Това,че мига целия дисплей е индикация за записана грешка....не е защото няма фреон, защото няма работеща перка и т.н......просто е индикация.А след диарностика на климатроника става ясно каква е грешката....тя може да е заради липса на фреон,неработещ вентилатор и т.н.
Диарностиката се прави по различен метод за различните подификации ама с метода при Пасат В3 и В4 на вашите не става - пробвал съм

Ако изкопчите каква е грешката (има си таблица с кодовете за грешките) става ясно какво му е - той си казва дали няма фреон,дали някоя клапа не работи,дали вентилатора не върти и т.н.
Иначе при В3 не винаги този проблем е в перката - има едно реле,което я управлява и то страда от спукани спойки и оттам дава грешка климатроника за вентилатора а той дефакто ако се смени или ремонтира релето си тръгва да работи (при мен беше така).Също така управлението на този вентилатор за да може да му се регулират оборотите се прави по електронен път и често електрониката в контролера на климатроника се прецаква и спира да го управлява коректно....което също води до същата грешка.
Грешките се чистят по два начина - или се маха предпазителя на климатроника или се изчитат при което той сам си ги изтрива (като цъкнеш да видиш следващата изтрива предишната и така до края).
След като сте го рестартирали от предпазителя или сте му изтрили грешките и го пуснете ако пак се размига значи туку що е записал нова грешка и проблема,който сте имали още е налице или е възникнал друг.
Успех!