Въпроса ми колеги е,ако си взема километражно табло с оборотомер,като го включа в буксите отзад,ще тръгне ли ведната всичко по него?
Става дума за Голф 2 1.3 89г с две букси.
Километраж с оборотомер за Голф 2
- golf2_vs_lud_6ofior_91
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Petyoffy
- Мнения: 625
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CBBF 2012
- Местоположение: София
sa6i4 написа:Въпроса ми колеги е,ако си взема километражно табло с оборотомер,като го включа в буксите отзад,ще тръгне ли ведната всичко по него?
Става дума за Голф 2 1.3 89г с две букси.
При мен тръгна от раз. Само трябва да е с две букси като твоето и км да са еднакви както и предавателното число.
golf2_vs_lud_6ofior_91 написа:sexov написа:Ако и другото табло ти е с две букси ще тръгне веднага![]()
При мен така стана
като се сложи табло от бензинова кола на дизелова тогава оборотомера дали ще тръгне ?
Не става. Оборотомера няма да работи, защото при дизела сигнала е от алтернатора, а при бензина от бобината.
Като никой не ми отговаря сам си отговарям-след като ги разглобих и двете ми стана ясно,че не може да стане тоя фокус,защото има няколко пластмасички,които държат по такъв начин лентата отзад,че махнеш ли ги или късаш лентата или после не може да я закрепиш.Може и да стане,но не ми се рискуваше и без това счупих стрелката на стария ми
Самото табло представлява три подвижни части,свързани с лентата-километража,средната част с лампите и часовника(бензина и температурата) и оборотомера(часовника).Ако сваляте,внимавайте да не откачите лентата от буксите,че особено тая черната е много отровна за сваляне(поне при мен).
С новото табло с 950 предавателно ми показва с някъде 10-15км/ч повече от нормалното.Сложих си пластината с разграфяването до 200,че поне след някои числа да ми съвпадат показанията с реалното.
Предполагам,че след 100-120 някъде започват да съвпадат,защото до 80 са абсолютно еднакви.

Самото табло представлява три подвижни части,свързани с лентата-километража,средната част с лампите и часовника(бензина и температурата) и оборотомера(часовника).Ако сваляте,внимавайте да не откачите лентата от буксите,че особено тая черната е много отровна за сваляне(поне при мен).
С новото табло с 950 предавателно ми показва с някъде 10-15км/ч повече от нормалното.Сложих си пластината с разграфяването до 200,че поне след някои числа да ми съвпадат показанията с реалното.
Предполагам,че след 100-120 някъде започват да съвпадат,защото до 80 са абсолютно еднакви.
Petyoffy написа:Защо да не става? Аз съм разглобявал едно от... до..
Щото ме е фубе да не скъсам лентата като свалям километража и слагам новия..Щото на Рейсъра я скъсах на едно място един път като си играх да сменям крушките(там не са 2 или 3,а сигурно 10


Petyoffy написа:Тази "мека" платка има букси към уредите (часовник, оборотомер и скоростомер) и трябва леко да се изключат.
П.П Мога да ти дам табло за опити, а пък и може да ти свърши работа защото е до 200км/ч с предав. число 950.
Аз имам вече опитно-старото ми

А и ми трябва с предавателно 935

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lapidus и 58 госта