Passat 2,5 TDI
Passat 2,5 TDI
Приятели, някои има ли впечатления или информация за качествата на двигателя и като цяло на колата Passat 2,5 TDI (150 к.с.) със автоматична скоростна кутия Tiptronic 1999-2001g.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, аз имам
Значи карам точно такова нещо от септември миналата година.
колата е 99г. Преди да го взема му е гръмнала или нещо е станало с горивната почпа, а те както знаеш са цифра
В Юнитрейд са я сменили с чисто нова за около 4000лв
Както и да е - това вече не е проблем, цащото Супер Дизел - на околовръстното имат стенд за оправяне на такива помпи и не се налага да се купуват цели.
Освен това, преди 2 месеца смених клапан на турбината. Просто си гръмнал - 400лв. Е аз го взех 2-ра ръка за 200
Бе чалъми има.
Като цяло това са слабите места на този двигател.. ааа, забравих дебитомер. още 400лв. Въздушните филтри в БГ трябва да се сменят на макс 5000км. Мамата си трака.. много прах и пясък и се изпилват и заминават. Тези неща като са ти ок, нямаш грижи. Двигателя е супер як, голям въртящ момент... абе мания
Колата като цяло е ок, изключаем окачването. Не че вози зле, ами просот е алуминиево
Досега съм сменил два долни малки носача - по 130лв. парчето и биалетки - 60-70лв. Нещо пак ми тропа отдясно..
на 150 000км е. Хидравликата ако свири като навиеш пълне ляв или десен - нема да се плашиш. 90% са така
Ми ако дойдеш на срещата, в сряда, най-вероятно ще съм с него - та ще си говорим..
колата е 99г. Преди да го взема му е гръмнала или нещо е станало с горивната почпа, а те както знаеш са цифра


Както и да е - това вече не е проблем, цащото Супер Дизел - на околовръстното имат стенд за оправяне на такива помпи и не се налага да се купуват цели.
Освен това, преди 2 месеца смених клапан на турбината. Просто си гръмнал - 400лв. Е аз го взех 2-ра ръка за 200

Като цяло това са слабите места на този двигател.. ааа, забравих дебитомер. още 400лв. Въздушните филтри в БГ трябва да се сменят на макс 5000км. Мамата си трака.. много прах и пясък и се изпилват и заминават. Тези неща като са ти ок, нямаш грижи. Двигателя е супер як, голям въртящ момент... абе мания
Колата като цяло е ок, изключаем окачването. Не че вози зле, ами просот е алуминиево



Ми ако дойдеш на срещата, в сряда, най-вероятно ще съм с него - та ще си говорим..
4ерноглав , Е ти направо ме отказа, честно.
Аз на В3-90 г съм му навъртял за 4 години 150 000 км и съм сменил по окачването само 1 преден лагер 4 амортисори и ляв накрайник И това при положение че е каран предимно по любимите софииски дупки
Иситна е за съжаление, че новите автомибили (независимо каква марка са) са далеч по слаби от старите войни
Аз на В3-90 г съм му навъртял за 4 години 150 000 км и съм сменил по окачването само 1 преден лагер 4 амортисори и ляв накрайник И това при положение че е каран предимно по любимите софииски дупки

Иситна е за съжаление, че новите автомибили (независимо каква марка са) са далеч по слаби от старите войни

- Nasko Lechev
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта