1.8 20v турбо в МК2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Съб 01 ное 2008 2:20


и аз да дам някво мнение :D
с оригиналната турбина К03 само с чип - 180 коня (код на мотора AGU)
Леон Купра и ТТ са с К04 и са 225 коня. там с чип не знам точно колко стават.
Ибизите са с К03S - разликата до колкото си спомням е, че държи по голямо налягане от обикновенната К03-ка
отедлно нямам идея освен чипа ако се сложи генерация и кулер с турбопътища какво се случва.

сток карантий съм виждал да изкарват 380 коня на вала (за справка Шкодата на RS-MAD) мерено в проспеед. сеат ибиза изкара 350 коня на вала. и двете коли ежедневки. според мен 300+ коня са напълно постижими и ако се направи хубаво колата, може без проблем да се кара всеки ден.

p.s. ей тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=85912&highlight= е хубаво да се прочете :wink:




Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Съб 01 ное 2008 17:19


да интересна тема а накой знае ли каква турбина точно трябва даси търся колко кубикови дюзи колко дебели турбо пътища и колко голям интер колер за цял кит сигурно няма да имам пари за това търся вси4ко по отделно турбо пътищата мисля сам дасиги направя ако имам размери мога да направя и испускателния колектор имам доста голям избор от нераждаеми траби и колена


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Съб 01 ное 2008 18:17


~350 к.с. и ~450-80 Нм


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Съб 01 ное 2008 18:27


Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм


това максимума на мотора с заводските чаркове ли е доста добре ако е това :)


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пон 03 ное 2008 9:52


devil_vas написа:и аз да дам някво мнение :D
с оригиналната турбина К03 само с чип - 180 коня (код на мотора AGU)
Леон Купра и ТТ са с К04 и са 225 коня. там с чип не знам точно колко стават.
Ибизите са с К03S - разликата до колкото си спомням е, че държи по голямо налягане от обикновенната К03-ка
отедлно нямам идея освен чипа ако се сложи генерация и кулер с турбопътища какво се случва.

сток карантий съм виждал да изкарват 380 коня на вала (за справка Шкодата на RS-MAD) мерено в проспеед. сеат ибиза изкара 350 коня на вала. и двете коли ежедневки. според мен 300+ коня са напълно постижими и ако се направи хубаво колата, може без проблем да се кара всеки ден.

p.s. ей тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=85912&highlight= е хубаво да се прочете :wink:


Освен турбините имат разлика и в главите ,визирам ауди А3 150/180 ,ТТ и С3 електроникате е различна както и входящия колектор.Има много фактори които зависят имат разлика и в Е.газ и механична газ !!!


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пон 03 ное 2008 16:31


този двигател който ще слагам е от ауди А3 150кс с механично подаване на гаста (със жило) каква е разликата в главата и в смокателният колектор по добра ли е или по лоша главата от по силния вариянт. разбрах че имат и разлика в згастяването това лие разликата в главите или има и в портовете и валовете разлика :)


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пон 03 ное 2008 18:00


Незнам точно каква е разликата в главите(мисля че входящия колектор е различен,а на С3-то даче е обърнат обратно,най-верочтно има разлика в размера на портовете ,както ти казах и турбините са рзлични,както и еку-тата ,степента на згастяване е една и съща 9,5 няма разлика дали било 150/180 ,С3 както и размера на буталата 81.0 x 86.4 mm!!!


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пон 03 ное 2008 18:01


пиши едно лично на set16v той ще ти разясни всичко за 1,8Т!!!


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Вто 04 ное 2008 1:28


Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм


:D аз имам 2бр..двг със извадени заводски биели/единият беше настроен на дино на 1,4бара помня нещо на 320кс..а другият от Аудито ми така и не стига до там :lol: първият счупихме на 1,8бара това е малко над 350кс.на колела,а моят на 2,3бара :shock ..но проблема не са к.с.а нютон метрите,орг.биели не издържат на сериозен върт.момент, до 300кс. са ок..буталата нямат чупене /освен ако не се преиграе с настройките :wink:
демек около 300-330кс.са спокойствие всичко над тези коне е главоболия за сток двг.. :lol:
1.8т за еври дей кола със турбо по-голямо от гт3076 е мъчение голямо,мотора е малък за коне над 400кс.на гуми, става за драг и за дългии пистички :D :D щото е лагава доста/ вече старият ми двг.въртеше GT35R и имам опит голям за улична кола с големшка турбина,S3-то върви 5000-8500об..верно кефа е голям :lol: особенно на 2,5-2,7 бара но за градско си е тегаво,сега изкарвам строкнат на 2.0литра Ибиза Турбо и скоро ще драсна 2-3реда колко по-добре ще е


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 04 ное 2008 12:16


set16v написа:
Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм


:D аз имам 2бр..двг със извадени заводски биели/единият беше настроен на дино на 1,4бара помня нещо на 320кс..а другият от Аудито ми така и не стига до там :lol: първият счупихме на 1,8бара това е малко над 350кс.на колела,а моят на 2,3бара :shock ..но проблема не са к.с.а нютон метрите,орг.биели не издържат на сериозен върт.момент, до 300кс. са ок..буталата нямат чупене /освен ако не се преиграе с настройките :wink:
демек около 300-330кс.са спокойствие всичко над тези коне е главоболия за сток двг.. :lol:
.....

Колега, с какви скорости и съединител ги държиш тези коне - или по-точно - стоковите скорости и съединител на 1.8Т до какъв въртящ момент държат.... :roll:


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Вто 04 ное 2008 20:58


орг..съединител не става за мощности/най малкото съм виждал разглобен мах.. :lol: съединителите си ги пройзвеждам аз както и преправям маховици,всички коли които излизат от гаражът ми са с мое пройзводство съед..скоростите нямат ядове,и по-специално 6ст.


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Сря 05 ное 2008 7:30


set16v написа:орг..съединител не става за мощности/най малкото съм виждал разглобен мах.. :lol: съединителите си ги пройзвеждам аз както и преправям маховици,всички коли които излизат от гаражът ми са с мое пройзводство съед..скоростите нямат ядове,и по-специално 6ст.


Знаех си ,че като се намеси ще стане сериозно mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Чет 27 ное 2008 14:51


Най накрая въпросният двигател доиде AGU е кода на мотора
сега съм го отворил да видя кое как е има ли нещо за смяна най вероятно ще сменям основни биелни лагери и сигменти и така е отворен поне дасъм сигурен :) намерих си и по голямо турбо (ККК27) ако може знаещите да ми разаснят подходяща ли е тая турбина за този двигател колко (мм) уезгеит тряабва да сложа колко голям колер какви турбо пътища и ганерация :?:

балагодаря им предварително :)


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Съб 06 дек 2008 16:04


Я дай снимки... има ли напредък? :roll:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Съб 06 дек 2008 22:42


set16v написа:
Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм


:D аз имам 2бр..двг със извадени заводски биели/единият беше настроен на дино на 1,4бара помня нещо на 320кс..а другият от Аудито ми така и не стига до там :lol: първият счупихме на 1,8бара това е малко над 350кс.на колела,а моят на 2,3бара :shock ..но проблема не са к.с.а нютон метрите,орг.биели не издържат на сериозен върт.момент, до 300кс. са ок..буталата нямат чупене /освен ако не се преиграе с настройките :wink:
демек около 300-330кс.са спокойствие всичко над тези коне е главоболия за сток двг.. :lol:
1.8т за еври дей кола със турбо по-голямо от гт3076 е мъчение голямо,мотора е малък за коне над 400кс.на гуми, става за драг и за дългии пистички :D :D щото е лагава доста/ вече старият ми двг.въртеше GT35R и имам опит голям за улична кола с големшка турбина,S3-то върви 5000-8500об..верно кефа е голям :lol: особенно на 2,5-2,7 бара но за градско си е тегаво,сега изкарвам строкнат на 2.0литра Ибиза Турбо и скоро ще драсна 2-3реда колко по-добре ще е

Значи 300кс на мотора за евридей кар с оригиналните железа и скорости нема грижи :?:
с правилния сетъп естественно :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта