разни ремонти по Пасат Вариант 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Бени
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 07 фев 2006 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

разни ремонти по Пасат Вариант 1.9 TDI

Мнениеот Бени » Вто 07 фев 2006 16:32


Привет на всички. Първо бих искала да ви поздравя за страхотния форум, изключително полезен - както за начинаещи така и за по-напредналите.

Та на въпроса. Като един абсолютно начинаещ шофьор преминал през стандартните курсове на обучение, а именно как точно да подкараш един автомобил, но не и какво точно представлява той ... изпадам в редица главоблъскания с возилото на което се качих - ПАСАТ Вариант 1.9 TDI (1998), автоматик (не знам дали са необходими повече данни). Колата е на 212 хил км. и за по-сигурно реших да й направя основен преглед - особен имайки предвид че не разбирам нищо от това което се намира под предния капак (а пък и около него също).

Излязоха доста неща, като напр. смяня на ангренажен ремък, ремонт и регулиране на ГНП, смяна на преден ляв носач (горен-долен), смяна на масло и филтър за автоматика, смяна на маслени филтри и масло, и т.н. Отделно трябва да се сменя филтър на климатика (климатроник) и да се пълни. А пък и нещо алармата не функуционира адекватно - смених батириите на ключа, но не съм убедена дали е достатъчно ...

Бихте ли ме ориентирали като как би звучал подобен ремонт изразено в цифри (лв). Допълнителни съвети относно поддръжката и ползването на такъв автомобил биха били изключително ценни за един начинаещ ...

Благодаря предварително за съветите, и ме извинете ако въпросите ми звучат дилетантски.




Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

лошо

Мнениеот kiko26 » Вто 07 фев 2006 16:59


Не искам да те разо4аровам но това доста пари4ки излиза на този модел.Е ако си вземе6 ментета може и по ефтино ама несе знае ка4ествето.Само не се оставиаи маистора да ти купува 4асти.Успех.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 07 фев 2006 16:59


Добре дошъл във форума. :)

За колата:
Сменяй си редовно маслото на двигатела и скоростната кутия.
Скоростната кутия е автоматик и не бива да правиш компромиси с масло, защото ремонтите после са мн солени.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Вто 07 фев 2006 17:54


Двата носача са към 400лв общо за качествени такива. Филтрите общо са към 60 кинта, пак хубави. Бях питал за ангрнажния ремък заедно с обтегачите маи е към 80-100лв. Успех и безавариино возене :)


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Re: ремонт на Пасат Вариант 1.9 TDI

Мнениеот versace » Вто 07 фев 2006 18:14


Бени написа:, ремонт и регулиране на ГНП,


Ами колегите май това не са го видели. Ако това което си написал е вярно, колата не може да бъде на 200 000 км или са я карали като за последно. Само този ремонт ще струва доста пари (някой по запознат да каже колко точно).
Кой вид ти е двигателя( колко коня). Колата карана ли е в България. От къде е внесена

Пожелавам ти късмет


Бени
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 07 фев 2006 14:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ремонт на Пасат Вариант 1.9 TDI

Мнениеот Бени » Вто 07 фев 2006 18:24


Колата карана ли е в България. От къде е внесена



Колата е внесена от Германия на 90 хил км пре 2002, след което е карана основно в България и около нея. Но действително е експлоатирана, и леко удряна отпред (доколкото разбрах от прегледа не особено добре отремонтирана навремето).


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 07 фев 2006 18:43


Добре дошла във форума!Всяка последна неделя на месеца си правим срещи пред НИМ -Бояна!Заповядай!За повече съвети-с подобни возила/по новички дизели/ са Imedarov и L&R- и двамата с готовност ще ти помогнат със съвети по експлоатацията!В "Полезни връзки и статии" ще намериш също полезна информация за твоя модел!Желая ти много и безаварийни километри! Drive welcome_to_group


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 07 фев 2006 19:09


Колата Мечта.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 07 фев 2006 23:34


Ами филтрите и ангренажният ремък и маслата, са задължителни при купуването на "ново" ауто.
За носачите се въртяха едни сериозни цифри, предпочитам някой който знае какво говори да те "светне".

А за ГНП, не ти препоръчвам да подемаш каквото и да е, докато не потвърдиш "диагнозата" при някой изпитан майстор...

Единственото което се сещам е супер дизел на околомръсното..
да я отведеш на диагностика... 40 кинта, но доста неща ще се изяснят..

Иначе ти пожелавам да не е тя /помпата де/, и много безаварийни километри..
и добре дошла..


off
сега ще видиш какво става като те надушат колегите как ще се изсипят да помагат :)


Потребителски аватар
daskal
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот daskal » Вто 07 фев 2006 23:57


welcomee ,, ПАСАТ Б5 не е лукс , лукс са средствата необходими за неговото предвижване "

смяня на ангренажен ремък (с ролките )- от 500лв до 1200 във фирмен сервиз
смяна на преден носач(горен-долен)- от 60-100лв за бр. турски до 250 лв бр. за нещо по добро
смяна на маслени филтри и масло -30-50 лв филтър + 50- 150 лв масло
сменя филтър на климатика (климатроник) и да се пълни- 40лв филтър + ........... пълнене
смяна на масло и филтър за автоматика- .....................
ремонт и регулиране на ГНП - доста стотинки
Добре че поне турбината не за ремонт.... :horror:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 08 фев 2006 0:12


wili98 написа:.....


Стендуването на ГНП в Супердизел е 250 лв. - става дума САМО стенд без каквито и да било настройки и ремонти по помпата. /това са ми го казвали за Голф 2 дизел/.

А защо решиха че ГНП-то е за ремонт и т.н.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 08 фев 2006 0:56


Колеги, да попитам: като казвате филтър на климатика (колегата daskal TDI е написал 40лв.) какво имате в предвид - филтъра през който въздуха прониква в купето (подбен на въздушен филтър ама за купе - да не влиза прах боклуци и т.н.) или има някакъв друг филтър по системата/тръбите на климатика/клматроника ?
Филтъра за въздуха в купето (чувал съм да го наричат и поленов) го взимам за 25лв. BOSCH от Ауто Плюс.


Потребителски аватар
lubko
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 02 сеп 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubko » Сря 08 фев 2006 9:34


имам същият пасат и смяната на ангренайниат ремак ми излезе 200лв. с ролките и монтаж 40лв маслото на двигателя и филтара 100лв. като ролките и ремака са немски


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 08 фев 2006 19:14


lubko написа:имам същият пасат и смяната на ангренайниат ремак ми излезе 200лв. с ролките и монтаж 40лв.
...
като ролките и ремака са немски
Бая тънко си минал! Якажи от къде пазаруваш и къде го правят това за 40лв.?


Потребителски аватар
daskal
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот daskal » Сря 08 фев 2006 21:15


Rumen написа:Колеги, да попитам: като казвате филтър на климатика (колегата daskal TDI е написал 40лв.) какво имате в предвид - филтъра през който въздуха прониква в купето (подбен на въздушен филтър ама за купе - да не влиза прах боклуци и т.н.) или има някакъв друг филтър по системата/тръбите на климатика/клматроника ?
Филтъра за въздуха в купето (чувал съм да го наричат и поленов) го взимам за 25лв. BOSCH от Ауто Плюс.

Да това е поленовия филтър през който въздуха прониква в купето и наистина е 25 лв ( погледнах фактурите от смяната ) грешката е моя . А това че на Пасат Б5 смяната на агренажен ремък с ролки (не съм сигурен но на този модел май препоръчват и смяна и на шайбата на разпределителния вал при всяка втора смяна на ремъка ) струва 240 лв oops



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1 и 50 госта