
разлика м/у двигателя на тди автоматик и ръчни скорости
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
разлика м/у двигателя на тди автоматик и ръчни скорости
Извинете ако има отговор някъде на въпросите ми ама не можах да намеря..не че знам и как се търси качествено ,или ако не пиша където трябва, или каквото и грешно да правя ,много съм зле с компютрите.Значи пасата ми е с двигател 1.9 тди афн 110 к с синхро с ръчни скорости.Намерих един пасат автоматик с изгърмял двигател не знам какво му се е случило ама целият бе в масло та го купих за 80 евро. Изглежда като моя с червено "и" е отзад но нямаше документи да видя точно.Дебитомера е различен и отгоре на турбото тази клапа ли е какво е не знам едно кръгло със лостче от долу маи за разтоварване на турбото та тази клапа е по малка от моята.Дали мога да ползвам части от този двигател там турбо помпа разни клапани вентили колектори всичко.Другият ми въпрос е от къде да си взема VAG COM ..това програма ли е за ком. няакакво устроиство ли кабел ли...защото тук дето живея така и не намерих кадърни маистори да ме оправят.Дори и в представителството на VW когато колата ми "забиваше" ме накараха да сменя сумати датчици и ми одраха кожата за да я гледат на компютъра не се оправи....де да можех като вас да отскоча до Ventoman да я погледне
Та трябва да се оправям сам.И само още едно нещо искам да помоля...това там дето е на руски за забиването дето нищо неразбрах..ако може някои и иска да го обясни на български кратко и ясно като за неразбиращи като мен.Кое какво е N 75,променлива геометриа вакуми клапани разни съкращения как функционират и т н благодря предварително

Re: разлика м/у двигателя на тди автоматик и ръчни скорости
viktoris написа:Извинете ако има отговор някъде на въпросите ми ама не можах да намеря..не че знам и как се търси качествено ,или ако не пиша където трябва, или каквото и грешно да правя ,много съм зле с компютрите.Значи пасата ми е с двигател 1.9 тди афн 110 к с синхро с ръчни скорости.Намерих един пасат автоматик с изгърмял двигател не знам какво му се е случило ама целият бе в масло та го купих за 80 евро. Изглежда като моя с червено "и" е отзад но нямаше документи да видя точно.Дебитомера е различен и отгоре на турбото тази клапа ли е какво е не знам едно кръгло със лостче от долу маи за разтоварване на турбото та тази клапа е по малка от моята.Дали мога да ползвам части от този двигател там турбо помпа разни клапани вентили колектори всичко.Другият ми въпрос е от къде да си взема VAG COM ..това програма ли е за ком. няакакво устроиство ли кабел ли...защото тук дето живея така и не намерих кадърни маистори да ме оправят.Дори и в представителството на VW когато колата ми "забиваше" ме накараха да сменя сумати датчици и ми одраха кожата за да я гледат на компютъра не се оправи....де да можех като вас да отскоча до Ventoman да я погледнеТа трябва да се оправям сам.И само още едно нещо искам да помоля...това там дето е на руски за забиването дето нищо неразбрах..ако може някои и иска да го обясни на български кратко и ясно като за неразбиращи като мен.Кое какво е N 75,променлива геометриа вакуми клапани разни съкращения как функционират и т н благодря предварително
виж отдолу под двигателя какъв му е кода.
за всичко друго как функционира едва ли някой ще изпадне в подробности.
обясни по подробно как ти забива
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Ами забива като на повечето тук в форума както обясняват....над 3000 оборот по някое време на 3 или на 4 ....ама не винаги... де да знам ще махна катализатора тая седмица да видим....че е над 300000 км вече....Сменил съм дебитомера и там синиа...илизелен датчик за темперетурата...И се чудех за турбото от тоя стария двигател....как се разбирадали е заминало...като мърдам оста с пръс се вижда към 1..2 мм отклонение....
Да прочетах го това от горе разбрах доста неща ама все още не разбирам какво е променлива геометриа и каква е тая система с вакумите и клапана които разтоварва турбото.Какво става при одължаване на лостчето например...и ако се овеличава налягането на турбото или намалява какво...
Да прочетах го това от горе разбрах доста неща ама все още не разбирам какво е променлива геометриа и каква е тая система с вакумите и клапана които разтоварва турбото.Какво става при одължаване на лостчето например...и ако се овеличава налягането на турбото или намалява какво...
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
колега още от сега те съветвам да не гледаш колко са оранжеви червени или розови буквите на задния капак.
в ибей а и навсякъде се продават червени букви . Така преди време мноооого народ се прецака да си визма дизели като гледа колко е червено това ТДИ. Гледаш ВИНАГИ номера на мотора и после може да сравниш това което си видал в тази таблица
http://www.powerchip-germany.de/table.html
Мохто голфче примерно е ДИЗЕЛ ама на капака има само чевено GTI а съм с мотор кат твоя.


в ибей а и навсякъде се продават червени букви . Така преди време мноооого народ се прецака да си визма дизели като гледа колко е червено това ТДИ. Гледаш ВИНАГИ номера на мотора и после може да сравниш това което си видал в тази таблица
http://www.powerchip-germany.de/table.html
Мохто голфче примерно е ДИЗЕЛ ама на капака има само чевено GTI а съм с мотор кат твоя.

- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта