Проект на тема VW POLO 1300

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот daka » Пет 28 ное 2008 23:08


Здравейте. Преди три години закупих поло 1989 година просто на майтап,бях тръгнал да купувам дизел а се върнах с Поло 1,3 ,55коня със все известния NZ мотор.След дълга опотреба реших да го позасиля/макар че и така засрамвах доста по мощни автомобили/.За целта ми трябваха 1000 лв.Понеже през свободното си време се занимавам с ремонт на автомобили притежавах всички нужни инструменти и познания.Автомобила смятах да го използвам за всекидневка и за това реших за начало да вдигна само кубатурата.След дълго мислене реших да използвам за база ABU мотор от Голф 3.Като конструкция този мотор е почти същия като моя но се произвежда само във версия моно инжекцион а моя оригиналния е пълна инжекция,поради тази причина реших да използвам моята глава от NZ мотора при което се зблъсках с голям проблем.Оригиналната глава на NZ мотора е без горивни камери като камерите се намират в буталата а при ABU мотора камерите са разпределени както в главата така и в буталата, поради тази причина след изчисления останових че се получава степен на сгъстяване по голяма от 18към1.Този проблем реших като овеличих горивните камери в буталата на ABU мотора като успях да я сваля на 12,5/1 по малко не можеше. По време на работата по проекта останових че клапаните на NZ мотора който е 1300кубика са по големи от тези на ABU мотора който е 1600кубика ,другото интересно нещо което открих е че разпределителния вал на ABU мотора е с по високи гърбици, двата вала са взаимно заменяеми и рших да използвам по големия.В краина сметка останах очарован от получилия се мелез,от 0 до 100 се ускорява под 9секунди ,невероятна тяга при ниските обороти и прилична максимална скорост.




Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Мнениеот T.C.T. » Пет 28 ное 2008 23:12


Доста интересно звучи някакви снимки в процеса на работа имаш ли? :roll: ...клипчета някакви да го видим този звяр :twisted:


ivorpetkov
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivorpetkov » Пет 28 ное 2008 23:44


И аз карам Поло 90 г. с NZ двигателя.
Въпреки, че от 2 години имам и друга по-нова, по-голяма и като к.с. почти двойно по-мощна кола наскоро преоткрих полото и в момента си го карам в града с голям кеф.
Моменталната реакция при натискане на газта му е несравнима и изненадва неприятно доста колеги.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 29 ное 2008 0:10


аре и аз да похваля НЗ-та само че аз съм с голф и пак си върви доволно
ама един вид ти си 1.6 и го храниш с инжекцията на 1.3 така ли.
ми голямото вървене се дължи най вече на степента на сгъстяване според мен
просто продължавам да се кефя на тоя мотор нищо че е 55 коня


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19289
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Съб 29 ное 2008 10:23


Доста интересна тема, ще следя с интерес. Тъй като си изтествал вече нещата искам да попитам дали скоростите от NZ пасват на ABU-то? Просто ми е много интересно, понеже от стария ми мотор HK скоростната кутия на външен вид не изглеждаше много по-различно от на ABU-то, със същите полуоси съм => същия диференциал предполагам е като на старата ми кутия. Сериозно се замислям за втора кола (за приятелката ми, която ще започва да кара курсове), и тя да е Поло.
Офф: какъв ти беше разходът с NZ и какъв е сега при ABU с нормално каране, без ръчки ?


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Нед 30 ное 2008 21:01


Здравейте. Понеже проявихте интерес за колата ,щеиздам още някои тайни по колата. След пробното каране на колата установих че има недостик на гориво,имах няколко комплекта дюзи и започнах проби. След проверка в ауто датата подредих дюзите по големина. Имах от бмв1,6 ,бмв1,8 ,голф1,8гти ,ауди2,0. С дюзите от голфа се държеше най добре за това оставих тях. Ползвах колата около 10 000 км в това състояние, но не можех да се справя с един проблем трябваше да се кара само с високо октанов бензин /иначе аванса чукаше страхотно/. След внимателно проучване реших и този проблем, просто трябваше да намеря бутала с по голям недоход и да намаля степента на сгъстяване. Случайно ми попадна бутало от сеат ибиза 1,4 ,с диаметър 76,5 мм след измерване останових че степента пада на 11,6 към 1 просто идеално.Оставаше да намеря такива и да пробвам кво ще се получи. след известно време успях да се сдобия с такива бутала за по 20 лв броя /имаше колеги които искаха да ми смъкнат кожата за 2 килограма стар алуминий/. След монтажа на новите бутала останах изненадан, колата варвеше по добре от преди, не чукаше аванса, работеше стабилно и имаше по голяма тяга на високите обороти.http://vbox7.com/play:8e19c745


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Нед 30 ное 2008 21:10


Ако някой колега може да качи снимки и видео, аз ще му ги пратя на скайп.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 30 ное 2008 21:21




Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Вто 02 дек 2008 18:01


Колега с каква електроника го караш? :roll:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Вто 02 дек 2008 19:17


Здрасти, карам го с оригиналната електроника /дигиджет/ само дюзите са от голф 2 гти. Имам намерение да я сменя с /диджифант 2/.


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Мнениеот valio_style » Пет 05 дек 2008 23:30


Колега дай ако имаш някакви снимки, че наистина ми стана много интересно... ...защото до скоро и аз карах 1.3 само че голф и също му бях намислил разни такива подобрения (портване на глава, вал от G40 и тн и тн....) обаче по стечение на обстоятелствата продадох голф-а.

и разкажи малко повече нали е eвридейка колко ти дава разход градско/извънградско;
максимална скорост.....

работата ти заслужава похвала продължавай все така!!!

ПОЗДРАВИ


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Съб 06 дек 2008 0:06


Поздравления за полото и цялата дандания.
От тоя клип обаче не става ясно какъв е голфа, взимаш му старта, но после те подминава май, та не става много ясно на какво ниво е полото.


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Съб 06 дек 2008 19:10


Градско харчи 10-11 на 100 а извън града около 7-8. А голфа е вр6 178+, до 120 му дърпам но после много лошо ме минава :D максималната ми скорост на равен път е 180 /реални/ , при лек наклон вдига 200 /шот съм с къса кутия. Последно бягах на аматьорското на картинг писта виница ,колата е невероятна за такива мероприятия.


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Мнениеот valio_style » Нед 07 дек 2008 21:27


Браво колега тоя с :xaxaxa VR6-та сигурно си е умрял на мъка


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Вто 09 дек 2008 21:24


Ми умря си ама после минава край мен все едно съм спрял :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта