Трудно палене при наклон
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Трудно палене при наклон
Здравейте,става въпрос за пасат 4 115к.2000г.Четох вече няколко часа,но не виждам отговора на моя проблем.Колата я имам вече 9м.,но проблема го имам от самото начало.Става въпрос за следното:Спирам я с предницата надолу и пали от четвърт без значение от температурата,няма вибраци,шум тресене,работи прекрасно.Същото е и при равно положение,но това беше докато непаднаха градусите,сега и при равно върти,но по малко отколкото при наклон.СПРа ли я с предницата нагоре 1мин.не ми мърда,добре че имам силен акумулатор.Явно,е че не е въздух,защото ако влиза въздух няма значение от наклона.Реших,че връща нафта и сложих клапан на маркуча преди горивния филтър без успех.Направих и пълна диагностика в два сервиза и казват,че всичко отпред работи.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА Е ОТ НЯКАКВА ПОМПА ИЛИ СОНДА В РЕЗЕРВОАРА,ТЯ НЕ Е ПРОВЕРЯВАНА?
И аз имах същия проблем но при бензинова кола. Не знам дали ще помогна но ще ти кажа при мен от какво беше. Бях пощурял от това. Спра ли я под наклон и няма палене. След хиляди проверки и тестове на каквото се сетиш по колата един стар шофьор ме светна и излезе прав. Оказа се че за каране в БГ около година в резервоара се беше събрала толкова много вода от хубавият ни бензин че когато колата е под наклон стига до помпата и тя го засмуква. Няма палене посмъртно, хем е бензин. Отидох на пункт за смяна на масла където имаха от онези тънките сонди за изсмукване на маслото през отвора за щеката. През гърловината на резервоара ми изсмукаха малкото бензин с който бях заедно със всички гадости вътре. Няма да ти кажа какво излезе. Над 3 литра вода излезе освен всичките други гадости. Интересното е че колата има филтър който бях сменил преди около 600 км. А този филтър уж трябва да задържа и водата. Вятър. От тогава никакъв проблем. Пали на четвърт оборот та дори и вертикална да я изправя. Не знам при теб това ли е проблема но след като видях за какво иде реч съм се зарекъл веднъж в годината да го правя този номер с изсмукването на резервоара. Може и ти да пробваш. Ако не помогне то поне няма да навреди. Процедурата е около 15 мин. и почти нищо не струва.
Дано съм помогнал. Поздрави!
Дано съм помогнал. Поздрави!
- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Хмм колега пасата май е 5 а ??? Виж - http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=38785
Виж тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
През тандем помпата също е възможно горивото да се върне в резервоара през връзката с обратната нафта.
Провери клапана след тандем помпата.
Виж и самата тандем помпа за следи от течове или омасляване.
Номерът с пълния резеровар има голяма вероятност да мине (за паркиране на равно) - ще затрудни източването през маркуча за обратна нафта.
През тандем помпата също е възможно горивото да се върне в резервоара през връзката с обратната нафта.
Провери клапана след тандем помпата.
Виж и самата тандем помпа за следи от течове или омасляване.
Номерът с пълния резеровар има голяма вероятност да мине (за паркиране на равно) - ще затрудни източването през маркуча за обратна нафта.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тандем помпа
jas написа:Виж тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
През тандем помпата също е възможно горивото да се върне в резервоара през връзката с обратната нафта.
Провери клапана след тандем помпата.
Виж и самата тандем помпа за следи от течове или омасляване.
Номерът с пълния резеровар има голяма вероятност да мине (за паркиране на равно) - ще затрудни източването през маркуча за обратна нафта.
калега за тандем помпата я чувам за първи път,кажи какво представлява
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно палене при наклон
колеги и така немажах да реша моя проблем
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно палене при наклон
провери си този пластмасовия клапан на горивния филтър, на мен ми изтрови живота,
пробвай да го прескочиш с една тръбичка да вържеш двата маркуча директно и виж дали пак ще пали трудно
пробвай да го прескочиш с една тръбичка да вържеш двата маркуча директно и виж дали пак ще пали трудно
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно палене при наклон
колега имам изправна LUK тандем помпа свалена от АJM мотор, ако те интересува PM
Re: Трудно палене при наклон
Мерси колега за предложението за помпата ама мисля да се предам и да я оставя така.
При мен палеше трудно за 20-30 секунди студена, но нямаше значение наклона на колата. Ако пали различно според наклона значи маи си за тандем помпа. Аз смених гумичките на дюзите и на едната дюза имаше скъсана. Резултата е че сега паля за 4-5 секунди и пак не е както когато е топла. Иначе смених маркучите преди и след тандем помпата с прозрачни никакъв въздух. Провери си двата клапана дали пускат само в една посока за да не връща нафта в резервоара като е угасена. Първият е на маркуча от филтъра към тандем помпата едно манечко пласмасово, другия е в самата тандем помпа на изходящата тръбичка към филтъра.
При мен палеше трудно за 20-30 секунди студена, но нямаше значение наклона на колата. Ако пали различно според наклона значи маи си за тандем помпа. Аз смених гумичките на дюзите и на едната дюза имаше скъсана. Резултата е че сега паля за 4-5 секунди и пак не е както когато е топла. Иначе смених маркучите преди и след тандем помпата с прозрачни никакъв въздух. Провери си двата клапана дали пускат само в една посока за да не връща нафта в резервоара като е угасена. Първият е на маркуча от филтъра към тандем помпата едно манечко пласмасово, другия е в самата тандем помпа на изходящата тръбичка към филтъра.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта