сега пък ново 20 - ромолене, стържене, скрибуцане на празен ход на място, идва
отпред отляво и се чува по силно в купето, отколкото отвън.
Тази вече се усили толкова яко че и на музика се чуваше и после хоп и изчезна ..
Не се влияе от натиснат
или пуснат съединител или дали съм на първа или 2-ра с 10км/ч. Също така не се
влияе от оборотите на двигателя, по скоро на по високи мисля, че от ръмженето
на двигателя не се чува. Чува се и на загрят и на студен двигател от време на време,
както и се усилва/намалява на необясним принцип.
* Не е двигател, защото при угасен двигател по инерция пак се чува и при натиснат и пуснат съединител.
* Не е лагер на някоя скорост, защото при натиснат съединител не изчезва.
* Не е аксиален лагер, защото шума не се променя при натиснат/пуснат съединител.
* Не е тракаща ламаринка или нещо не затегнато, защото при угасен двигател в движение по инерция (не на скорост) пак се чува.
Съединителя е най-мекия, който някога съм натискал или някой който е карал голфи е виждал.
Скоростите се включват мазно
Изчетох целия форум + целия интернет - типичния проблем със съединител/скорости е да се чува нещо
при натиснат или при пуснат съединител, при мен няма разлика при двете състояние.
Помагайте