За Газов Инжекцион
За Газов Инжекцион
Искам да сложа газ на 1.6 пълна инжекция. Мисля си за Газов Инжекцион. Препоръчайте варианти! Благодаря Ви!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:53, променено общо 1 път.
Имам същия двигател и бях със същит като теб намерения. След обикаляне по серизите се разбра, че на тоя мотор само пълен газов инжекцион се слага. В BRC e между 1750 и 1830лв. в Lovato 1800лв. Това поне бях цените преди 6 месеца. Не сложих газ защото толкова пари, при мойто каране не се рентира да влагам. Казват, че газовия инжекцион не се чувствала разлика при карането на бензин и газ.
А, има и един руски газов инжекцион ГИГ(газов инжекцион Громико). ГИГ3 беше 1100лв., а новия модел ГИГ4 е 1500лв. Казват, че новия ГИГ е като италианските, но при положение, че разликата е 200-300лв. бих се напънал за италиански.
Успех и пиши как е.
А, има и един руски газов инжекцион ГИГ(газов инжекцион Громико). ГИГ3 беше 1100лв., а новия модел ГИГ4 е 1500лв. Казват, че новия ГИГ е като италианските, но при положение, че разликата е 200-300лв. бих се напънал за италиански.
Успех и пиши как е.
При газовия инжекцион имаш дюза за газ на всеки цилиндър, т.е. на смукателния колектор се монтират 4 дюзи, близо до дюзите за бензин. За разлика от конвенционалната газова, където газта се подава по 1 или 2 маркуча към общ смесител монтиран или на входа на смукателния колектор (при пълен бензинов инжекцион) или при дюзата на моноинжекцията.
red_jetta е прав, че е възможно безпроблемното монтиране на конвенционална газова (която е на половин цена от газовия инжекцион) на двигател пълен бензинов инжекцион. Имам съсед, който кара години Пежо 605 пълна инжекция с обикновенна газова и няма проблем. Кофтито в този вариант е, че нямаш гаранция дали и при теб ще е успешен експеримента. При някои коли се получават кофти т.н. обратни гърмежи при които MAF датчика ти изгърмява и после се бъркаш 4-500 левчета за нов. Бях свидетел на такъв гърмеж на един Нисан пълен бензинов инжекцион. За късмет се откачи съединението към въздушния филтър иначе като за начало гръмваше кутията на филтъра. Е, Нисана е на сто години, двигателя е 3000куб.см. и затова се кара само на газ така, че човека не го беше много грижа за последиците. Важното беше да кара по-евтино, т.е. да върви на газ.
Както виждаш малко е въпрос и на късмет. Ти си решаваш.
Късмет
red_jetta е прав, че е възможно безпроблемното монтиране на конвенционална газова (която е на половин цена от газовия инжекцион) на двигател пълен бензинов инжекцион. Имам съсед, който кара години Пежо 605 пълна инжекция с обикновенна газова и няма проблем. Кофтито в този вариант е, че нямаш гаранция дали и при теб ще е успешен експеримента. При някои коли се получават кофти т.н. обратни гърмежи при които MAF датчика ти изгърмява и после се бъркаш 4-500 левчета за нов. Бях свидетел на такъв гърмеж на един Нисан пълен бензинов инжекцион. За късмет се откачи съединението към въздушния филтър иначе като за начало гръмваше кутията на филтъра. Е, Нисана е на сто години, двигателя е 3000куб.см. и затова се кара само на газ така, че човека не го беше много грижа за последиците. Важното беше да кара по-евтино, т.е. да върви на газ.
Както виждаш малко е въпрос и на късмет. Ти си решаваш.
Късмет
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ! Значи съм си с обикновен инжекцион(газова) !!!!
От изпарителя отива един маркуч само към (и аз не знам към кво
)!!!
Опипвача,ако имаш спомени като си я гледал значи е така !!!
Пу да му се невиди и аз си мислех,че съм ТубоГъзарра !!
Важното,е че горе долу и аз нямам забележки,като изключим факта,че газта е куцо гориво !!! Само като я оставя на газ и после по-трудно пали и трябва всеки път да превключвам!Инак разлика във вървежа няма кой знае колко голяма!
Проверих го : За 10 лв бензин 60 км градско !!
За 10 лв газ 90 км градско !!! Ми не е кой знае каква далаверата !! ????

От изпарителя отива един маркуч само към (и аз не знам към кво


Опипвача,ако имаш спомени като си я гледал значи е така !!!
Пу да му се невиди и аз си мислех,че съм ТубоГъзарра !!



Важното,е че горе долу и аз нямам забележки,като изключим факта,че газта е куцо гориво !!! Само като я оставя на газ и после по-трудно пали и трябва всеки път да превключвам!Инак разлика във вървежа няма кой знае колко голяма!
Проверих го : За 10 лв бензин 60 км градско !!
За 10 лв газ 90 км градско !!! Ми не е кой знае каква далаверата !! ????



- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
нещо множко ми се вижда тоз разход
и за бензин и за газ
хммммм
и за бензин и за газ
хммммм
red_jetta, докато се намери някой във форума на когото имаш доверие ("така ли е наистина? винаги съм си представял, че и дюзите на газта впръскват директно в цилиндрите. я който знае да каже ") аз ще ти дообясня нещата пък после си ги сверявай. Явно малко бъркаш TDI с газовия инжекцион. За първото няма да ти го обяснявам, а за второто с две думи: при газовия инжекцион се впръсква прицизно дозирано количество газ, в газообразно или течно състояние, директно в смукателния колектор, непосредствено преди смукателния клапан на всеки цилиндър.
Подходяща картинка на сайта на BRC http://brc.hit.bg/jheavy.htm
Подходяща картинка на сайта на BRC http://brc.hit.bg/jheavy.htm
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта