Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Сря 03 дек 2008 17:44


fox_vt написа:хаха мене питай как сам се мъчил тея конструктори тай са я опаковали че нема от де да бракнеш единствения начин е с тел да се прекара и то след като си майнал всичко около бушониерата :evil: :evil:

Е с тел де, само дето успях да махна само долната кора. Има нема два часа борба падна и добре, че почна да се стъмва та телта се одърви и взе че проби. :lol:




Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Чет 04 дек 2008 18:16


Здраевейте,аз да попитам дали е проблем това при мен:
сутрин като запаля(когато е студено под 0-та) при палене двигателя не работи равномерно около 15-20 сек. и после си работи както си прябва и имат ли тези свещи за антифриза някакво влиание върху това?Иначе си пали без проблеми-миналата зима на -19*С си палеше без проблем.Другите свещи ги проверих миналаа седмица и си работят всичките

Последна промяна от bulaki на Чет 04 дек 2008 19:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот fox_vt » Чет 04 дек 2008 18:51


ами колега не е ли мн малко 2 мин да подгрява и има ли ефект поне в смисал загрява ли по бързо парното как е


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Пет 05 дек 2008 13:27


fox_vt написа:ами колега не е ли мн малко 2 мин да подгрява и има ли ефект поне в смисал загрява ли по бързо парното как е

Ами малко е. Ама след 2 мин и 1 сек. натискам пак бутона и нагряват още 2 мин. :). Но с тримерче времето може да се увеличава до 10 мин. Всъщност направих го за 2 мин. с цел, ако спра веднага след включване да не ми падне акумулатора, ама тогава не бях обмислил че командната верига ако е след контакт няма да има проблем. Така че следваща стъпка ще е захранване на комндна верига след контакт и време поне 5 мин. Най-малкото защото най-голямото натоварване е до 10сек. след включване на свещите докато загреят малко, светлините почти угасват.
Иначе ефект има огромен, дори и само 2 мин. да работи, веднага се усеща топъл полъх от парното.

Последна промяна от stoyanz на Пет 05 дек 2008 13:32, променено общо 1 път.


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Пет 05 дек 2008 13:30


bulaki написа:Здраевейте,аз да попитам дали е проблем това при мен:
сутрин като запаля(когато е студено под 0-та) при палене двигателя не работи равномерно около 15-20 сек. и после си работи както си прябва и имат ли тези свещи за антифриза някакво влиание върху това?Иначе си пали без проблеми-миналата зима на -19*С си палеше без проблем.Другите свещи ги проверих миналаа седмица и си работят всичките

Нормално е колега, именно защото е много студен двигателя. Ако си чел темата щеше да разбереш, че всъщнсот тези свещи се слагат за автомобили за студените страни, точно за да могат да вкарат двигателя в режим. А нашите явно са правени за Африка :?


njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njt » Пет 05 дек 2008 14:32


Ситуацията при мен е следната:
И трите свещи работят,релето(J125)също-проверено.Това реле получава управление от крачета 6 и 48 на ЕБУ на 1 и 3 (за 1,2 или 3 свещи).При мен не ЕБУ-то не подава сигнал на релето-явно датчик(или няколко датчика) не сработват. Въпроса ми е къде се намира този датчик.

П.П. Кабелите от ЕБУ до релето са изправни.

Да добавя предпазителя за свещите е 50 А.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 05 дек 2008 14:44


njt написа:Ситуацията при мен е следната:
И трите свещи работят,релето(J125)също-проверено.Това реле получава управление от крачета 6 и 48 на ЕБУ на 1 и 3 (за 1,2 или 3 свещи).При мен не ЕБУ-то не подава сигнал на релето-явно датчик(или няколко датчика) не сработват. Въпроса ми е къде се намира този датчик.

П.П. Кабелите от ЕБУ до релето са изправни.

Да добавя предпазителя за свещите е 50 А.


При запален двигател ли проверяваш?


stoyanz
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
Автомобил: Голф 4
Двигател: ATD
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот stoyanz » Пет 05 дек 2008 15:17


njt написа:При мен не ЕБУ-то не подава сигнал на релето-явно датчик(или няколко датчика) не сработват. Въпроса ми е къде се намира този датчик.


Топло е тия дни, изчакай да застудее.


njt
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njt » Пет 05 дек 2008 16:07


Свалих релето,откачих буксата,подадох на краче 2 на релето "+" след това на краче 1 или 3 няма значение "-"(от ЕБУ-то се управлява по маса)Ииииии всичко заработи.
Системата е работила до скоро защото предпазителя го проверявах преди време и беше здрав за разлика от вчера .


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот fox_vt » Пет 05 дек 2008 18:16


njt написа:Свалих релето,откачих буксата,подадох на краче 2 на релето "+" след това на краче 1 или 3 няма значение "-"(от ЕБУ-то се управлява по маса)Ииииии всичко заработи.
Системата е работила до скоро защото предпазителя го проверявах преди време и беше здрав за разлика от вчера .


аве мой човек как е заработило след подаване на захранване ли или кво аз мойто сам го откачал разглобявал сам го подавал сам му ток само да щтрака отделно като щракне меря дали минава ток сичко си бачка ама не идва сигнал ит ебу ли от датчик ли някакъв незнам тя и мойта е работила даже мога да кажа че е бачкала преди да застудее тай че сега времето не е чак толкова топло пак тряба да работи


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Пет 05 дек 2008 23:25


Вчера природата даде топло в нашия край и взех, че свалих релето за нагревателите на антифриза.Оказа се лесно за проверка.Буксата с трите края на релето /управляващата верига/ включва съответно единия или другите два нагреватели като им се подаде 12 волта.В средния извод е минус на акУмУлатора.Останах крайно изненадан че релето е изправно.Бях убеден че всичко друго е наред и най-вече нагревателите/таралежчета, свещи и прочие/.При проверка,мултицета показа 0,4 ома.Помислих си, че е прекалено добре за тежката задача която трябва да изпълняват тези нагреватели.Подадох дирекнто плюс от акумулатора на всеки един от нагревателите.Резултата:много слаба искра.Не си струваше да връзвам ампермера.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 05 дек 2008 23:42


bay mip написа:Вчера природата даде топло в нашия край и взех, че свалих релето за нагревателите на антифриза.Оказа се лесно за проверка.Буксата с трите края на релето /управляващата верига/ включва съответно единия или другите два нагреватели като им се подаде 12 волта.В средния извод е минус на акУмУлатора.Останах крайно изненадан че релето е изправно.Бях убеден че всичко друго е наред и най-вече нагревателите/таралежчета, свещи и прочие/.При проверка,мултицета показа 0,4 ома.Помислих си, че е прекалено добре за тежката задача която трябва да изпълняват тези нагреватели.Подадох дирекнто плюс от акумулатора на всеки един от нагревателите.Резултата:много слаба искра.Не си струваше да връзвам ампермера.


Захранването е 1 плюс а другите 2 са минуси идващи от ЕКУ-то


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Пет 05 дек 2008 23:49


Andonov написа:
bay mip написа:Вчера природата даде топло в нашия край и взех, че свалих релето за нагревателите на антифриза.Оказа се лесно за проверка.Буксата с трите края на релето /управляващата верига/ включва съответно единия или другите два нагреватели като им се подаде 12 волта.В средния извод е минус на акУмУлатора.Останах крайно изненадан че релето е изправно.Бях убеден че всичко друго е наред и най-вече нагревателите/таралежчета, свещи и прочие/.При проверка,мултицета показа 0,4 ома.Помислих си, че е прекалено добре за тежката задача която трябва да изпълняват тези нагреватели.Подадох дирекнто плюс от акумулатора на всеки един от нагревателите.Резултата:много слаба искра.Не си струваше да връзвам ампермера.


Захранването е 1 плюс а другите 2 са минуси идващи от ЕКУ-то
Не споря.Ако знаех щях да ги проверя така.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Съб 06 дек 2008 0:14


Колеги дайте жокер на 4-ката къде се намира тва реле?


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Съб 06 дек 2008 0:34


batkotivalio написа:Колеги дайте жокер на 4-ката къде се намира тва реле?
На моето Венто/т.е Голф3/, се намира в ляво от казанчето за антифриза.Черно, с размери на кутия за цигари.Търси го, ако автомобилът ти е предназначен да върви в по-студени страни.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта