Полото ми гасне по време на движение

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
ivail
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Полото ми гасне по време на движение

Мнениеот ivail » Сря 05 ное 2008 23:03


Полото ми е 1.6 АЕЕ, 95г. с газов инжекцион. Четох повечето подобни проблеми във форума но при мен има някои по - други подробности. Та значи по време на движение тая гад гасне и почти винаги не може да запали до една две минути. Понякога пали още докато съм по инерция. Странното е че когато изключа контактния ключ и в последствие пак дам на контакт цялата кола се разтриса и се чува че двигателя прави нещо като полу оборот или нещо такова (това само като дам на контакт). Съответно като завъртя ключа не пали. Имал съм случаи в които запалва но със супер странен шум в двигателя, някакво много гадо стържене за няколко секунди и колата отново загасва. След няколко минути запалвам все едно нищо не се е случило и така до следващото гаснене. На студен двигател никога не ми го е правила този проблем, винаги след 15-на и повече минути. Имам други доста проблеми но единственото което се сещам, че може да има връзка е, че имам заварка на блока от която постоянно тече масло и капе на ауспуха. От там съответно се изпарява и целия двигател ми е доста омаслен. Омаслено е и около делкото все едно от някъде изпуска масло но не знам точно откъде. Ще съм ви много благодарен ако дадете някакъв съвет.
п.п. Този проблем ми го прави и на газ и на бензин.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 05 ное 2008 23:07


Провери темп. датчик, щом го прави основно загряла, и клемореда :wink:


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Чет 06 ное 2008 9:09


Също почисти дросела и виж на диагностика дали не са се записали грешки. А теча при делкото е най-вероятно от О-пръстена на делкото. струва 10-на лева или някакви стотинки в магазини за лагери и се сменя лесно само трябва да се бе;ежи при какво положение се сваля делкото. :D


Потребителски аватар
DMX
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DMX » Чет 06 ное 2008 9:52


и на мене точно така ми гаснеше в движение и ми падаха оборотите,почистих дросела и заспа!


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Чет 06 ное 2008 12:02


Провери тези неща които ти написаха колегите по-горе, а също и датчик на Хол и бубина. Пиши в търсачката ДАТЧИК НА ХОЛ и чети.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 06 ное 2008 15:38


единствения съвет който мога да ти дам е иди на майстор! ...
Така както го описваш, проблема на колата не е един! Или не си дал достатъчно информация или явно не знаеш от къде да започнеш да обясняваш.... Нормално!
Най-добре на майстор, тука ще чуеш 1000 версии и 2000 решения на проблеми, които може и никога да не срещнеш...
Не ми се сърди, но на така зададен въпрос, дори и да искам да помогна по-вероятно е да ти навредя като ти кажа нещо невярно....
Пробвай се да разделиш проблемите и да анализираш всеки по отделно. Примерно:
1. Гасне в движение! (До тук разбрахме, че имаш ГИ) Тука трябва да обясниш най-вероятно какво точно имаш предвид под "в движение", защото има голяма разлика ако угасне докато ускоряваш или спираш. Как гасне задавяли се при по рязко подаване на газ? Оборотите на празен ход колебаят ли се ?
2. Трудно пали! (До тук си казал, че издава страни звуци при въртене на ключа и по някога не може да запали 2-3 минути) Тука не знам и аз как може да ни го обясниш по-подробно, но ако си чувал как превърта бендикс може да се опиташ да го елиминираш като причина...
3. Двигателя бил омаслен....

Не казвам че проблемите не са свързани! Просто, защото моите ограничени технически познания + кратък опит с автомобили в момента ми казва само едно: Повече информация!!! :)


ivail
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivail » Пет 07 ное 2008 0:00


Благодаря ви много на всичките. Утре ще я карам на сервиз че днес ми скъса нервите. Та значи колата ми е гаснела както при ускорение, така и при празен ход, а и при нормално поддържане на скорост. Колата не присецва при ускорение. По принцип работи екстра до момента в който не загасне. Днес не можах да запаля повече от 10 минути. Свалих дистрибуторната капачка и под палчето имаше омасляване, почистих го и запали. Покарах я 10-на минути и спрях за около 2 часа. И за първи път ми се случи да не запали след като е била в покой толкова време. Пак свалих дистрибуторната капачка нямаше омасляване, но въпреки това позабърсах и успях да запаля. Не знам това със забърсването съвпадение ли е или просто ей така се бъзика с мен тая гадина. Надявам се в сервиза да успеят да направят нещо тъй като до сега за под 500 лв не съм влизал в сервиз, а и до момента абсолютно нищо за което съм влизал в сервиз не се е оправило. И така след 2500 лв колата направо е уникално зле. И те така :))


Потребителски аватар
Stefo`o
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

:)

Мнениеот Stefo`o » Съб 29 ное 2008 1:45


Здравейте коглени мисля че и аз имам подобен проблем .... но нека 1во споделя, защото не съм мн компетентен :) значи... карам Поло 2000г 1.4МПИ с газов инжекцон. На бензин не гасне но на газ...... значи като карам на определена скорост в момента когато натисна съединителя и изключа от скорост оборотите падат стемглаво на долу и колата изгасва естествено после като си я дам на 2ра или 3та или 4та ... в зависимот от скороста си пали и си продължава без проблеми... постоянно я дебна и си играем на котка и мишка. Общо взето при намаляване на скоростта полото просто гасне. :( :(
Мерси предварително. :)


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пон 01 дек 2008 9:18


Пробва ли да рестартираш компютъра? (откачах едната клема на акумулатора аз 10-на минути)
Може да има грешка в компютъра на газовата. Другия вариант е да го качих на диагностика да се види ако има грешка каква е.


Потребителски аватар
Stefo`o
Мнения: 88
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

:)

Мнениеот Stefo`o » Пон 01 дек 2008 14:41


Ще се окаже че е стъпковото моторче и изпарителя, защото вече го водих на диагностика и нищо не показа



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: emovw и 47 госта