НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Пет 31 окт 2008 14:42


brabus написа:Днес, 30.10.2008 г. на Франкфуртската борса цените на акциите на VAG - Порше достигнаха 1005.01 евро за акция. При тази цена на акцията VAG се превърна в най-голямата компания в света, с обща капитализация в размер на 296 милиарда евро. Това е направи по-голяма от Exxon-Mobil, , която беше най-голямата при затварянето на борсите вчера.


Хм. Те така може да си погине човек от журналистически балони:

http://uk.finance.yahoo.com/q?s=VOW.DE

в момента е 539 евро. Опа, стана 542.

На 28 окт. са отворили на 500, стигнали са 1005 и са затворили на 945, на 29 пак са почнали от 520:

http://uk.finance.yahoo.com/q/hp?s=VOW.DE

http://uk.finance.yahoo.com/q/ta?s=VOW.DE

А ето и причината:

http://www.ft.com/cms/s/0/05bbd234-a4d2 ... ck_check=1

The head of Germany’s largest fund manager accused Porsche – the largest investor in VW – of acting against the interest of other shareholders.

Klaus Kaldemorgen, the head of DWS, which is a shareholder in VW and owned by Deutsche Bank, said: “I criticise heavily that a company like Porsche is manipulating VW shares in an irresponsible manner.”




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Volkswagen ще продава нов пикап в Европа

Мнениеот vasstop » Вто 04 ное 2008 15:40


Volkswagen ще продава нов пикап в Европа

source: http://news.automedia.bg/read/5421.html
03.11.2008 07:11


Volkswagen готви нов модел на пикап, който ще предлага и на европейските пазари.
Това стана ясно по време на автомобилния салон в Сао Паоло, Бразилия.
Новият пикап ще бъде произвеждан на базата на концепцията показана на
автомобилния салон за лекотоварни автомобили проведен в Хановер през септември.

Изображение

Пред изданието Autonews, шефът на VW do Brasil Томас Шмал (Thomas Schmall) заявява, че главните пазари за този пикап
(все още без име), ще бъдат Бразилия, Аржентина, Южна Африка, Австралия и Европа. Този модел засега няма да бъде продаван в САЩ.

Новият пикап на VW ще бъде произвеждан в завода на групата в Pacheco, Аржентина, на изцяло нова платформа от есента на 2009 г.

Изображение

Колата ще има дължина 5180 мм и широчина 1900 мм. Двигателите ще бъдат преобладаващо дизелови TDI,
с различни варианти на мощността. Новият пикап на Volkswagen ще се конкурира с Nissan Navara, Mitsubishi L200 и Toyota HiLux.


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Съб 08 ное 2008 4:34


Ох!!! :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :screwy

http://speed-press.com/?pageId=9971

Passat Super CC Eco Performance дефилира на SEMA


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 09 ное 2008 8:34


VW Golf cabrio излиза през 2009г

Откакто помним Volkswagen Golf cabrio той винаги се е произвеждал от Karmann в независимата фабрика на производителя в Оснабрук, Германия. За следващото поколение на модела, дебюта, на което е насрочен за следващата година, се очаква от Volkswagen да построят новия автомобил в собствения си завод без чужди участия.

Клиентите ще имат богат избор на двигатели, включително новия 1.6TFSI, развиващ 200кс, както и мощния 2.0TFSI с 260кс, който ще се монтира в легендарната модификация GTI.

За да запазят разходите ниски, от Volkswagen ще използват конвенционален мек покрив, но според сведения звуко и топлоизолационните му качества ще бъдат сравними с твърдия му братовчед. Заради наднорменото тегло, управлението и динамиката на новото кабрио ще бъдат по-лоши от тези на обикновения хечбек. Това е факт, заради необходимостта от допълнително заздравяване на купето, което да компенсира липсата на покрив.

Очакваме да видим VW Golf MK6 кабриолет да дебютира по някое време през следващата година.

Изображение


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 10 ное 2008 17:09


http://banks.dir.bg/2008/11/10/news3579134.html

Как ”Фолксваген” стана №1
Dnevnik.bg - 10 Ноември 2008, 13:58
"Фолксваген" стана новата звезда на автопазара. Компанията, която е известна с това, че произвежда по-ниски класове автомобили, изду в пъти цената си на борсата и измести по пазарна капитализация дори петролни гиганти като "Ексън Мобил".
Битката на "Порше" за "Фолксваген" не е от вчера. Производителят на луксозни автомобили от години се опитва да придобие мажоритарно влияние в своя конкурент. Основната пречка пред "Порше" беше "законът Фолксваген", създаден специално за да предотврати нежелано от държавата придобиване на "Фолксваген". Противоречията между "Порше" и местните власти в Долна Саксония прераснаха в съдебна война, в която беше въвлечена дори Европейската комисия. Сагата около двата автомобилни гиганта разтърси световните пазари в периода между септември и ноември. Ето какво точно се случи:

1 септември, 2008 г.: "Порше" (Porsche) държи 30% във "Фолксваген" (Volkswagen) и има план да увеличи дела си до 50% до края на годината.

17 септември: "Порше" увеличи акциите си с право на глас във "Фолксваген" до 35.14%. Друг голям акционер е провинция Долна Саксония с 20% в автомобилната компания.

18 септември: Акциите на "Фолксваген" достигат рекордни нива: 305 евро, повишение от 42% спрямо отварянето. Експертите обясняват рязкото повишение с фалита на инвестиционната банка "Леман брадърс". Институцията е била принудена да си върне от хедж фондове акциите в автомобилния гигант, които им е "заела", за да могат те да "заложат" на поевтиняването им. Принудени бързо да върнат акциите на собственика им, фондовете започват спешно да купуват, за да покрият позициите си. В същото време много малко книжа на "Фолксваген" се търгуват свободно (free float). Резултатът - рязко поскъпване на книжата. Други хедж фондове пък отново залагат на къси продажби, като прогнозират, че акциите не може да не поевтинеят в сегашната икономическа обстановка.

7 октомври: "Фолксваген" става най-голямата автомобилна компания в света по пазарна капитализация. Акциите на групата достигат 452 евро, преди да се успокоят на ниво 287 евро. Дори и при това равнище пазарната стойност на автомобилния гигант е 95 млрд. евро спрямо 92 млрд. евро на досегашния лидер "Тойота", чиито акции се сриват в същия ден до най-ниското им равнище за последната година. Капитализацията на "Фолксваген" е колкото общата на "Даймлер", BMW, "Дженерал мотърс", "Форд", ФИАТ, "Пежо - Ситроен", "Рено", "Мицубиши" и "Хюндай". "Някой се е опарил много сериозно", коментира скока на "Фолксваген" пред в. "Файненшъл таймс" брокер на Уолстрийт.

17 октомври: "Фолксваген" затваря във Франкфурт при равнище 358 евро. Хедж фондовете продължават трескаво да търсят акции на компанията.

20-24 октомври: Акциите на "Фолксваген" се понижават от 350 евро в понеделник (20 октомври) до 210 евро в петък (24 октомври). Изглежда, че играта на хедж фондовете е успешна. Някои от тях продължават да залагат на още по-голям спад.

26 октомври: От "Порше" разкриват, че са увеличили директния си дял във "Фолксваген" от 35.2 на 42.6%. Отделно от това компанията има опции за още 31.5%, което значително намалява свободно търгуваните акции на "Фолксваген". "Порше" съобщи, че в зависимост от глобалната икономическа ситуация през 2009 г. може да увеличи дела си до над 75%.

27 октомври: След съобщението на "Порше" акциите на "Фолксваген" скачат с над 200% до 635 евро. Хедж фондовете изпадат в паника и започват да покриват позициите си.

28 октомври: "Фолксваген" за кратко е най-голямата компания в света по пазарна капитализация, след като акциите й достигат 1005 евро. Стойността на автомобилния производител е 296 млрд. евро срещу 270 млрд. евро на петролния гигант "Ексън мобил". Акциите на "Фолксваген" затварят на ниво 945 евро. Гигантският скок води до повишение на целия германски индекс DAX, въпреки че повечето от останалите компании в него отчитат загуби през деня. Някои експерти оценяват загубите на спекулантите само от този ден на 30 млрд. евро. Акциите на големи банки като "Сосиете женерал", "Морган Стенли" и "Голдман Сакс" се сриват заради подозренията на инвеститорите, че и те са заложили на спад на "Фолксваген".

29 октомври: Акциите на "Фолксваген" се понижават, след като "Порше" обявява, че ще пусне още книжа на "Фолксваген" на пазара на по-ниска цена. В настоящия момент около 10% от акциите на "Фолксваген" се търгуват свободно. "Дойче бьорзе" съобщава, че ще ограничи влиянието на "Фолксваген" върху индекса DAX. Намеква се дори за изключване на "Фолксваген" от индекса.

30 октомври: Акциите на "Фолксваген" се търгуват на нива 500 евро. Германският финансов регулатор BaFin излиза с официално изявление, че внимателно следи ситуацията. От "Порше" категорично отхвърлят възможността да са "манипулирали" пазара. В същото време "Фолксваген" отчита повишение от 27% на нетната си печалба за третото тримесечие.

4 ноември: Акциите на "Фолксваген" се понижават с 22% до 393 евро. Става ясно, че директорът на производството на "Фолксваген" Йохем Хайцман е спечелил над 1 млн. евро, след като на 31 октомври е продал 2000 акции на производителя на цена 538 евро.

7 ноември: Акциите на "Фолксваген" затвориха в петък на цена 398.21 евро. От "Порше" разкриват, че за фискалната си година компанията е спечелила 6.8 млрд. евро от търговия с опции на "Фолксваген", осем пъти повече от основната дейност на групата - продажбата на автомобили. Изпълнителният директор на "Порше" Венделин Видекинг е най-скъпо платеният мениджър в автомобилната индустрия. Според някои експерти "Порше" вече е "хедж фонд, а не автомобилен производител".


Със съкращения

Още от Бизнес
Експерти на МААЕ в АЕЦ Козлодуй
Експертна мисия на Международната агенция за атомна енергия започва в АЕЦ Козлодуй. Екипът и включва експерти от Чехия, Франция, Германия и Италия,...
DarikFinance - 10 Ноември 2008, 16:17
AIG регистрира колосални загуби
Американският застрахователен гигант AIG съобщи днес, че е регистрирал през третото тримесечие колосални загуби в размер на 24,5 милиарда долара.
BgNewsroom - 10 Ноември 2008, 16:15
Експерти на МААЕ в АЕЦ „Козлодуй”
Експертна мисия на Международната агенция за атомна енергия започва в АЕЦ „Козлодуй”. Екипът и включва експерти от Чехия, Франция, Германия и...
Lev - 10 Ноември 2008, 16:04


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 20 ное 2008 14:27


Шварценегер представи Touareg V6 TDI на автоизложението в Лас Вегас

20.11.2008 12:11 7


Безспорно най-голям интерес на автосалона в Лас Вегас днес, предизвика Губернаторът на щата Калифорния, който се появи зад волана на Touareg V6 TDI.

Изображение

Веднага след като Шварценегер слезе от немското SUV, бяха обявени характеристиките на първия дизелов Touareg за щатският пазар.

Изображение

Три литровият турбо агрегат разполага с 221 конски сили, които го ускоряват до 100км/ч за 8.5 секунди. Максималната скорост на Touareg V6 TDI е електронно ограничена на 130 мили в час (210км/ч).

Изображение

Според инженерите на VW този агрегат е сред най-чистите, предлагани на пазара. Оборудван е с филтър за твърди частици (DPF), чрез който отделяните емисии на CO2 са в размер на 275г/км.

Изображение

Въпреки перманентното 4х4 задвижване, той има сравнително нисък разход на гориво. Средното потребление на гориво при Touareg V6 TDI е около 10.4 литра на 100 километра. Измереният разход на магистрала, обаче пада до 8.5 литра на 100 километра, което е от голямо значение за американският пазар, имайки предвид пътната мрежа на страната.

Изображение

Цената на VW Touareg V6 TDI за щатският пазар започва от 42,800 долара. С 3500 долара повече от предлаганата бензинова версия.

http://news.automedia.bg/read/5571.html


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 27 ное 2008 13:18


http://news.automedia.bg/read/5625.html

В началото на 2010 г. Volkswagen ще пусне на европейските пазари „гореща” версия на Scirocco.

Това ще бъде Volkswagen Scirocco R20T. Съобщението идва от британската преса, като се позовава на неназован източник от немския концерн.

VW пуска „горещо” Scirocco
Външният вид на колата ще бъде изпълнен в стила на състезателното купе Scorocco GT24, или по точно на модификацията на този автомобил с разрешение за движение по обществените пътища.

Серийният R20T няма да бъде с големите спойлери отпред и отзад, както и някои други състезателни елементи от каросерията.

В интериора естествено ще липсва защитната рама от състезателната кола и ще има стандартна централна конзола.

Според предварителната информация, Volkswagen Scirocco R20T, който ще стане най-мощната версия на модела, ще бъде с двулитров бензинов турбодвигател с максимална мощност 265 к.с. Този автомобил ще ускорява от място до 100 км/час за под 6 секунди. Максималната му скорост ще бъде ограничена електронно до 250 км/час.

Прогнозите са цената на най-мощното Scirocco да бъде около 30 000 евро.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 28 ное 2008 16:44


Екологичният двигател на "Фолксваген" TDI CleanDiesel получи наградата "Green Car of the Year"

Новата технология "CleanDiesel" е най-малко токсичната в света. С помощта на нея VW Jetta TDI работи още по-ефективно, обезпечавайки максимална мощност при минимален разход на гориво. В сравненеие с бензиновите двигатели с аналогична мощност, разходът на Jetta TDI е намален с 35%. Моторът "Clean|Diesel" се монтира на моделите с каросерия "седан" и "комби". Екоагрегатът изразходва 5,7 л на 100 км път, като успява да намали "цапането" на атмосферата с СО2 до 90%. Нито един друг автомобил, разработен в Европа, не може да се похвали с подобен успех.

Трябва да се отбележи, че VW Jetta TDI е не само икономичен, но и доста динамичен автомобил - той се ускорява от място до 100 км/ч за 8,5 секунди и може да развие максимална скорост от 204 км/ч.

Според директорa по развитието на "Volkswagen" д-р Улрих Хакенберг, двигателят TDI CleanDiesel е способен да направи пробив в дизеловата технология, тъй като употребява много малко гориво. Освен това, вследствие на високите цени и измененото отношение към екологията, дизеловите двигатели с всеки ден стават все по-привлекателни за собствениците на автомобили.

Изображение
http://autopress.tv/index.php?lang=1&pi ... 7&nid=1140


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 28 ное 2008 19:12


Екологичният двигател на "Фолксваген" TDI CleanDiesel получи наградата "Green Car of the Year"

Новата технология "CleanDiesel" е най-малко токсичната в света. С помощта на нея VW Jetta TDI работи още по-ефективно, обезпечавайки максимална мощност при минимален разход на гориво. В сравненеие с бензиновите двигатели с аналогична мощност, разходът на Jetta TDI е намален с 35%. Моторът "Clean|Diesel" се монтира на моделите с каросерия "седан" и "комби". Екоагрегатът изразходва 5,7 л на 100 км път, като успява да намали "цапането" на атмосферата с СО2 до 90%. Нито един друг автомобил, разработен в Европа, не може да се похвали с подобен успех.

Трябва да се отбележи, че VW Jetta TDI е не само икономичен, но и доста динамичен автомобил - той се ускорява от място до 100 км/ч за 8,5 секунди и може да развие максимална скорост от 204 км/ч.

Според директорa по развитието на "Volkswagen" д-р Улрих Хакенберг, двигателят TDI CleanDiesel е способен да направи пробив в дизеловата технология, тъй като употребява много малко гориво. Освен това, вследствие на високите цени и измененото отношение към екологията, дизеловите двигатели с всеки ден стават все по-привлекателни за собствениците на автомобили.

Не е много икономичен пък ако е екологично чист що харчи такова голямо количество гориво? Айде моля моля ние сме си от форума и си ги знаем ФВ-тата и без да ги рекламират колко са икономични и чист :)
Да ги догаждат на кончета и издържливост- то май и това си противоречи :)


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Съб 29 ное 2008 20:44


първата снимка на Голф Плюс е факт :arrow: http://kamuscoop.blogspot.com/2008/11/v ... -plus.html


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 29 ное 2008 23:55


Наградите на Top Gear

28.11.2008 13:11

Британското автомобилно издание, награди тазгодишните си избраници в няколко категории.

За автомобил на годината (Car of the Year), Top Gear избраха прероденото Scirocco на Volkswagen. Обновенето след 16 годишна пауза - Scirocco, бе определено от журито, като забавно, стилно и вълнуващо.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 02 дек 2008 10:35


Volkswagen пусна и серийна версия на Touareg North Sails

02.12.2008 07:12
В средата на тази година Volkswagen показа концепция наречена Touareg “North Sails”.

Създателите твърдяха, че автомобилът е инспириран от платноходите в северните страни. Сега от групата VW пускат серийна версия на този автомобил.

Изображение
Автомобилът беше представен по време на състезанието за платноходи Travemünder Woche, което е втората най-голяма надпревара на платноходи в Германия.

Volkswagen Touareg North Sails не се различава много от стандартната версия на Touareg. Каросерията е изцяло в бял цвят, нови са летите джанти с размер 19 цола, фаровете и мигачите имат цветови нюанс в морско синьо.
Изображение
Интериорът на автомобила напомня на този в луксозните яхти. Седалките са в бяла кожа, върху праговете има предпазни листове от неръждаема стомана. За разлика от концепцията, при серийното изпълнение е изчезнал дървения под, който още повече трябваше да напомня за интериора на яхта.
Изображение
На централната конзола липсва бинокъла представен с концепцията, както и сгъваемото колело разположено в багажника. Volkswagen Touareg North Sails се предлага на пазара в Германия на цена от 56 450 евро.
Изображение
http://news.automedia.bg/read/5661.html


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 02 дек 2008 23:45


Стартиралото в събота Essen Motor Show е най-голямото тунинг изложение, което се провежда ежегодно на Стария континент. Какво по-подходящо място от това Volkswagen да покаже две специални версии на моделите си Scirocco и Eos?

От първия автомобил Scirocco „Collector's Edition” ще бъдат произведени само 100 бройки. Неговите продажби ще стартират в началото на 2009г., като версията ще се предлага единствено в бял цвят на купето и черно-бял интериор.

Двигателят на Scirocco „Collector's Edition” е 2.0-литров, с мощност 200к.с., джантите са 19-инчови, а в серийното оборудване влизат ксенонови светлини, панорамен шибидах, черно-бял кожен салон и радио-навигация RNS 510.

Другият специален модел, който Volkswagen показа в Есен, е Eos "White Night", чието производство също ще е в ограничена серия от 100 броя. Автомобилът се задвижва от 3.2-литров двигател, с мощност 250к.с.

