


Ксенон 55 вата или 35 вата
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Ксенон 55 вата или 35 вата
Зрдавейте искам да попитам някой има ли някъкви впечатления от 55 ватов ксенон? Ще свети ли много по силно от стандартните 35 вата? И има ли някакви недостатъци?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
глупости.
50 ватовия ксенон не свети по силно от 35. просто с него няма да се слагат допълнителните товари, с които се лъже бордовата мрежа за изгоряла крушка.
сравнявали сме 50 ватов (Wizi-Bora) и моя 35 луксима. кола до кола.
и престанете с тия лупи!
лупите нямат отношение към ксенона-рефлектора на фара има!
писна ми вече да обяснявам!
предимството на лупата е че можеш да си позволиш при конструирането на фара много по малък рефлектор, защото лупата поема фокусирането на снопа.
рефлектора се конструира според източника на светлина.
при крушката с нажежаема жичка той е цилиндричен, а при ксенона-сърповиден. оттам разликите в светенето на обикновен фар с ксенон.
лупата няма никаква връзка!
че един смешник беше тръгнал даже да си търси лупи по магазините да си слага на фаровете чак наскоро...
50 ватовия ксенон не свети по силно от 35. просто с него няма да се слагат допълнителните товари, с които се лъже бордовата мрежа за изгоряла крушка.
сравнявали сме 50 ватов (Wizi-Bora) и моя 35 луксима. кола до кола.
и престанете с тия лупи!
лупите нямат отношение към ксенона-рефлектора на фара има!
писна ми вече да обяснявам!
предимството на лупата е че можеш да си позволиш при конструирането на фара много по малък рефлектор, защото лупата поема фокусирането на снопа.
рефлектора се конструира според източника на светлина.
при крушката с нажежаема жичка той е цилиндричен, а при ксенона-сърповиден. оттам разликите в светенето на обикновен фар с ксенон.
лупата няма никаква връзка!
че един смешник беше тръгнал даже да си търси лупи по магазините да си слага на фаровете чак наскоро...

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
vaskoto1 напълно съм съгласен с теб за мен няма никаква разлика м/у 35 и 55 до скоро бях със 55 сега сам с 35 и не намирам никаква разлика.с двусекциони съм ако това има значение,НО можеби при фаровите с лупи ще се вижда разликата.а що се отнася до заслепяването-ми то ако си дигнеш фаровите.... и споредмен при китаиските ментета разликата ЕДИНСТВеНО в цената.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Mamaligar
- Мнения: 370
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:23
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Русе
santo_trafficante написа:при наще 35 и 45 има разлика и то видима
45в свети доста по силно с някъде околко 30% в +
слагали сме на кола единия фар на 35вата другия на 45вата разликата е огромна
хора от форума могат да го потвърдят стига да прочетат тук
мда това си е вярно на мойта кола купих от колегата santo_trafficante 35 вата и 45 вата на баща ми на колата и разлката е видима. Но и двете си светят доволно
- koko_GTI
- Мнения: 1243
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
golf-3
ето отворен фар с лупа:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта