На по старите модели е с един регулиращ накрайник , маи нещо не си запознат ,и когато е така се регулира първо страничен наклон а след това накраиника десния , и ако се наложи се изправя чрез изваждане на волана, ако е с аирбег не става тази операция , защото ако си запознат толкова добре лентовия кабел се зацепва на точно положение и маи ще доидем на моито мнение че се прави от двата накраиника , а относно сервизния режим на компа има значение с колко пина е компа ,не си напълно запознат според мен и не се заяждам нито споря просто изразявам мнение , и нищто не искам да науча теб ако това си мислиш много добре знам как се правиGlove написа:cougarAEK написа:Ами аиде впусни се в подробни обяснения и ми кажи как АБД или АБУ ще го вкараш в сервизен режим или не знаеш за кои мототри се прави тази процедура??? сори че разводнявам темата на колегата ,но нека си изясним тези неща
Колега ако смяташ че ще ти се впрягам на мислите жестоко се лъжеш, достатъчно съм си поиграл с KTS 300, и не смятам да ти давам обяснения на хапливите ти въпроси. Достатъчно хора от този форум знаят какво знам и колко мога, няма да седна да ти доказвам.
Ако искаш да разбереш нещо не е този начина. И ако е вярно това което си написал в една друга темаcougarAEK написа:До сега не съм имал случаи да регулирам предница и да остане крив волан, нещо не е направено както трябва, волана се центрира задължително, правят се страничните наклони и след това сходимост от двата накраиника ,.....
да те светна че на VW левият накрайник не се регулира а е отправна точка за регулиране, той е неразглобяем и нарочно е направен така, друг е въпроса дали е подменен с това което трябва.
За Делкото ми и предварението... ново предположение
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
cougarAEK написа:На по старите модели е с един регулиращ накрайник , маи нещо не си запознат ,и когато е така се регулира първо страничен наклон а след това накраиника десния , и ако се наложи се изправя чрез изваждане на волана, ако е с аирбег не става тази операция , защото ако си запознат толкова добре лентовия кабел се зацепва на точно положение и маи ще доидем на моито мнение че се прави от двата накраиника , а относно сервизния режим на компа има значение с колко пина е компа ,не си напълно запознат според мен и не се заяждам нито споря просто изразявам мнение , и нищто не искам да науча теб ако това си мислиш много добре знам как се правиGlove написа:cougarAEK написа:Ами аиде впусни се в подробни обяснения и ми кажи как АБД или АБУ ще го вкараш в сервизен режим или не знаеш за кои мототри се прави тази процедура??? сори че разводнявам темата на колегата ,но нека си изясним тези неща
Колега ако смяташ че ще ти се впрягам на мислите жестоко се лъжеш, достатъчно съм си поиграл с KTS 300, и не смятам да ти давам обяснения на хапливите ти въпроси. Достатъчно хора от този форум знаят какво знам и колко мога, няма да седна да ти доказвам.
Ако искаш да разбереш нещо не е този начина. И ако е вярно това което си написал в една друга темаcougarAEK написа:До сега не съм имал случаи да регулирам предница и да остане крив волан, нещо не е направено както трябва, волана се центрира задължително, правят се страничните наклони и след това сходимост от двата накраиника ,.....
да те светна че на VW левият накрайник не се регулира а е отправна точка за регулиране, той е неразглобяем и нарочно е направен така, друг е въпроса дали е подменен с това което трябва.

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Glove написа:cougarAEK написа:На по старите модели е с един регулиращ накрайник , маи нещо не си запознат ,и когато е така се регулира първо страничен наклон а след това накраиника десния , и ако се наложи се изправя чрез изваждане на волана, ако е с аирбег не става тази операция , защото ако си запознат толкова добре лентовия кабел се зацепва на точно положение и маи ще доидем на моито мнение че се прави от двата накраиника , а относно сервизния режим на компа има значение с колко пина е компа ,не си напълно запознат според мен и не се заяждам нито споря просто изразявам мнение , и нищто не искам да науча теб ако това си мислиш много добре знам как се правиGlove написа:cougarAEK написа:Ами аиде впусни се в подробни обяснения и ми кажи как АБД или АБУ ще го вкараш в сервизен режим или не знаеш за кои мототри се прави тази процедура??? сори че разводнявам темата на колегата ,но нека си изясним тези неща
Колега ако смяташ че ще ти се впрягам на мислите жестоко се лъжеш, достатъчно съм си поиграл с KTS 300, и не смятам да ти давам обяснения на хапливите ти въпроси. Достатъчно хора от този форум знаят какво знам и колко мога, няма да седна да ти доказвам.
Ако искаш да разбереш нещо не е този начина. И ако е вярно това което си написал в една друга темаcougarAEK написа:До сега не съм имал случаи да регулирам предница и да остане крив волан, нещо не е направено както трябва, волана се центрира задължително, правят се страничните наклони и след това сходимост от двата накраиника ,.....
да те светна че на VW левият накрайник не се регулира а е отправна точка за регулиране, той е неразглобяем и нарочно е направен така, друг е въпроса дали е подменен с това което трябва.

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За Делкото ми и предварението... май намерихме проблема...
Здравейте отново. Твърдо реших да отваряме капака на клапаните и да оправим предварението близката седмица-две, тъй като един майстор ми каза диагноза, за която досега не се бях досетил.
Когато му обяснявах, че колата ми е с голямо предварение (последно измерено 16 градуса), той се чудеше и беше замислен, но в момента, в който му казах, че е била на 23 градуса, а след това само е мръднало надолу - до 16 (последно измерено със стробоскоп) ми каза нещо доста интересно. Според него може би има проблем с някаква шпонка, която държи раздвижното колело за разпределителния вал и го фиксира. Т.е. според него тази фиксация я няма никаква и колелото си се мести както му е кеф - при гасене на автомобила се получавало някакво "преритване" или "претрисане" на мотора и това размества колелото и съответно се получава така, все едно има прескочил зъб на ремъка. Според вас какъв е шансът това да е истина, тъй като баща ми сподели, че ако тази шпонка била прецакана щяло да се чува силно тракане от разпределителния вал.
Също така, както вече споменах в тази стара като света тема, ремъкът ми е зацепен вярно по белезите, гледан е маховикът, разпределителния вал. Но когато преди няколко дни майсторът ми показа, как гърбиците на разпр вал не са в хоризонтално положение при 4-ти цилиндър си помислих, че може и да е прав. Какво е вашето мнение в случая? Майсторът дали е прав?
Когато му обяснявах, че колата ми е с голямо предварение (последно измерено 16 градуса), той се чудеше и беше замислен, но в момента, в който му казах, че е била на 23 градуса, а след това само е мръднало надолу - до 16 (последно измерено със стробоскоп) ми каза нещо доста интересно. Според него може би има проблем с някаква шпонка, която държи раздвижното колело за разпределителния вал и го фиксира. Т.е. според него тази фиксация я няма никаква и колелото си се мести както му е кеф - при гасене на автомобила се получавало някакво "преритване" или "претрисане" на мотора и това размества колелото и съответно се получава така, все едно има прескочил зъб на ремъка. Според вас какъв е шансът това да е истина, тъй като баща ми сподели, че ако тази шпонка била прецакана щяло да се чува силно тракане от разпределителния вал.
Също така, както вече споменах в тази стара като света тема, ремъкът ми е зацепен вярно по белезите, гледан е маховикът, разпределителния вал. Но когато преди няколко дни майсторът ми показа, как гърбиците на разпр вал не са в хоризонтално положение при 4-ти цилиндър си помислих, че може и да е прав. Какво е вашето мнение в случая? Майсторът дали е прав?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта