Трудно палене при наклон

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
psiho1234
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Трудно палене при наклон

Мнениеот psiho1234 » Нед 23 ное 2008 20:12


Здравейте,става въпрос за пасат 4 115к.2000г.Четох вече няколко часа,но не виждам отговора на моя проблем.Колата я имам вече 9м.,но проблема го имам от самото начало.Става въпрос за следното:Спирам я с предницата надолу и пали от четвърт без значение от температурата,няма вибраци,шум тресене,работи прекрасно.Същото е и при равно положение,но това беше докато непаднаха градусите,сега и при равно върти,но по малко отколкото при наклон.СПРа ли я с предницата нагоре 1мин.не ми мърда,добре че имам силен акумулатор.Явно,е че не е въздух,защото ако влиза въздух няма значение от наклона.Реших,че връща нафта и сложих клапан на маркуча преди горивния филтър без успех.Направих и пълна диагностика в два сервиза и казват,че всичко отпред работи.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА Е ОТ НЯКАКВА ПОМПА ИЛИ СОНДА В РЕЗЕРВОАРА,ТЯ НЕ Е ПРОВЕРЯВАНА?




Потребителски аватар
chobi
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chobi » Нед 23 ное 2008 21:47


И аз имах същия проблем но при бензинова кола. Не знам дали ще помогна но ще ти кажа при мен от какво беше. Бях пощурял от това. Спра ли я под наклон и няма палене. След хиляди проверки и тестове на каквото се сетиш по колата един стар шофьор ме светна и излезе прав. Оказа се че за каране в БГ около година в резервоара се беше събрала толкова много вода от хубавият ни бензин че когато колата е под наклон стига до помпата и тя го засмуква. Няма палене посмъртно, хем е бензин. Отидох на пункт за смяна на масла където имаха от онези тънките сонди за изсмукване на маслото през отвора за щеката. През гърловината на резервоара ми изсмукаха малкото бензин с който бях заедно със всички гадости вътре. Няма да ти кажа какво излезе. Над 3 литра вода излезе освен всичките други гадости. Интересното е че колата има филтър който бях сменил преди около 600 км. А този филтър уж трябва да задържа и водата. Вятър. От тогава никакъв проблем. Пали на четвърт оборот та дори и вертикална да я изправя. Не знам при теб това ли е проблема но след като видях за какво иде реч съм се зарекъл веднъж в годината да го правя този номер с изсмукването на резервоара. Може и ти да пробваш. Ако не помогне то поне няма да навреди. Процедурата е около 15 мин. и почти нищо не струва.
Дано съм помогнал. Поздрави!


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 23 ное 2008 21:48


Е на това му се казва проблем! :roll: Опитай с пълен резервоар дали ще е така,тя помпата на всякакъв наклон работи,а и ако смуче въздух при определен наклон няма да я запалиш никак(не след 1 мин а и 1 час няма да запали).Въпрос на проби мисля!Успех!


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот passat_1.6TdI » Нед 23 ное 2008 22:43


Хмм колега пасата май е 5 а ??? Виж - http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=38785


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Пон 24 ное 2008 23:16


Виж тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=

През тандем помпата също е възможно горивото да се върне в резервоара през връзката с обратната нафта.

Провери клапана след тандем помпата.
Виж и самата тандем помпа за следи от течове или омасляване.

Номерът с пълния резеровар има голяма вероятност да мине (за паркиране на равно) - ще затрудни източването през маркуча за обратна нафта.


psiho1234
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тандем помпа

Мнениеот psiho1234 » Вто 25 ное 2008 19:14


jas написа:Виж тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=

През тандем помпата също е възможно горивото да се върне в резервоара през връзката с обратната нафта.

Провери клапана след тандем помпата.
Виж и самата тандем помпа за следи от течове или омасляване.

Номерът с пълния резеровар има голяма вероятност да мине (за паркиране на равно) - ще затрудни източването през маркуча за обратна нафта.

калега за тандем помпата я чувам за първи път,кажи какво представлява


jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Вто 25 ное 2008 22:57


Прегледай този документ http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf стр. 8-12.


psiho1234
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно палене при наклон

Мнениеот psiho1234 » Нед 15 мар 2009 22:26


колеги и така немажах да реша моя проблем


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно палене при наклон

Мнениеот daniel_falin » Пон 16 мар 2009 10:23


провери си този пластмасовия клапан на горивния филтър, на мен ми изтрови живота,
пробвай да го прескочиш с една тръбичка да вържеш двата маркуча директно и виж дали пак ще пали трудно


nmarinov
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Трудно палене при наклон

Мнениеот nmarinov » Сря 01 апр 2009 20:13


колега имам изправна LUK тандем помпа свалена от АJM мотор, ако те интересува PM


iwanst
Мнения: 144
Регистриран на: Съб 21 май 2005 16:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Трудно палене при наклон

Мнениеот iwanst » Чет 02 апр 2009 14:20


Мерси колега за предложението за помпата ама мисля да се предам и да я оставя така.
При мен палеше трудно за 20-30 секунди студена, но нямаше значение наклона на колата. Ако пали различно според наклона значи маи си за тандем помпа. Аз смених гумичките на дюзите и на едната дюза имаше скъсана. Резултата е че сега паля за 4-5 секунди и пак не е както когато е топла. Иначе смених маркучите преди и след тандем помпата с прозрачни никакъв въздух. Провери си двата клапана дали пускат само в една посока за да не връща нафта в резервоара като е угасена. Първият е на маркуча от филтъра към тандем помпата едно манечко пласмасово, другия е в самата тандем помпа на изходящата тръбичка към филтъра.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта