програмиране/режими на газов инжекцион
Аз поставих миналата седмица газов инжекцион. До сега съм минал около 500 километра само градско и разхода ми е 1:1 като на бензин. Вървежа на газ също е същия, но аз лично забелязах , че е по тромава при стартиране. На бензин при потегляне можеш да превъртиш гуми и колата има тяга, а на газ все една няма достатъчно мощност, след това всичко си е както е и на бензин. Дали това е от настройките (това за което вие говорите) или си е от газта?
			
									
									- 
				nikiks
 - Мнения: 9
 - Регистриран на: Вто 15 юли 2008 22:37
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Шумен
 - Контакти:
 
програмиране на режимите - икономи, нормал и турбо на ГИ
Това се отнася за газов инжекцион ФОБОС, за другите марки не зная
Има три режима на работа които можете да сменяте сами - икономичен, нормал и турбо, превключват се от бутончето което е при вас в купето , когато сте на контакт или при работещ двигател натискате и задържате бутона докато чуете звуков сигнал мисля че беше около 15-20 секунди - единичен сигнал-нормален режим, двоен сигнал- икономичен режим, три сигнала-турбо режим. Винаги когато палите двигателя при преминаване от бензин на газ системата ще ви предупреждава с тези сигнали на какъв режим сте. Опитвал съм и трите режима но много зависи от стила ви на каране.
			
									
										
						Има три режима на работа които можете да сменяте сами - икономичен, нормал и турбо, превключват се от бутончето което е при вас в купето , когато сте на контакт или при работещ двигател натискате и задържате бутона докато чуете звуков сигнал мисля че беше около 15-20 секунди - единичен сигнал-нормален режим, двоен сигнал- икономичен режим, три сигнала-турбо режим. Винаги когато палите двигателя при преминаване от бензин на газ системата ще ви предупреждава с тези сигнали на какъв режим сте. Опитвал съм и трите режима но много зависи от стила ви на каране.
- dimitarpetrov
 - Мнения: 794
 - Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
 - Автомобил: HONDA CR-V 2003
 - Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
 - Местоположение: София / Зверино
 
group® написа:Някой знае ли къде могат да ми направят тази история с режимите, тука в София? Не ми се иска да ходя при кой да е.
колега, ФОБОС отвориха сервизен център в София (почти де, на Богров
Тръгваш посока магистрала Хемус, малко преди разклона за Елин Пелин има бензиностанция на Лукойл, точно в сградата зад нея са. Веднъж спирах на моабет и уцелих шефа на ФОБОС - доста често е тук, защото разработват обекта - много приличен мъж, звучеше като кадърен специалист, без надувки и самохвалене.
Иди там и виж - може и да ти свършат работа с твоята система
при поставянето някои дюзи варират от 110-150 коня а другите от 150 до 200 в случая АБФ е на границата нито едното нито другото , моя кумшия му монтирахме по големите дюзи на същия мотор но го нагласихме на малко по икономичен режим и резултата беше повече от идеален 240 км / ч ...ГИ-то е Ловато....при Бердолини може да се почовърка малко по-подробно
			
									
										
						- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Ойчо, как след като китовете на Ловато за 4 цилиндъра са до 120 kW, вие слагате дюзи до 200 коня?!? 
Принципно на АБФ не съм слагал, но скоро правих една 1.8Т 150 коня и си тръгна чудно с D дюзи
Друг клиент е с 1.8Т чипнато - около 180 коня било на Диното с С дюзи и си личи, че не му стигат
 - не е мой монтаж де, но се опитвам да я преправя да стане като хората... та като тествам с Д-тата как ще тръгне ще драсна... 
			
									
										
						Принципно на АБФ не съм слагал, но скоро правих една 1.8Т 150 коня и си тръгна чудно с D дюзи
Друг клиент е с 1.8Т чипнато - около 180 коня било на Диното с С дюзи и си личи, че не му стигат
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта