
Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това което мен ме смая в статията не бяха проблемите с електрониката - а фактът че след 100К км в блока имало микро-пукнатини - даже и снимка имаше. И според ФВ сервиза "нямало нищо страшно, като заработи двигателя и те се затварят от разширението"rosy написа:В предпоследния брой на Ауто Билд имаше тест мисля, че на точно този Пасат. Статията беше озаглавена "Вечният пациент". Мисля говори достатъчно...

Никой не може да ме убеди, че си нямаме работа с изкуствено занижен ресурс на мотора чрез влагане на материал пресметнат да работи 5-6 или колкото са искали години... и след това айде на бунището.
- Gal
- Мнения: 1483
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
при мен от гаранционното обслужване на Б5-цата досега са налице
счупено парче от ролка на ангренаж
горна помпа на съединител побългарявана
хидравлична рейка фира
много интересно хванато маркучле на казанчето за хидравличното масло с 3 скоби
накладки и дискове не броя и разни други дреболии
а какво ли ще излиза още не знам
в момента е на 62 000 км истински
това оторизираните "майстори"
за неоторизирани "майстори" и други коли не ми се коментира хич
счупено парче от ролка на ангренаж
горна помпа на съединител побългарявана
хидравлична рейка фира
много интересно хванато маркучле на казанчето за хидравличното масло с 3 скоби

накладки и дискове не броя и разни други дреболии
а какво ли ще излиза още не знам
в момента е на 62 000 км истински

това оторизираните "майстори"
за неоторизирани "майстори" и други коли не ми се коментира хич
Що не прочетете последния брой на аутобилд. Има една статия озаглавена "Имат ли проблем с дизеловите двигатели VW" и доста добре ще ви отрезви какво е качеството вече. И то не само там а и в дъщерните фирми - ауди, шкода и т. н. А пък в теста за надежност за тази година може сами да видите къде се намират 

- Gal
- Мнения: 1483
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
shpeki написа:Що не прочетете последния брой на аутобилд. Има една статия озаглавена "Имат ли проблем с дизеловите двигатели VW" и доста добре ще ви отрезви какво е качеството вече. И то не само там а и в дъщерните фирми - ауди, шкода и т. н. А пък в теста за надежност за тази година може сами да видите къде се намират
а ти какво караш?
нали знаеш, че тук не е много удобно да плюеш VW?
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
shpeki написа:Що не прочетете последния брой на аутобилд. Има една статия озаглавена "Имат ли проблем с дизеловите двигатели VW" и доста добре ще ви отрезви какво е качеството вече. И то не само там а и в дъщерните фирми - ауди, шкода и т. н. А пък в теста за надежност за тази година може сами да видите къде се намират
Кара A6 1.8T 99г ..... Нещо си е навил на пръста ,че VW смъкнали качеството .... Ама и дори така да е не се притесняваи 99г си бяха добре

Gal написа:shpeki написа:Що не прочетете последния брой на аутобилд. Има една статия озаглавена "Имат ли проблем с дизеловите двигатели VW" и доста добре ще ви отрезви какво е качеството вече. И то не само там а и в дъщерните фирми - ауди, шкода и т. н. А пък в теста за надежност за тази година може сами да видите къде се намират
а ти какво караш?
нали знаеш, че тук не е много удобно да плюеш VW?
Удобно не удобно качеството е твърде ниско вече дори за VW въпреки, че са си народна кола уж ама с цени на в друг клас. Младене знам те къде живееш



Относно въпросите на arrougance и митко3040
Това не е малшанс -
1.за блокажа на "системата"
против приплъзване явно е фабричен дефект или проблем в проектирането;
2. след като ми изкочикаха чистачките от сферите (така ми казаха от сервиза) техника сподели с мен че аз съм 11 кола ДНЕС-това малшанс лие?
3.Радиото дефект в него - явно е само в този пасат;
4.Проблем с вентилацията - явно е проблем с този пасат;
***** Да не забравяме следното: става въпрос че колата се кара 50-60000 км годишно.Това не е семейна колата с пробег 10-15000 км годишно!!! ако има дефекти кото се проявяват на 60 000 км със семейната колата ще се видят след 4 год. тогава ще си кажеш може на 4 год. е.Но става въпрос че пасата се цели в средния бизнес клас а това означава кара по 60 000км.
Знам фирми които карат по 110 000км годишно.Не говоря за куруерите.
Когато купуваш пасат плащаш 53 000лв за средно ниво на оборудване.Това са над средната стойност за този сегмент.форд, тойота са средно с по 9000 лв. по-евтини за същото оборудване.
Незнам какви дефекти дават но пасата не легендарната марка от едно време.До 96г е добре - защото дотогава се разработват двигателите модел 88г. , а можеби вече старите опитни инженери са пенсионаери вече.
Погледнете таблото на пасата с лупа да го гледаш.Виж на другите коли (мерцедес) "отварят ти се очите".
вижте таблото на вентото - "дай бинокъла за да видя километража....".
това всичко са конструктивни проблеми.
Има и положителни страни пасата - че бяга бяга и то много.Но вече надежността на една кола съвсем не е само двигателя.
Това не е малшанс -
1.за блокажа на "системата"

2. след като ми изкочикаха чистачките от сферите (така ми казаха от сервиза) техника сподели с мен че аз съм 11 кола ДНЕС-това малшанс лие?
3.Радиото дефект в него - явно е само в този пасат;
4.Проблем с вентилацията - явно е проблем с този пасат;
***** Да не забравяме следното: става въпрос че колата се кара 50-60000 км годишно.Това не е семейна колата с пробег 10-15000 км годишно!!! ако има дефекти кото се проявяват на 60 000 км със семейната колата ще се видят след 4 год. тогава ще си кажеш може на 4 год. е.Но става въпрос че пасата се цели в средния бизнес клас а това означава кара по 60 000км.
Знам фирми които карат по 110 000км годишно.Не говоря за куруерите.
Когато купуваш пасат плащаш 53 000лв за средно ниво на оборудване.Това са над средната стойност за този сегмент.форд, тойота са средно с по 9000 лв. по-евтини за същото оборудване.
Незнам какви дефекти дават но пасата не легендарната марка от едно време.До 96г е добре - защото дотогава се разработват двигателите модел 88г. , а можеби вече старите опитни инженери са пенсионаери вече.
Погледнете таблото на пасата с лупа да го гледаш.Виж на другите коли (мерцедес) "отварят ти се очите".
вижте таблото на вентото - "дай бинокъла за да видя километража....".
това всичко са конструктивни проблеми.
Има и положителни страни пасата - че бяга бяга и то много.Но вече надежността на една кола съвсем не е само двигателя.
по отношение на DPF филтъра:
Данъка които платих на В6-то беше 321.45 лв. !
Данъка които платих на В3-то беше 14 лв.!
за каква екология да говорим тогава?!
ако по-горните данъци бяха обратно щах да си кажа : добре държавата ме поущрява за плащам за екология, но НЕ.това е грешна политика на държавата ни.
добре че В3-то да го карам че иначе стия нови пасати и системи леле мале........
Данъка които платих на В6-то беше 321.45 лв. !
Данъка които платих на В3-то беше 14 лв.!
за каква екология да говорим тогава?!
ако по-горните данъци бяха обратно щах да си кажа : добре държавата ме поущрява за плащам за екология, но НЕ.това е грешна политика на държавата ни.
добре че В3-то да го карам че иначе стия нови пасати и системи леле мале........
VW, да са свалили качеството? Ами ако е така, представете си какво е при тяхната конкуренция
.
Въпреки, че аз никога несъм смятал, че са свалили качеството, винаги са подържали едно ниво и то е че са дървета що се отнася до интериор, дизайн, качество на материали, но наистина здрави дървета, които идеално се вписват в нашите БГ условия. А най-хубавото е, че колкото и старо VW да имате, винаги има търсене - пазар за него и ако днес се счупи, утре пак е в движение, защото има части и майстори под път и над път, на достъпни цени за средностатистическия Българин
Затова и харесвам, и обичам тази марка

Въпреки, че аз никога несъм смятал, че са свалили качеството, винаги са подържали едно ниво и то е че са дървета що се отнася до интериор, дизайн, качество на материали, но наистина здрави дървета, които идеално се вписват в нашите БГ условия. А най-хубавото е, че колкото и старо VW да имате, винаги има търсене - пазар за него и ако днес се счупи, утре пак е в движение, защото има части и майстори под път и над път, на достъпни цени за средностатистическия Българин

Затова и харесвам, и обичам тази марка

Последна промяна от morfei1 на Вто 02 дек 2008 16:43, променено общо 1 път.
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gevtimov написа:Относно въпросите на arrougance и митко3040
Това не е малшанс -
1.за блокажа на "системата"против приплъзване явно е фабричен дефект или проблем в проектирането;
2. след като ми изкочикаха чистачките от сферите.................................................... .
Колега се гадни работи са ти се случили .... На мен лично този пасат не ми харесва ... стария 5.5 беше класа нагоре .... А за качеството незнам какво да кажа.... нямам допир
Доста нови коли различни марки около мен и всичките се чупят -даже повече от моята която не си знае годините ...
Пример Гранд Витара 40к км тропа цялата отпред ( в сервиза казват нямало и нищо ... ще кара още много... гаранцията изтича след 3 месеца .... ) , проблеми с фаровете 2-пъти ( няма да споменавам как се кара без фарове в 2 часа на аварийни ......
Пежо 607 12к км смяна съединител .... малко по късно педала на съединителя се счупи --- > пластмаса.... Пежото е продадено вече новия собственик му се радва ...
Рав 4-ка , Авенсис , Е-класа , Клио , Ц4-ка абе много мога да споделя
за сериозни дефекти на нови автомобили какви ли не марки ...
Хух ако всички дето ме познават са каръци

А нееее на колегата Дачията е на 12 000 км на 2 години и само водна помпа смени ....
Няма кола дето да не се чупи ако се кара ...
Ае със здраве
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
май тук става въпрос за прословутото поверие че колите след 97-98 са много зле,ама явно това не е поверие а истина,не че карам двойка ама от 94-та е в семейството и е над 500000 вече е такива филми не е имало,един път скоростна кутия е правена,сега сменям амортесиори...
и тя тропа отсекъде ама не струва 60 бона а и като нова не е струвала
и тя тропа отсекъде ама не струва 60 бона а и като нова не е струвала
японците ще ги смачкат в обозримо бъдеще според мен...vw си лежат на стари успехи и с тази политика ,скоро и корейците ще ги притеснят-с агресивни цени и гаранции..аз лично познавам няколко собственици на vw с 2-3 годишни коли ,които просто мразят колите си...но в интерес на истината и другите марки не са по-различни...не ми се мисли като ни напуснат старите щайги-как ще си избираме коли втора употреба...та те не издържат до 100 000...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта