ток на подгервна свещ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Нед 30 ное 2008 22:41


Scarchu написа:
ifidik написа:не съм го мерил,но съпротивлението на свеща трябва да е около два три ома.IxR=U


Прав си колега, Но свеща е индуктивен товар и тази точно формула не ти върши точна работа.
По дукументи и уреда ми, на моят двигател една свещ дава 0.5 ома, но пък в момент на пуск харчи едва 11А, а по формула трябва да харчи 24А!


Няма нищо индуктивно :lol: , в абсолютно заблуждение си . Просто нагревателя е доста температурно зависим . Като да речем една лампа с нажежаема жичка на 220V 40 W има съпротивление 40-50Ом , но това не значи че консумира 5-6 A като котлон нали :wink: ?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 30 ное 2008 22:43


Scarchu написа:
Прав си колега, Но свеща е индуктивен товар



Индуктивен товар, този нагревател захранен с постоянен ток е най-активния товар за който се сещам в момента. :lol:


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 30 ное 2008 22:45


Така е, но пък идва момента с топлинната зависимост :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, mironski и 25 госта