Един въпрос за голфчето ми...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Чет 27 ное 2008 19:28


Panev написа:По принцип е хубаво първо да се свали "-" са, а после и "+" са. Ако близо до клемата на "+" има метал, където може случайно да опре ключа като се развива болта на клемата и ако ключа опре докато "-" не е свален нали се сещате какво ще стане. :wink:
Аз действам така- при сваляне на клемите първо "-" после "+", при поставяне- първо "+" , после "-".
П.С. опс, колега по-горе ме е изпреварил. :)


:да:




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Чет 27 ное 2008 19:54


niкога не съм се замислял ,въпроса е да не правиш късо и при вклюване да не ги объркаш опасно за компа при обратен ток за електрониката за това некой коли при обратен ток имат бушон и той гори и прекъсва връзката.


Потребителски аватар
m2595
Мнения: 1027
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
Автомобил: Mercedes W124 250D
Двигател: OM602
Местоположение: Провадия

Мнениеот m2595 » Чет 27 ное 2008 21:10


:да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта