Здравейте, проблема е следния: Топъл двигател колата движи леко 1000/1500 оборота като подам по рязко газ и все едно съм натиснал спирачките...при плавно отпускане на педала на газта почва да поема. Та мислата ми е дали може датчика на температурата да прави някаква мизерия, сменявах го че стария предаде богу дух нотози ми полазва грешно между 110 и 120 градуса отваря термостата, а иначе температурата си е нормална, просто грешно отчита на таблото.... ходих на диагностика все едни и същи неща казва ламбда сонда..грешки и т.н. Дали е възможно този некоректен датчик да оказва някакво влияние за този проблем?
Колата е голф3 92г. 1.4 моно ABD
Заглъхване на двигателя 1.4 ABD
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: Заглъхване на двигателя 1.4 ABD
ogogin написа:Здравейте, проблема е следния: Топъл двигател колата движи леко 1000/1500 оборота като подам по рязко газ и все едно съм натиснал спирачките...при плавно отпускане на педала на газта почва да поема. Та мислата ми е дали може датчика на температурата да прави някаква мизерия, сменявах го че стария предаде богу дух нотози ми полазва грешно между 110 и 120 градуса отваря термостата, а иначе температурата си е нормална, просто грешно отчита на таблото.... ходих на диагностика все едни и същи неща казва ламбда сонда..грешки и т.н. Дали е възможно този некоректен датчик да оказва някакво влияние за този проблем?
Колата е голф3 92г. 1.4 моно ABD
Колега аз имах такъв проблем като тебе само че на Сеат 1.4 94 моно АBD провери си първо тампона на моно имжекциата.Ако е скъсан тампона взима повече въздух и затова гасне.Провери го и после пиши какво е станало тампона аз сам го купувал преди 3 години за 40лв.
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Заглъхване на двигателя 1.4 ABD
ogogin написа:Здравейте, проблема е следния: Топъл двигател колата движи леко 1000/1500 оборота като подам по рязко газ и все едно съм натиснал спирачките...при плавно отпускане на педала на газта почва да поема. Та мислата ми е дали може датчика на температурата да прави някаква мизерия, сменявах го че стария предаде богу дух нотози ми полазва грешно между 110 и 120 градуса отваря термостата, а иначе температурата си е нормална, просто грешно отчита на таблото.... ходих на диагностика все едни и същи неща казва ламбда сонда..грешки и т.н. Дали е възможно този некоректен датчик да оказва някакво влияние за този проблем?
Колата е голф3 92г. 1.4 моно ABD
Колега ето ти го проблема!
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
jooorooo написа:Същия проблем имах. реших го като дръпнах буксата на ламбда сондатасега карам без нея и колата съ върви перфектно. дърпаш +(плюса) на акумулатора за 1 цигара време, откачаш сондата и пак закачаш +-са и си готов
Значи ако съм ряазбрал правилно после сондата остава в миналото (нея закачам), ако не се получи после пак по същия начин ли да я закача...махам +-са на акумулатора за същия период от време после закачам сондата и +-са и вече работи?
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ogogin написа:jooorooo написа:Същия проблем имах. реших го като дръпнах буксата на ламбда сондатасега карам без нея и колата съ върви перфектно. дърпаш +(плюса) на акумулатора за 1 цигара време, откачаш сондата и пак закачаш +-са и си готов
Значи ако съм ряазбрал правилно после сондата остава в миналото (нея закачам), ако не се получи после пак по същия начин ли да я закача...махам +-са на акумулатора за същия период от време после закачам сондата и +-са и вече работи?
Ако не я смениш ще станеш многоооо редовен клиент на някоя бензиностанция. Без сонда компа работи в авариен режим и разхода се вдига с около 1.5-2л и колата пак продължава да е мудна. Лошото е че ABD са с едни от скъпите сонди, с 4 кабела е, т.е. ~160лв. Това го казвам от личен опит!!!!
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
jooorooo написа:Да пак по същия начин се закача, а IVD много е относително за разхода, така както може да се качи така може и да паднемен ми харчеше 10-11 градско, след изключване на сондата харчи 8-9, което пак е много но е по- добре от 10-11
.
Колега няма смисъл да спорим за разхода! Крака ми и преди и сега си е 44 номер, т.е. разликата при мен беше осезаема и във вървене и в разход. Сега на ABS пак сондата ми даде фира и днес се оръсих 110лв за нова, защото колата няма ряз, няма мощност и гори 13-14/100!!!!
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
"Същия проблем имах. реших го като дръпнах буксата на ламбда сондата сега карам без нея и колата съ върви перфектно. дърпаш +(плюса) на акумулатора за 1 цигара време, откачаш сондата и пак закачаш +-са и си готов"
Пробвах метода ти, има голяма разлика, но пак има едно зачудване в началото но е почти не забележимо в сравнение с предното... мисля да покарам така докато събера пари за сонда... Относно разхода, мисля че с прецакана сонда 10 -11 (градско) с откачена 7-8 пак градско, според мен с добре работеща сонда трябва да свали още, което не ми се вярва но както и да е!
До колегата IVD били препоръчал марка някаква да не се набия с първата срещната щото си нямам и на идея за тях, благодаря предварително!
Пробвах метода ти, има голяма разлика, но пак има едно зачудване в началото но е почти не забележимо в сравнение с предното... мисля да покарам така докато събера пари за сонда... Относно разхода, мисля че с прецакана сонда 10 -11 (градско) с откачена 7-8 пак градско, според мен с добре работеща сонда трябва да свали още, което не ми се вярва но както и да е!
До колегата IVD били препоръчал марка някаква да не се набия с първата срещната щото си нямам и на идея за тях, благодаря предварително!
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ogogin написа:"Същия проблем имах. реших го като дръпнах буксата на ламбда сондата сега карам без нея и колата съ върви перфектно. дърпаш +(плюса) на акумулатора за 1 цигара време, откачаш сондата и пак закачаш +-са и си готов"
Пробвах метода ти, има голяма разлика, но пак има едно зачудване в началото но е почти не забележимо в сравнение с предното... мисля да покарам така докато събера пари за сонда... Относно разхода, мисля че с прецакана сонда 10 -11 (градско) с откачена 7-8 пак градско, според мен с добре работеща сонда трябва да свали още, което не ми се вярва но както и да е!
До колегата IVD били препоръчал марка някаква да не се набия с първата срещната щото си нямам и на идея за тях, благодаря предварително!
BOSCH свалих BOSCH сложих
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Колега ти газова имаш ли? Ако имаш газова може да ти трупа грешки, а ландата да ти е ОК!?Виж си и кабелите от сондата дали са наред!?
А за температурния датчик няколко вида са, явно не си оцелил
Мисля че на ABD датчика подава инфо към компа и към таблото, така че е добре да го оправиш!Нека ме поправят ако греша 
А за температурния датчик няколко вида са, явно не си оцелил
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
IVD написа:Колега ти газова имаш ли? Ако имаш газова може да ти трупа грешки, а ландата да ти е ОК!?Виж си и кабелите от сондата дали са наред!?
А за температурния датчик няколко вида са, явно не си оцелилМисля че на ABD датчика подава инфо към компа и към таблото, така че е добре да го оправиш!Нека ме поправят ако греша
Нямам газова уредба, кабелчетата са си ок гледал съм ги, даже мога да дам и инфо за сондата (като номера...) значи за датчика ще търся той не е много скъп дори и да сгреша 2-ри път няма да е много фатално, питах те за сондата дали имаш някакви познания като марка и качество
IVD написа:BOSCH свалих BOSCH сложих
Това не го бях видял
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта