почистване на горивен филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 03 дек 2008 8:13


Ето за това говорим какво ще рече "закупено от Германия" говорим, че не всеки има тази опция пък и какъв е шанса да имаш нужда от смяна на масло и някой приятел да се навие да ти донесе масло все пак това 5 литра туба, но както и да е това на страна, това че ти не можеш да видиш че ти правят колата в Бургас в представителството се качваш на втория етаж в кафето където има един огромен прозорец и точно под теб ти правят колата...и втория момент старите части ти ги слагат в кутийте от новите и са ти в колата като си тръгваш...(поне така е в Бургас) а относно това че пише бош е различен филтър направен от Бош не от VW и ще ти цитирам един текст:

Правилното решение за Вашият автомобил:

оригиналните резервни части **** са идентични с частите, използвани при първоначално вграждане във вашият автомобил;п
производителят най-добре знае коя част е определена да изпълнява съответната функция и какви предписани стойности трябва да се спазват за безпроблемната работа на автомобила, гарантирана от производителя;

оригиналните резервни части **** търпят непрекъснати модификации и са подложени на всички тестове в серийното производство;

благодарение на висококачествените материали и технологии, оригиналните резервни части **** гарантират сигурно и безгрижно пътуване;

доставката на оригиналните резервни части **** е гарантирана дори и след спиране от производство на съответния модел. Частите, необходими за работата на автомобила се произвеждат минимум 15 години след спирането на модела. Частите, необходими за оборудването на автомобила се доставят минимум 10 години след спирането на модела;

оригиналните резервни части **** са дълготрайни продукти и цената им отговаря на тяхното качество;

забележи удебеления текст...според теб Бош дали имат достъп до тази информация??? в никакъв случай не трвърдя, че е лош филтъра, но има някой особености които само производителя ги знае и всичко друго било то и най-добро качество е просто компромисен вариант...
а и щом го сменяш на 2 месеца вярмвам, че е по-добре да ползваш оригинални части...а да ти кажа колата съм я взел февруари и сега сменям за 3-ти път масло, плюс това не на всяка сменя подменяш всичките филтри, докато с по-евтиния вариант го правиш...аз съм си го сметнал за себе си на всяка смяна преди давах по 200 лв и сменях на 10к сега за 30К км ми излиза 660 лв смятам че 60 лв не са голяма разлика...пък и всеки си прави избора...мненияата ми са с идеяата не да споря а просто да покажа, че това е цената на оригиналните части и всеки който твърди "безбожно са надути цените" не е много прав...истината е че това са цените, просто заплатите в бг са малки и от там идва проблема...плюс това кажи ми къде за 5 лв ще ми сменят маслото и всички филтри...няма такъв севиз и да ти кажа друго...което наистина ми направи впечатление в повечето сервизи ти развиват пробката източват ти маслото и ти я завиват пак, а във VW я изхвърлят и ти слагат нова...да питам "не ти ли спестяват доста проблеми" само с/у 3 лв?




bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Сря 03 дек 2008 9:49


stenly_m написа:.................. а относно това че пише бош е различен филтър направен от Бош не от VW и ще ти цитирам един текст:

Правилното решение за Вашият автомобил:

оригиналните резервни части **** са идентични с частите, използвани при първоначално вграждане във вашият автомобил;п
производителят най-добре знае коя част е определена да изпълнява съответната функция и какви предписани стойности трябва да се спазват за безпроблемната работа на автомобила, гарантирана от производителя;

оригиналните резервни части **** търпят непрекъснати модификации и са подложени на всички тестове в серийното производство;

благодарение на висококачествените материали и технологии, оригиналните резервни части **** гарантират сигурно и безгрижно пътуване;

доставката на оригиналните резервни части **** е гарантирана дори и след спиране от производство на съответния модел. Частите, необходими за работата на автомобила се произвеждат минимум 15 години след спирането на модела. Частите, необходими за оборудването на автомобила се доставят минимум 10 години след спирането на модела;

оригиналните резервни части **** са дълготрайни продукти и цената им отговаря на тяхното качество;

....................


Пич гледам пишеш общи приказки дето не са ти много ясни. Всички автомобилни производители, ползват услугите на различни фирми занимаващи се с производство на масла, филтри, накладки и т.н. Даденият производител ги пакетира в опаковки с логото на VW, като на повечето части логото VW се поставя и на частите. Не живей в заблуждение че частите в оторизиран сервиз , са същите като тези за първоначално вграждане. Ресурса на aftermarket частите не е същият.
Филтърът в кутия с лого на VW, може и да е произведен от БОШ.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 03 дек 2008 11:47


не пиша общи приказки а мисля съм написал че ЦИТИРАМ! както и да е дори и бош да е мислиш ли че филтъра бош със знака ФВ ще е същия като този който бош предлагат на пазара на по-ниска цена?!? И да те питам ти защо не си правиш колата в оторизиран сервиз ами търсиш компромисен вариант? отговора е ясен "нямам пари" или "заплатата не ми го позволява" и всеки приказва италианците били джигити те не си подържали колите и т.н. а да ти кажа ние тук не правим по-различно...евтино масло евтини филтри евтин труд...едно е константно "ЕВТИНО" от там идват всиките други неща...и относно празните приказки 100% съм сигурен че една част за афтър маркет е по-добра от най-добрия и най-скъпия компримисен вариант на другите производители...
виж отдалечихме се от темата, но идеята ми беше че оригиналните части и в бг и в германия са на идентични цени така, че като фен на марката предпочитам да си карам с ФВ части а не с Ман, бла бла бла и т.н. верно по-скъпо но къде по света качественото не е скъпо?


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Сря 03 дек 2008 12:04


stenly_m написа:.... И да те питам ти защо не си правиш колата в оторизиран сервиз ами търсиш компромисен вариант?


:офф
В оторизиран сервиз колата ми няма да стъпи, освен ако не съм принуден. Въпросът не опира до пари ,а до компетентността на персонала. Случки много, но ето ти пример- за колко време би трябвало да се открие дефектирал баласт на ксенон. По- мое лично мнение не повече от 15 мин, да ама не в оторизираните от шкода еуратек им трябваха 4 часа за това. Имам случки и с други "оторизирани" сервиизи на опел, фолксваген.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 03 дек 2008 12:31


да така...не че ги защитавам но ще ти дам пример...работя с програмата COREL DRAW и трябваше да променя височината на буквите на един фирмен знак...на корел го прая за 5 секунди, но хората ми донесоха файла но във .ai формат, т.е. за илюстратор...и ми трябваше 1 час да наглася нещата...та питам те като си специализиран да правиш едно нещо и някой ти цъфне с китайски боклук (щотот то това са евтините ксенони и аз съм с такъв де!!!) хората няма как да го диагностират по простата причина че това не е аксесоар предлаган от Ауратек както е в твоя случай и няма как да приложат доброто си оборудване и да диагностицират проблема...все едно на дизелджия да му закараш бензин и да очакваш да ти оправи веднага колата ако успее...:)


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Сря 03 дек 2008 14:10


stenly_m написа:да така...не че ги защитавам но ще ти дам пример...работя с програмата COREL DRAW и трябваше да променя височината на буквите на един фирмен знак...на корел го прая за 5 секунди, но хората ми донесоха файла но във .ai формат, т.е. за илюстратор...и ми трябваше 1 час да наглася нещата...та питам те като си специализиран да правиш едно нещо и някой ти цъфне с китайски боклук (щотот то това са евтините ксенони и аз съм с такъв де!!!) хората няма как да го диагностират по простата причина че това не е аксесоар предлаган от Ауратек както е в твоя случай и няма как да приложат доброто си оборудване и да диагностицират проблема...все едно на дизелджия да му закараш бензин и да очакваш да ти оправи веднага колата ако успее...:)


Фабричен ксенон, ако съм слагал китайски няма да ходя в оторизираният сервиз с гаранционна кола на 3 седмици.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 03 дек 2008 14:20


еми ти щеш не щеш ще ходиш в оторизиран сервиз :) не знам ти колко си в час с колите, но не винаги преценката е правилна особено ако си само консуматор какъвто съм аз...при мен въпросът стои по-скоро крайния резултат да е добър пък даил 2-3 часа или 4 не мога да кажа дали е бързо или бавно...:)


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Сря 03 дек 2008 14:37


колеги преди малко развих "кранчето"което се намира под горивния филтър.значи когато охлабих леко се чу едно цссс-все едно дръпна въздух-продължих да развивам чакайки да потече нещо стигна дотам че щеше да се развие цялото и за мое учудване--просълзи съвсем малко и край.не посмях да го развия напълно че да не истече всичко от филтъра.та въпроса ми е защо не тръгна да тече а само леко просълзи и толкова--все едно филтъра е празен :)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 03 дек 2008 23:56


Защото няма откъде да влезе въздух, като се опитваш да направиш вакуум във филтъра така ще е. Отдавна се каним да се видим, ще взема да дойда да ти направя един инструктаж :hmmmm


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 04 дек 2008 0:41


веселин написа:Я направо си смени филтъра - :idea3

:lock:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, mironski и 62 госта