За Делкото ми и предварението... ново предположение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cougarAEK
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот cougarAEK » Нед 23 ное 2008 21:23


Glove написа:
cougarAEK написа:Ами аиде впусни се в подробни обяснения и ми кажи как АБД или АБУ ще го вкараш в сервизен режим или не знаеш за кои мототри се прави тази процедура??? сори че разводнявам темата на колегата ,но нека си изясним тези неща


Колега ако смяташ че ще ти се впрягам на мислите жестоко се лъжеш, достатъчно съм си поиграл с KTS 300, и не смятам да ти давам обяснения на хапливите ти въпроси. Достатъчно хора от този форум знаят какво знам и колко мога, няма да седна да ти доказвам.
Ако искаш да разбереш нещо не е този начина. И ако е вярно това което си написал в една друга тема
cougarAEK написа:До сега не съм имал случаи да регулирам предница и да остане крив волан, нещо не е направено както трябва, волана се центрира задължително, правят се страничните наклони и след това сходимост от двата накраиника ,.....


да те светна че на VW левият накрайник не се регулира а е отправна точка за регулиране, той е неразглобяем и нарочно е направен така, друг е въпроса дали е подменен с това което трябва.

:012:
На по старите модели е с един регулиращ накрайник , маи нещо не си запознат ,и когато е така се регулира първо страничен наклон а след това накраиника десния , и ако се наложи се изправя чрез изваждане на волана, ако е с аирбег не става тази операция , защото ако си запознат толкова добре лентовия кабел се зацепва на точно положение и маи ще доидем на моито мнение че се прави от двата накраиника , а относно сервизния режим на компа има значение с колко пина е компа ,не си напълно запознат според мен и не се заяждам нито споря просто изразявам мнение , и нищто не искам да науча теб ако това си мислиш много добре знам как се прави




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 24 ное 2008 20:52


cougarAEK написа:
Glove написа:
cougarAEK написа:Ами аиде впусни се в подробни обяснения и ми кажи как АБД или АБУ ще го вкараш в сервизен режим или не знаеш за кои мототри се прави тази процедура??? сори че разводнявам темата на колегата ,но нека си изясним тези неща


Колега ако смяташ че ще ти се впрягам на мислите жестоко се лъжеш, достатъчно съм си поиграл с KTS 300, и не смятам да ти давам обяснения на хапливите ти въпроси. Достатъчно хора от този форум знаят какво знам и колко мога, няма да седна да ти доказвам.
Ако искаш да разбереш нещо не е този начина. И ако е вярно това което си написал в една друга тема
cougarAEK написа:До сега не съм имал случаи да регулирам предница и да остане крив волан, нещо не е направено както трябва, волана се центрира задължително, правят се страничните наклони и след това сходимост от двата накраиника ,.....


да те светна че на VW левият накрайник не се регулира а е отправна точка за регулиране, той е неразглобяем и нарочно е направен така, друг е въпроса дали е подменен с това което трябва.

:012:
На по старите модели е с един регулиращ накрайник , маи нещо не си запознат ,и когато е така се регулира първо страничен наклон а след това накраиника десния , и ако се наложи се изправя чрез изваждане на волана, ако е с аирбег не става тази операция , защото ако си запознат толкова добре лентовия кабел се зацепва на точно положение и маи ще доидем на моито мнение че се прави от двата накраиника , а относно сервизния режим на компа има значение с колко пина е компа ,не си напълно запознат според мен и не се заяждам нито споря просто изразявам мнение , и нищто не искам да науча теб ако това си мислиш много добре знам как се прави


:039:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 24 ное 2008 21:12


Glove написа:
cougarAEK написа:
Glove написа:
cougarAEK написа:Ами аиде впусни се в подробни обяснения и ми кажи как АБД или АБУ ще го вкараш в сервизен режим или не знаеш за кои мототри се прави тази процедура??? сори че разводнявам темата на колегата ,но нека си изясним тези неща


Колега ако смяташ че ще ти се впрягам на мислите жестоко се лъжеш, достатъчно съм си поиграл с KTS 300, и не смятам да ти давам обяснения на хапливите ти въпроси. Достатъчно хора от този форум знаят какво знам и колко мога, няма да седна да ти доказвам.
Ако искаш да разбереш нещо не е този начина. И ако е вярно това което си написал в една друга тема
cougarAEK написа:До сега не съм имал случаи да регулирам предница и да остане крив волан, нещо не е направено както трябва, волана се центрира задължително, правят се страничните наклони и след това сходимост от двата накраиника ,.....


да те светна че на VW левият накрайник не се регулира а е отправна точка за регулиране, той е неразглобяем и нарочно е направен така, друг е въпроса дали е подменен с това което трябва.

:012:
На по старите модели е с един регулиращ накрайник , маи нещо не си запознат ,и когато е така се регулира първо страничен наклон а след това накраиника десния , и ако се наложи се изправя чрез изваждане на волана, ако е с аирбег не става тази операция , защото ако си запознат толкова добре лентовия кабел се зацепва на точно положение и маи ще доидем на моито мнение че се прави от двата накраиника , а относно сервизния режим на компа има значение с колко пина е компа ,не си напълно запознат според мен и не се заяждам нито споря просто изразявам мнение , и нищто не искам да науча теб ако това си мислиш много добре знам как се прави


:039:
:039:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: За Делкото ми и предварението... май намерихме проблема...

Мнениеот stefan4o » Сря 11 мар 2009 18:41


Здравейте отново. Твърдо реших да отваряме капака на клапаните и да оправим предварението близката седмица-две, тъй като един майстор ми каза диагноза, за която досега не се бях досетил.
Когато му обяснявах, че колата ми е с голямо предварение (последно измерено 16 градуса), той се чудеше и беше замислен, но в момента, в който му казах, че е била на 23 градуса, а след това само е мръднало надолу - до 16 (последно измерено със стробоскоп) ми каза нещо доста интересно. Според него може би има проблем с някаква шпонка, която държи раздвижното колело за разпределителния вал и го фиксира. Т.е. според него тази фиксация я няма никаква и колелото си се мести както му е кеф - при гасене на автомобила се получавало някакво "преритване" или "претрисане" на мотора и това размества колелото и съответно се получава така, все едно има прескочил зъб на ремъка. Според вас какъв е шансът това да е истина, тъй като баща ми сподели, че ако тази шпонка била прецакана щяло да се чува силно тракане от разпределителния вал.
Също така, както вече споменах в тази стара като света тема, ремъкът ми е зацепен вярно по белезите, гледан е маховикът, разпределителния вал. Но когато преди няколко дни майсторът ми показа, как гърбиците на разпр вал не са в хоризонтално положение при 4-ти цилиндър си помислих, че може и да е прав. Какво е вашето мнение в случая? Майсторът дали е прав?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта