Въпрос за глава от Пасат 9А 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за глава от Пасат 9А 16V

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 2:14


Главата е от пасат с 9А мотора с два разпределителни вала.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Въпроса ми е става ли да с сложи на 1.8 АБС моно инжекция 90коня.
И ако да какво още е необходимо (имам някакво предположение но искам тунерите и разбирачите да си кажат думата)

Главата е без валове, всмукателен колектор и дюзи и е портвана, продава я колегата бартокомус.
Интерсува ме евентуално и какви дюзи ще ми трябват - кубици и марка.
Каже с две думи струва ли си и колко ще ми излезе конверсията, ако приемем, че си докарам двата нови вала за 300$.
Попринцип имах идея да си взема вал 270градуса (120$) за мойта глава от
http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm - някой да каже дали става този вал (на мойта оригинална глава, защото по писаното разбирам, че става) или да купя глава от 1.8 112коня - ако изпадне от някъде.
Чакам вашите мнения и препоръки.




Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Чет 09 фев 2006 11:34


Може да се сложи, но задължително и бутала от 1.8 16V ще ти трябват (КР или ПЛ) защото иначе ако оставиш твоите бутала ще ударят клапаните :wink: Според мен не си струва, по-скоро цял двигател 16V си намери без глава и сложи тази (след като е с подобрения). Иначе мисля че главата пасва без проблеми както на 2.0 така и на 1.8


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 15:50


Аре бе тунери къде се криете, давайте акъл.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 09 фев 2006 18:21


Не знам как ще станат глава от 2.0 двигател на 1.8.....

9А мотора е 2л 16клапана..... по добрия вариант би бил 3G мотор който е 1.8 16клапана + Г60....

Другия вариант мисля че ще стане от Широко 16клапана, но на него делкото му е от другата страна и дроселите са обърнати..... входа е отдясно а не отляво както при масата ФВ двигатели.....

Проблема който ми се струва че ще възникне са маслените магистрали на блока ти и главата която искаш да сложиш.... но без да се погледна на изуст да се говори не става....

П.П. Вала дето си показал би трябвало да ти пасне на АБС-а без проблем, ма да не видиш зор с обороти на празен ход....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 18:28


prj57 написа:Не знам как ще станат глава от 2.0 двигател на 1.8.....


Ми момчето, което продава главата пише, че става за КР и PL и затова ми минаха някакви такива мисли :oops:.
Поне дано от 1.8 112коня става, не знам точно как се водеше този мотор май беше PB.

прж57 написа:П.П. Вала дето си показал би трябвало да ти пасне на АБС-а без проблем, ма да не видиш зор с обороти на празен ход....

Защо мислиш, че ще видя зор с оборотите на празен ход нали все пак е 270градуса, а има и доста по екстремни валове дето са 28?, 29? и дори 30? градусови, в страницата им пише, че увеличава въртящия момент в диапазона от 2500-6000об/мин.
На празен ход не знам какво трябва да е положението. Ти трябва да каже като гледам разбираш, аз съм малко ламер.:roll:
Най-вероятно ще си остана с мойта глава и ще си взема тоя вал, ако не изпадне някаква оферта за читава глава от 1.8 112коня примерно.
С тоя вал, чип, хубави свещи, филтър и махнат катализатор трябва да живне колицата и да мога поне да се опирам на 115коньовите ГТИ-та.
Не че съм някъв състезател и се дърпам по сфетофарите, това искам да го направя просто за удоволствие.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 09 фев 2006 19:00


Така ето ти малко инфо за валовете на Шрик и колко им е valve lift на различните градуси:

268/268/110 - 1,2мм
272/272/110 - 1,6/1,7мм
276/276/110 - 2,1мм

По принцип на двигател с 2 клапана на цилиндър и хидравлични повдигачи е желателно не повече от 1,9мм лифт при ГМТ...

За теб би било препоръчително да не слагаш над 272 градуса вал..

8)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 19:10


Много ти благодаря за бързата реакция и ценното инфо
Значи тоя вал има лифт 0.449инча, което е 1.14см.
Май месец като отида в Щатите това ще е първото нещо, което ще си поръчам за колата. Хубавото му, е че става и със сток пружините.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 09 фев 2006 19:31


Тоя вал е добре с лифт от 11,4мм ти е точно в показателите.... :roll:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 09 фев 2006 20:12


Как пък решихте че главата не става?
За да я смениш ти трябва цялата периферия на мотора:
Валове
смукателен колектор
дросел
компютър за запалване
механична ижекция
камара други работи за които сега не се сещам
Супер глупост е да сравняваш валове на шрик с такива от щатите.
градуси в сащ мерят на 0.05 инча ход на клапана, шрик при 0.5мм
Искаш ли да ти върви колата?
Изхвърли моното. Тя просто не може да диша през 50стотинки които са на мястото на дросела.
После мисли за всичко друго.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 09 фев 2006 20:16


Щом искаш да ги правиш нещата ги прави като хората. Не да сложиш вала под моното, все едно си слагаш сини пръскалки, осрана работа.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 09 фев 2006 20:24


Значи аз вала ще го взема това е 100% и трябва да мисля за глава от 1.8 112коня, на която може да се постави този вал. Това май е най-удачното решение.
Това за моното го знам, че не може да храни колата добре и го усещам най-вече над 4000об/мин.
Ако не намеря глава май, ще се наложи да си го слагам на моно инжекцията не вярвам да е чак толкова лош вариант.

1бар написа:Щом искаш да ги правиш нещата ги прави като хората. Не да сложиш вала под моното, все едно си слагаш сини пръскалки, осрана работа.

Това за сините пръскалки не е така, защото не смятам да правя нещата без пари, а да направя нещо читаво.
Кажи, ако имаш някакви разумни идеи, и ако трябва може и при вас да дойда на ме тунирате. :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 09 фев 2006 20:59


Не сравнявам а давам пример.... а ако трябва да караме по твойте предложения трябва да си купим още три коли и от тях да направим една :wink:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 09 фев 2006 23:44


Лош е. Кажи само кое ще накара моното да пусне повече бензин на новия ти вал :wink: Защото то горкото не мери коефициента на пълнене на цилиндъра. Няма и как да го направи. Ааааа, да, може би новият чип :No .Отново не позна, тои ще е сътворен от някои гении програмист, които обаче наи често нямат понятие от мотори. Тои трябва да е създаден точно за твоя мотор и промените по него.
Това че правиш колата без да пестиш не означава че не можеш да извършиш страшни глупости по нея.
Избрените части по горе са от една кола, един определен модел.
И не даваи акъл след като дори не си наясно че главите са съвместими, клавиатурни рацере :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 10 фев 2006 0:05


1bar написа:И не даваи акъл след като дори не си наясно че главите са съвместими, клавиатурни рацере

Това не разбрах към мен ли се отнася :?: - дай да водим диалог по-човешки начин.

Какъв е тоя тон, тука сме се събрали да си помагаме, а не да се караме кой от кого повече разбира и кой е клавиатурен рацер. Аз, ако знаех повече от теб или от някои други нямаше да питам.

По горе съм написъл, че ще търся глава от 1.8 112коня, и че знам че моното храни трудно мотора.
Да не си говорим така, не това е целта. Ти къде отиде не е истина - програмисти, клавиатури, рацери и тем подобни, аз викам да зема да засиля колата на някъде - щото не съм капацитет, а тъпак и по-добре нищо да не правя.
Просто търсех съвет за главата, която се продава дали става или не и какво еветуално е по-удачно да се направи по тоя мотор.
Толкова ли е сложно. :?:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 11 фев 2006 22:54


Отнася се за прж. Теб просто те убеждавам с много аргументи да не се заниваш с неща които ще имат отрицателен или никакъв ефект. Или преди да се метнеш в нещо да си наясно какво е то.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта