Пасат Б4 комби - реглаж

Техническа и сервизна информация за Passat
nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nepreklonniq » Чет 04 дек 2008 21:37


zfa159 написа:Оня шенкел за да го изкривиш незнам какво трябва да и причиниш на тази кола....пак питам - гледал ли си как са тампоните на аморитсьорите,кога си ги сменял и т.н. ?
Да нямаш някоя счупена пружина?


Здравей! Снощи не искаше да се отваря сайта, затова сега видях това което си ме попитал, колега! Не няма разбити тампони- гледаха я майстори! :evil: Но това което се вижда с просто око е счупен фрагмент от лявата пружина около 30 мм, там където ляга в чашката! Това, което прочетох за задния мост е от една книжка за Пасат В3 и В4 на руския автор Каркаев! Та според него моста е абсолютно нерегулируем и би трябвало да не се влияе от мекотата на пружините и изтърване на амортисьорите! Моста е цял, тоест не е активен и точно затова съм толкова пищисан , че не успявам да открия проблема!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 05 дек 2008 19:16


zfa159 написа:добре,размени ги и вiж какво ще се случи.Иначе по повод волана - вероятно са ти приложили една хватка,която ми я сътвориха на мен - отхлабват накрайниците и от тях компенсират това,че волана е на една страна ама така вече рейката не е в средното си полжение и ефекта е - на едната страна ще завива повече отколкото на другата....при мен го бяха изместили толкова много,че джантата ми закачаше в оширението за биалетката на носача като заъвртя пълен десен.
Пробвай го ето така - волана седи прав.Въртиш първо на едната страна и внимателно броиш оборотите.После на другата - не трябва да има разлика или ако има да е минимална....половин или дори четвърт оборот си е сериозна разлика.
Обаче от това няма как да върви на една страна....по-скоро реглаж на друго място ;) На много места са им дефектни стендовете и дават отклонения (моя рекорд за дефектен стенд е 14 градуса ;) ).
По повод гумите - май е по-добре да седят легнали отколкото изправени защото самата долна част на гумите се изкривява под тежестта на горната част и на джантата - същия ефект когато колата не се кара много дълго време......ама все пак може и аз да съм в грешка - незнам.Знам,че не е хубаво ако не са напомпани да са на камара една върху друга ама при напомпана незнам от значение ли е хроизонтално или вертикално седи.
Успех!

Днес размених гумите - лява и дясна и спря да дърпа на ляво :)
Волана се завърта еднакво - колкото на ляво, толкова и на дясно. В двете крайни положения накрайника опира в носача.
От доста време обаче при пълен ляв има някакъв шум, който ту се появява ту изчезва и от леко скърцане на моменти стига до сериозно стържене. Огледах всичко, но никъде не видях следи. Възможно ли е при завой да ми се изместват накладките?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта