяваш ли я или през резистор? Понеже ако проблема ти е в стабилизатора в таблото при окъсяване с проводник е нормално да се двигне ама това не значи че с датчик ще мери правилно ;) Няма никакъв шанс да изгориш датчика като го свържеш в тази верига.....просто няма как понеже идеята е проста - единия край на датчика е на маса а другия край отива към стрелката като другия край на стрелката е на + 12V или там +10 май беше след стабилизатора.Променяйки температурата на датчика му се изменя съпротивлението по определена крива и тама се изменя тока през стрелката и съответно нейното показание....как точно може да изгори ума не ми го побира честно казано.
Иначе датчиците са два типа - няколко отделни с по две жици и един общ с 4 жици.
Ако е този с 4 жици те са както следва - една за маса,една за сигналната лампа за прегряване,една за стрелката и една за информация за температурата към ЕКУ-то (компютъра).Компютъра няма как да ти изгори датчика понеже той там просто след какво е състоянието на датчика а и незнам дали си разглобявал такъв датчик ама вътре са си 3 отделни и дори единия да изгори другия ще си работи.
Единствения хипотетичен шанс да изгори датчика е ако стрелката окъси някак си и пуснеш датчика направо на напрежението между захранване и маса ама....това ми се струва абсолютно невъзможно като знам как е конструирано таблото.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта