разлика м/у двигателя на тди автоматик и ръчни скорости

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

разлика м/у двигателя на тди автоматик и ръчни скорости

Мнениеот viktoris » Нед 07 дек 2008 15:06


Извинете ако има отговор някъде на въпросите ми ама не можах да намеря..не че знам и как се търси качествено ,или ако не пиша където трябва, или каквото и грешно да правя ,много съм зле с компютрите.Значи пасата ми е с двигател 1.9 тди афн 110 к с синхро с ръчни скорости.Намерих един пасат автоматик с изгърмял двигател не знам какво му се е случило ама целият бе в масло та го купих за 80 евро. Изглежда като моя с червено "и" е отзад но нямаше документи да видя точно.Дебитомера е различен и отгоре на турбото тази клапа ли е какво е не знам едно кръгло със лостче от долу маи за разтоварване на турбото та тази клапа е по малка от моята.Дали мога да ползвам части от този двигател там турбо помпа разни клапани вентили колектори всичко.Другият ми въпрос е от къде да си взема VAG COM ..това програма ли е за ком. няакакво устроиство ли кабел ли...защото тук дето живея така и не намерих кадърни маистори да ме оправят.Дори и в представителството на VW когато колата ми "забиваше" ме накараха да сменя сумати датчици и ми одраха кожата за да я гледат на компютъра не се оправи....де да можех като вас да отскоча до Ventoman да я погледне :( Та трябва да се оправям сам.И само още едно нещо искам да помоля...това там дето е на руски за забиването дето нищо неразбрах..ако може някои и иска да го обясни на български кратко и ясно като за неразбиращи като мен.Кое какво е N 75,променлива геометриа вакуми клапани разни съкращения как функционират и т н благодря предварително




xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: разлика м/у двигателя на тди автоматик и ръчни скорости

Мнениеот xpyc » Нед 07 дек 2008 15:59


viktoris написа:Извинете ако има отговор някъде на въпросите ми ама не можах да намеря..не че знам и как се търси качествено ,или ако не пиша където трябва, или каквото и грешно да правя ,много съм зле с компютрите.Значи пасата ми е с двигател 1.9 тди афн 110 к с синхро с ръчни скорости.Намерих един пасат автоматик с изгърмял двигател не знам какво му се е случило ама целият бе в масло та го купих за 80 евро. Изглежда като моя с червено "и" е отзад но нямаше документи да видя точно.Дебитомера е различен и отгоре на турбото тази клапа ли е какво е не знам едно кръгло със лостче от долу маи за разтоварване на турбото та тази клапа е по малка от моята.Дали мога да ползвам части от този двигател там турбо помпа разни клапани вентили колектори всичко.Другият ми въпрос е от къде да си взема VAG COM ..това програма ли е за ком. няакакво устроиство ли кабел ли...защото тук дето живея така и не намерих кадърни маистори да ме оправят.Дори и в представителството на VW когато колата ми "забиваше" ме накараха да сменя сумати датчици и ми одраха кожата за да я гледат на компютъра не се оправи....де да можех като вас да отскоча до Ventoman да я погледне :( Та трябва да се оправям сам.И само още едно нещо искам да помоля...това там дето е на руски за забиването дето нищо неразбрах..ако може някои и иска да го обясни на български кратко и ясно като за неразбиращи като мен.Кое какво е N 75,променлива геометриа вакуми клапани разни съкращения как функционират и т н благодря предварително


виж отдолу под двигателя какъв му е кода.
за всичко друго как функционира едва ли някой ще изпадне в подробности.
обясни по подробно как ти забива


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 07 дек 2008 16:01


Погледни "важните теми" над твойта !


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Нед 07 дек 2008 19:12


Ами забива като на повечето тук в форума както обясняват....над 3000 оборот по някое време на 3 или на 4 ....ама не винаги... де да знам ще махна катализатора тая седмица да видим....че е над 300000 км вече....Сменил съм дебитомера и там синиа...илизелен датчик за темперетурата...И се чудех за турбото от тоя стария двигател....как се разбирадали е заминало...като мърдам оста с пръс се вижда към 1..2 мм отклонение....
Да прочетах го това от горе разбрах доста неща ама все още не разбирам какво е променлива геометриа и каква е тая система с вакумите и клапана които разтоварва турбото.Какво става при одължаване на лостчето например...и ако се овеличава налягането на турбото или намалява какво...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 07 дек 2008 23:43


Ето това е променливата геометрия:

Изображение

Прочети по-горе има цяла статия, макар и на английски.


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Пон 08 дек 2008 0:29


Благодаря много ама и с англиискиа съм толкова добре колкото и с руския....Е намерих в един друг форум само за дизели перфектно обяснено на български всичко от което се нуждаех...чак останах с отворена уста...вече няма да задавам излишни въпроси...хм...я да не се заричам.. :?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 08 дек 2008 0:31


разликата между двата типа мотори е в задния краи на коляновия вал и от автомат на ръ4ка е лесно ,по трудното е да сложиш мотор от ръ4ни на автомати4на кутия


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Пон 08 дек 2008 0:59


Интересува ме дали мога да го ползвам за части осовенно турбото и N клапаните (N-75 ) и там другия подобен.Пък и помпата..ако нещо се повредят в бъдеще моите


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 08 дек 2008 1:08


без проблем ги ползваш


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Пон 08 дек 2008 1:20


И няама начин това да е друг вид двигател щом е с червено "I" от зад.. AVG например чух че и тои е като AFN 1.9 110 к.с....има ли разлика външно...защото турбината е с по малка вакумна клапа...Това там отгоре дето стои на нея..(на автоматика)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 08 дек 2008 1:37


колега още от сега те съветвам да не гледаш колко са оранжеви червени или розови буквите на задния капак. :!:

в ибей а и навсякъде се продават червени букви . Така преди време мноооого народ се прецака да си визма дизели като гледа колко е червено това ТДИ. Гледаш ВИНАГИ номера на мотора и после може да сравниш това което си видал в тази таблица

http://www.powerchip-germany.de/table.html

Мохто голфче примерно е ДИЗЕЛ ама на капака има само чевено GTI а съм с мотор кат твоя.

:D


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот viktoris » Пон 08 дек 2008 2:20


Абе за исландиа значи какво пише от зад верваи ми исландците накладки и масло не сменят та какво да говорим за буквичките :lol:
Ще погледна номера утре


Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Пон 08 дек 2008 12:07


viktoris я дай бг форума с дизелите



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта