програмиране/режими на газов инжекцион

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Вто 13 фев 2007 12:25


Аз поставих миналата седмица газов инжекцион. До сега съм минал около 500 километра само градско и разхода ми е 1:1 като на бензин. Вървежа на газ също е същия, но аз лично забелязах , че е по тромава при стартиране. На бензин при потегляне можеш да превъртиш гуми и колата има тяга, а на газ все една няма достатъчно мощност, след това всичко си е както е и на бензин. Дали това е от настройките (това за което вие говорите) или си е от газта?




Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Сря 14 фев 2007 23:14


Може при настройките да са я спънали в по-ниските обороти, за да ти е икономична на градско.


nikiks
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 юли 2008 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

програмиране на режимите - икономи, нормал и турбо на ГИ

Мнениеот nikiks » Вто 14 окт 2008 14:55


Това се отнася за газов инжекцион ФОБОС, за другите марки не зная
Има три режима на работа които можете да сменяте сами - икономичен, нормал и турбо, превключват се от бутончето което е при вас в купето , когато сте на контакт или при работещ двигател натискате и задържате бутона докато чуете звуков сигнал мисля че беше около 15-20 секунди - единичен сигнал-нормален режим, двоен сигнал- икономичен режим, три сигнала-турбо режим. Винаги когато палите двигателя при преминаване от бензин на газ системата ще ви предупреждава с тези сигнали на какъв режим сте. Опитвал съм и трите режима но много зависи от стила ви на каране.


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Пет 17 окт 2008 10:12


А не може ли като се ръчка да се кара на бенз?
Доколкото знам не всички ГИ имат различни профили на работа. Трябва да има хардуерна замяна на чирколяк :wink: И дали си струва?
Lpg е алтернативно гориво, което се ползва с цел икономия все пак...


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 17 окт 2008 15:23


group® написа:Някой знае ли къде могат да ми направят тази история с режимите, тука в София? Не ми се иска да ходя при кой да е.


колега, ФОБОС отвориха сервизен център в София (почти де, на Богров :D )
Тръгваш посока магистрала Хемус, малко преди разклона за Елин Пелин има бензиностанция на Лукойл, точно в сградата зад нея са. Веднъж спирах на моабет и уцелих шефа на ФОБОС - доста често е тук, защото разработват обекта - много приличен мъж, звучеше като кадърен специалист, без надувки и самохвалене.
Иди там и виж - може и да ти свършат работа с твоята система


Потребителски аватар
oicho
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот oicho » Нед 26 окт 2008 21:15


при поставянето някои дюзи варират от 110-150 коня а другите от 150 до 200 в случая АБФ е на границата нито едното нито другото , моя кумшия му монтирахме по големите дюзи на същия мотор но го нагласихме на малко по икономичен режим и резултата беше повече от идеален 240 км / ч ...ГИ-то е Ловато....при Бердолини може да се почовърка малко по-подробно


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 26 окт 2008 22:16


Ойчо, как след като китовете на Ловато за 4 цилиндъра са до 120 kW, вие слагате дюзи до 200 коня?!? :)
Принципно на АБФ не съм слагал, но скоро правих една 1.8Т 150 коня и си тръгна чудно с D дюзи :)
Друг клиент е с 1.8Т чипнато - около 180 коня било на Диното с С дюзи и си личи, че не му стигат :) - не е мой монтаж де, но се опитвам да я преправя да стане като хората... та като тествам с Д-тата как ще тръгне ще драсна... :)


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Съб 22 ное 2008 13:23


Ако е възможно да използвам темата и някой запознат да ми обясни как се подбират дюзите и какви са тези D и C дюзи за които пише The_Machine.
Мерси предварително.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 22 ное 2008 14:41


Lovato вместо с действителните размери са си именували дюзите с букви - има А (1.4) B(1.6) B1(1.5) C(1.8) C1(1.9) D(2.0) D1(2.2)

Има си таблици, които идват от производителя - хората там са смятали, мислили и така... няма защо да си блъскаме главите :)


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Нед 23 ное 2008 11:56


Ок, според теб за passat 1,8Т, кой размер е подходящ, че непрекъснато ми сменят размера?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 23 ное 2008 14:52


1.8Т не съм правил много , но последните, които правя са все със 2.0 - D размер :) - моментните дебити при турбо моторите са доста големи, тъй че са необходими по-големички дюзи :)


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот najdobrix » Нед 23 ное 2008 18:43


kirhadj кажи на на какво диференциално налягане ти работи редуктора (lpg-map)kP или mBar,kW или Hp,lpg или cng.И ще ти сметна размера.


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Вто 25 ное 2008 20:29


najdobrix написа:kirhadj кажи на на какво диференциално налягане ти работи редуктора (lpg-map)kP или mBar,kW или Hp,lpg или cng.И ще ти сметна размера.



Не съм на 100%.
mBar, kW, lpg


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 25 ное 2008 20:37


Кажи конкретни стойности ;)

Найдобрикс - имаш ли някакви калкулатори по принцип? :)


najdobrix
Мнения: 154
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот najdobrix » Вто 25 ное 2008 20:45


да 8)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта