Г4-тежък старт с нов акумулатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Г4-тежък старт с нов акумулатор

Мнениеот forski » Пон 01 дек 2008 19:23


Здравейте колеги,имам следният проблем :roll:
От една седмица съм с нов акумулатор ACDELKO 75Ah.680 стартов ток,
обаче голфа сутрин при първи старт пали тежко,върти два три оборота и тогава пали.За сравнение всяко следващо палене през деня е на един или четвърт оборот и завърта много по стреснато.Маслото е 10/40,свещите са здрави остана само стартера или да не дава някъде хубава маса.Но защо само първият старт е такъв а след това пали кибрит???Колата е тази от гаража ако някой има идея за какво става въпрос да казва :roll: :roll: Утре ще свалям стартера за почистване но ме съмнява да е от там.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 01 дек 2008 19:49


Провери тока на покой и стартера като профилактираш няма начин да не се оправи + силовите кабели прегледай.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 02 дек 2008 19:15


Проблема е решен,стартера беше свален и старателно изчистен и смазан.Всички клеми бяха почистени защото имаше клеясали и сега не мога да си позная колата комбинацията от нов акумулатор и профилактика на стартера даде страшен резултат :wink: :D
Съветвам всички да си направят такава профилактика на стартера определено има много добър ефект.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW и 21 госта