Volkswagen Eos "White Night" е в бял цвят на купето, а радиаторната решетка и капачките на страничните огледала са боядисани в черно. Интериорът на кабриолета е с черна кожа, комбинирана с бели декоративни елементи по вратите и таблото.


Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение

http://www.autoblog.bg/index.php?news_id=2839


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 05 дек 2008 23:07


Автомобилното изложение Bologna Motor Show ще отвори врати за посетители на 5-ти, но днес пред журналисти бяха предсатвени някои от моделите, които ще дебютират на него.

На щанда на Volkswagen впечатление прави прототипът Scirocco Studie R, който е базиран на Scirocco GT24 и е с 2.0-литров TSI двигател, генериращ 270к.с. Задвижването на автомобила е към предните колела, а скоростната кутия е шестстепенна с два съединителя.

Scirocco Studie R е в бял цвят, контрастиращ с черни детайли и със страничните огледала, едното от които е червено, а другото зелено. Цветовете не са подбрани случайно, а са в чест на тазгодишното изложение, като на двете врати на автомобила е изобразено и италианското знаме, с надпис „Bologna 08”.

Отличителните характеристики на автомобила са нова предна броня с три големи въздушни отвора и сплитер, преработена задна броня с вграден в нея дифузер, нови странични престилки, заден спойлер и 19-инчови джанти, с дизайн пет тройни спици.

Интериорът на Scirocco Studie R също е в черно-бяла гама, чиито ефект е подсилен от декоративни карбонови елементи. Тук също присъстват червеният и зеленият цвят, с които са обшити спортните седалки Recaro, волана, скоростния лост и стелките.



Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

http://www.autoblog.bg/gallery/index.php?album_id=1996


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 14 дек 2008 15:02


Излязоха първите снимки на Голф 6 Плюс

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

The new Golf Plus will be offered with five gasoline engines (59 kW / 80 PS to 118 kW / 160 PS) and four new turbo-diesel engines (66 kW / 90 PS to 103 kW / 140 PS). All engines are four-cylinder, all engines are charged starting at 90 PS, all engines fulfill the Euro-5 emissions standard. And with the exception of the base variants, any of the gasoline and diesel engines may be paired with a 6-speed or 7-speed dual clutch transmission (DSG) – this signifies the retirement of the classic automatic with torque-converter lockup clutch in the Volkswagen Golf Plus VI and its replacement by DSG technology.

For a better understanding of just how efficiently the DSGs work, consider the 90 kW / 122 PS strong Golf Plus TSI (1.4 liter displacement) with 7-speed DSG: This 200 km/h fast Volkswagen is satisfied with just 6.3 liters fuel per 100 kilometers (146 g/km CO2).

New Common Rail TDI

After the Golf, in early 2009 Volkswagen will also fully convert the Golf Plus over to common rail engines with four valves per cylinder. The TDIs output 66 kW / 90 PS, 77 kW / 105 PS, 81 kW / 110 PS and 103 kW / 140 PS. Right at the car’s market launch, TDIs will be available with 110 PS and 140 PS. Always on board with all diesels: a diesel particulate filter (DPF). Besides being fuel efficient and dynamic, the new TDI engines are also characterized by noticeably good low-noise properties.

Also pioneering are the car’s low fuel consumption values: the 189 km/h fast Volkswagen Golf Plus VI TDI with 110 PS consumes just 5.1 liters fuel per 100 kilometers on average. CO2 emissio­ns of the 2.0 liter TDI are just 134 g/km.

Running at an equally excellent level underway is the Golf Plus TDI with 140 PS. In this 2.0 liter version, exactly 5.1 liters of diesel flow to the common rail injection per 100 kilometers on average: that is 0.8 liter less than on the TDI with pump-nozzle technology, which was already very efficient. In parallel, Volkswagen has reduced CO2 emissions on the 204 km/h fast Golf Plus TDI from 153 to 135 g/km!

П.П. извинявам се, но не ми се превежда.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта