Надявам са да мога да помогна и на някой друг

Колата е Шкода Октавия 1.8Т 2002 , AGU мотор
Kъм момента е на 88000км. Ако ви интересува нещо питайте

Така по долу съм сложил създаването на колата.За сега се движим на 1.5 бара с стабилна смес 11:1.Не че имам намерение да ходия от горе.
Така сетъпа:
Турбо - Garrett GT2871R 0.64 A/R
Инжектори Bosch 440
Интеркулер Spearco
Колектор , саморъчно направен , неръждавейка SS321
Интеркулер пътища , неръждавейка + Samco , 2,5 инча.
Бууст контролер APEXI AVC-R
Широколентова ламбда Zeitronix
След много чакане дойдоха частите ..

Така започнахме с кулера.

След което мерихме и правихме стойки и т.н.

След като направихме стойката монтиорахме кулера , заради който , или по-точно заради размерите му се наложи да отстраним малко заводски шукарийки


Вече монтиран на колата


След което се захванахме с piping-a


Тука двете турбини една до друга


Снимка на направата на колектора




Монтирахме турбото

След това направихме downpipe

Дойде ред на маф хаузинг

Гърнето


Намерих една много готина снимка на колектора и я слагам , просто защото много му се кефия


Toва е колата за първата и проба

