Разчитане на VAG KOM, излизат грешки.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
rosen79 написа:Колега ти май не разбра въпроса ми какъв е.Аз питам защо като ми показва,че стоп машинката е прецакана и не дава информация на компа, а като дам газ и натисна спирачката оборотите падат.След като не подава тази информация компа от къде знае,че съм натиснал спирачката?Това ми е чудно,хем не подава информация хем задейства тази защита.Странна работа,но нищо така или иначе ще я сменя.
Слушай сега аз да ти кажа какъв може да е проблема. В самия бутон има пластинки които залепват като натиснеш педала и затварят веригата. При мен бяха хванали нагар тези пластинки и миналата зима нощно време като паднеха температурите окъсяваха и сутрин си намирах стоповете светещи. Като чукнех педала и изгасваха. Та значи веригите са две, едната е дето ти пали стоповете, а другата която подава сигнал кък компа. Ако ти окъсява и на теб докато само натискаш газта, компютъра го отчита като грешка. При мен беше същото. Значи разглобих машинката, почистих с контактен спрей и от тогава пей сърце.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
stoyanz написа:rosen79 написа:Колега ти май не разбра въпроса ми какъв е.Аз питам защо като ми показва,че стоп машинката е прецакана и не дава информация на компа, а като дам газ и натисна спирачката оборотите падат.След като не подава тази информация компа от къде знае,че съм натиснал спирачката?Това ми е чудно,хем не подава информация хем задейства тази защита.Странна работа,но нищо така или иначе ще я сменя.
Слушай сега аз да ти кажа какъв може да е проблема. В самия бутон има пластинки които залепват като натиснеш педала и затварят веригата. При мен бяха хванали нагар тези пластинки и миналата зима нощно време като паднеха температурите окъсяваха и сутрин си намирах стоповете светещи. Като чукнех педала и изгасваха. Та значи веригите са две, едната е дето ти пали стоповете, а другата която подава сигнал кък компа. Ако ти окъсява и на теб докато само натискаш газта, компютъра го отчита като грешка. При мен беше същото. Значи разглобих машинката, почистих с контактен спрей и от тогава пей сърце.
Хич няма да си играя да я чистя направо нова.Щом веднъж е тръгнала спасение няма.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
rosen79 написа:Хич няма да си играя да я чистя направо нова.Щом веднъж е тръгнала спасение няма.
Напротив, цяла година вече си карам без проблем, а преди това ми се скъсаха нервите, постоянно ми пищеше компа че нещо не е наред. Крушките ми гореха през две седмици от това нощно светене на стоповете. И когато на 2 януари в дебелия сняг виснах половин ден някой да даде ток, защото ми беше паднал акумулатора прибягнах до въпросното почистване, което се състоше в напскване на пластинките с контактен и почистващ спрей. Самата машинка се сваля и разглобява много лесно, стига да се схване чалъма. Все пак това е оригиналната машинка. Абе ти си знаеш най-добре

- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
миналата седмица сменях на една октавия
цената там е 25лв
деиствително подлежьт на ремонт по начина разглобяване и зачистване
но клиента предпочита нова и нали се сещаш ако е за мен и с бутон от юнга мога да до направя
но на клиента какво да кажа ако след месец даде фера
толкова много пари сме спестили от закуски че тва 15лв са ни бял кахьр
а за липсата на някои датчик винаги се взима като наи-лошото показание
в смисьл ти даваш гас но ако си с големите обувки
и искаш да натиснеш стирачка затова компа приема че всв едно си натиснал спирачката но там са два бутона и единия е за частично натоварване а др за пьлно
цената там е 25лв
деиствително подлежьт на ремонт по начина разглобяване и зачистване
но клиента предпочита нова и нали се сещаш ако е за мен и с бутон от юнга мога да до направя
но на клиента какво да кажа ако след месец даде фера
толкова много пари сме спестили от закуски че тва 15лв са ни бял кахьр
а за липсата на някои датчик винаги се взима като наи-лошото показание
в смисьл ти даваш гас но ако си с големите обувки
и искаш да натиснеш стирачка затова компа приема че всв едно си натиснал спирачката но там са два бутона и единия е за частично натоварване а др за пьлно