Голф 4 1.8Т падат оборотите...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голф 4 1.8Т падат оборотите...

Мнениеот marchq » Пет 28 ное 2008 17:56


Колеги вчера бях на сервиз да се сменят всички консумативи 2 ремъка, 2 ролки, водна помпа, масло, маслен и горивен филтър. След като се сглоби всичко запалих колата да позагрее да влезе антифриза, работеше си нормално. На път за вкъщи ми изгасна в движение, спрях си аз на тротоара и се помъчих да запаля но нищо. Палеше и след 1 сек загасваше. Изтеглиха ме отново до сервиза майсторите е огледаха и проблема беше, че не бяха затегнали металната тръбите (за интерколера) под предна дясна гума. Проблема се реши. Днеска ходих да ми слагат аларма, разкулачиха цялата кола под волана. Алармата е готова бачка си но се появи друг проблем. Паля колата карам 1 метър освобождавам от скорост и оборотите ми падат до 500-550 и после се нормализират до 900 така всеки път когато колата е на скорост и се освободи. От къде може да е проблема? И другото което искам да питам е нормално ли е при пълна газ да стига до 5600-6000 оборота (без климатик)? По долу ще кача 2 клипчета да видите за какво става въпрос. От къде може да е проблема и какво бихте ме посъветвали :oops: :oops: :oops:

Проблем обороти
Макс обороти




Nkamenov
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

г

Мнениеот Nkamenov » Пет 28 ное 2008 17:59


само диагностика


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Пет 28 ное 2008 18:07


благодаря утре сигурно ще ходя... и другото което искам да попитам нормално ли е като запаля колата се чува твърд суркащ шум, проблем ли е това ? Казаха ми че билно нормално но аз мисля че не е...


Nkamenov
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

т

Мнениеот Nkamenov » Пет 28 ное 2008 18:08


какав шум не разбрах


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Пет 28 ное 2008 18:13


ами немога да го обясня с думи давам на контакт паля и когато се задвижат ремъците се чува едно суркане за по малко от секунда после спира и си е добре


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BS » Пет 28 ное 2008 19:11


Здравей,Колега,видях клипчетата ти ,и аз имах абсолютно същия проблем и ходих на диагностика и ми казаха дебитомер и ламбда сонда,след това като ги смених и всичко си беше Ок,дори вървеше малко по добре,но може и да ми си е струвало така. :D Успех


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Пет 28 ное 2008 19:24


Дебитомер :idea: И при мене беше така....


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Пет 28 ное 2008 19:27


благодаря за отговорите а за максималните обороти 6000 ли трябва да са при вас колеги как е ? .... бахти полото ми прайше 6500 :oops:


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Пет 28 ное 2008 19:40


Аз лично до ~6500 съм му правил, а до прекъсвач колко са не мога да ти кажа....


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Пет 28 ное 2008 20:10


моя по принцип си работи на 630-640 оборота .

а за макс обороти и аз имах подобен проблем , смених датчик на входящия въздух и се форсира по - добре , преди до 5к едавм се форсираше . . .


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Пет 28 ное 2008 22:36


Знамчи едното ясно, колегите ти казаха, първо на диагностика отиди. А за макс обороти не е нормално...има някакъв ограничител при теб...прекъсвача е малко след като влезнеш в червеното...7000 без нещо мисля че беше и би трябвало с лекота да го достигнеш, докато при теб се усеща едно запъване и то точно на 6000...незнам как се прави това, но е възможно и през Ваг Ком да се сетва и съответно деактивира, но не съм сигурен, някой по-запознат да каже :) Иначе колата си работи добре, незнам защо си се притеснил толкова... :) Но на диагностика не ти пречи да отидеш, и отиди в някой хубав сервиз(поне за това), а не там където са ти забравили да стегнат тръбите


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Мнениеот theraven » Съб 29 ное 2008 1:25


Виж си "новия" горивен филтър... щом е станало след смяната му.... а може и ангренажа да не е зацепен 'как си требе'...


inter_6
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 7:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот inter_6 » Съб 29 ное 2008 9:53


Преди няколко месеца си счупих тпс-а(голф 3 гти 8в)
Сега колата работи без тпс.
Като карам на някоя предавка и съм натиснал газта и колата е преди 2000 оборота...Като изключа от скорост оборотите падат до 400-600 и пак се дигат.Може да е нещо подобно


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Съб 29 ное 2008 11:09


inter_6 написа:Преди няколко месеца си счупих тпс-а(голф 3 гти 8в)
Сега колата работи без тпс.
Като карам на някоя предавка и съм натиснал газта и колата е преди 2000 оборота...Като изключа от скорост оборотите падат до 400-600 и пак се дигат.Може да е нещо подобно


какво е това тпс и за какво служи?


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Мнениеот theraven » Съб 29 ное 2008 14:02


Throttle Position Sensor. Това ти е потенциометъра за позицията на педала на газта.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 81 госта