на баланс не се хваща, зашото няма странично биене, а е по вертикала
От какво може да ми трепери волана?-решено/дискове/
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
С голяма скорост скачаш на спирачките, колелата блокират и гумата се износва неравномерно в даден неин участък и казано на жаргон става на зарче (с ръб). Просто в този отрязък където се е трила, радиуса става по-малък от нормалния. В следстви на това тя започва да бие, не странично, а радиално и затова много трудно се хваща на баланс.
EDIT: ще се преместя поне в Малък Поровец, много им е бърз нета в този регион.
EDIT: ще се преместя поне в Малък Поровец, много им е бърз нета в този регион.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Отиваш на гумаджия
вдигате колата на подемника 10 см, взлизаш и газ, докато не почне да бие, в този момент -> е за тва съм дошъл...
свлаяте смени, и внимателно почвате да зяпате...
Аз имах проблем с такива гуми.. квото и да ги правят, и си биеха на 140 ..
ама точно на 140. на 145 нема проблемация, на 135 нема..
смених гумите.. бяха заводски.. с колата.
новите и заспа.
вдигате колата на подемника 10 см, взлизаш и газ, докато не почне да бие, в този момент -> е за тва съм дошъл...
свлаяте смени, и внимателно почвате да зяпате...
Аз имах проблем с такива гуми.. квото и да ги правят, и си биеха на 140 ..
ама точно на 140. на 145 нема проблемация, на 135 нема..
смених гумите.. бяха заводски.. с колата.
новите и заспа.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От какво може да ми трепери волана?
По всяка вероятност имаш скъсана тел на една от гумите. При това положение баланса е ОК, но след като пуснеш колата на пътя гумата започва да премята, а и от там и да прескача. Свали гумата и е огледаи по шарката. Ако имаш набито око ще забележиш изкривяването на шарката ( скъсване на тел от нея).GTIteam написа:Биенето се осеща наи-вече м/у 90 и 140км....едно леко и много бързо треперене - направо като карам 2-3 часа извънградско и после получавам Паркинсон...много е неприятно![]()
А гумите ми са 4-те нови, балансирани и т.н., джантите са прави, нямам фланци и подобни...
Колата няма нищичко за правене по нея - прегледана е в сервиз от до съвсем скоро
някакви евентуални идеи?
- GTIteam
- Мнения: 410
- Регистриран на: Нед 19 дек 2004 23:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Днес отивам следобед в сервиза и ще ви кажа какво е станало.
Тука един приятел ми разви някаква теория ама не знам доколко може да е истина - имам прилично задно гърне което вади доста басов звук...самото гърне е натегнато възможно най-нагоре за да може да ми излезе през дупка от задната маска...според въпросния приятел при по голяма скорост и постоянно поддържане м/у 2700-4000 оборота гърнето имало възможност да вибрира доста и ако ми опира в купето от горната част (понеже нали е стегнато и вдигнато на макс) тази вибрация да се придавала на купето...
Мене не ми звучи никак смислено...а на вас

Тука един приятел ми разви някаква теория ама не знам доколко може да е истина - имам прилично задно гърне което вади доста басов звук...самото гърне е натегнато възможно най-нагоре за да може да ми излезе през дупка от задната маска...според въпросния приятел при по голяма скорост и постоянно поддържане м/у 2700-4000 оборота гърнето имало възможност да вибрира доста и ако ми опира в купето от горната част (понеже нали е стегнато и вдигнато на макс) тази вибрация да се придавала на купето...
Мене не ми звучи никак смислено...а на вас
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта