Може ли алармата да изтощи акумулатор?!?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Може ли алармата да изтощи акумулатор?!?

Мнениеот lodarski » Пон 08 дек 2008 21:00


Колеги проблема е следния:от два дни ми свети плафона и алармата при заключване писка като с отворена врата.Алармата не се е задействала и плафона е изкл. и не свети.Акумулатора на сутринта нямаше ток и веднъж да завърти.Той е стар принципно , но не ми се вярва изведнъж да издуха толкова.Възможно ли е това да е от алармата.
ПП Колата е карана на ел техник днес и според него няма проблеми и всичко е ток и жица.Питам защото взех нов акумулатор днес и се опасявам да не издухам и него.
ПП1 Колата е карана от баща ми до майстора и не им е направило впечатление колко пъти писка алармата при заключване.
ПОЗДРАВИ!




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 08 дек 2008 21:33


Напълно е възможно от скапана аларма или консуматор в купето - т.нар. утечка, да се изтощи акумулатора.


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Пон 08 дек 2008 21:47


Дай предложение как да разбера дали проблема е в алармата.Имам я от 3 години и не съм имал проблем(а и не е от най-скапаните,... май).Иначе като са земерили е имало само 0.1 утечка, което мисля че е нормално.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пон 08 дек 2008 21:53


Провери си копчетата на вратите, багажника и особено на предния капак. Най-вероятно се е отчупило парченце от прекъсвача и дори при затворени врати да не освобождава от контакт.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 08 дек 2008 22:00


lodarski написа:Дай предложение как да разбера дали проблема е в алармата.Имам я от 3 години и не съм имал проблем(а и не е от най-скапаните,... май).Иначе като са земерили е имало само 0.1 утечка, което мисля че е нормално.


що е това 0,1, ако е 100мА ще пада акумулатора


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Пон 08 дек 2008 22:01


За вратите съм сигурен че са наред, разглабях и почиствах датчиците.Ако си прав(за капака или багажника) това може ли да влияе по някакъв начин.


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Пон 08 дек 2008 22:04


L&R написа:
lodarski написа:Дай предложение как да разбера дали проблема е в алармата.Имам я от 3 години и не съм имал проблем(а и не е от най-скапаните,... май).Иначе като са земерили е имало само 0.1 утечка, което мисля че е нормално.


що е това 0,1, ако е 100мА ще пада акумулатора

имах предвид минимума който отчита.
0.01 или нещо от сорта.Моя грешка, просто го знам за себе си но не се доизразих правилно.Сори


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mccoy » Пон 08 дек 2008 22:31


Нормалната консумация е 30-50мА
ако е 0.01(т.е. 10мА) е нищожно малка консумация и е много вероятно акумулатора да си заминава


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 08 дек 2008 23:16


аз мойта не я карах 1 седмица и ми замина БОШ силвър(на 2години и половина), а алармата си е оригиналдъ VW.
(преди имах Голф - и него като не карах около седмица и на него му отиваше акомулатора от алармата)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 09 дек 2008 10:36


Що не си оправиш плафона? Това не разбрах само!
Или ти го изключваш отвътре и пак пада акумото?
А забравено плафончето си топи слаб акумулатор иначе :wink:


Потребителски аватар
eli99
Мнения: 64
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот eli99 » Вто 09 дек 2008 18:01


Да плафончето си е жив дявол :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 09 дек 2008 21:18


На Solo то / такъв надписа / има консумация 0,090А и акумулатота се изтощавя. Консумацията идва от радиото - при спряно професора зацикля и дърпа 0,090А . След интервенция радиото вече работи само на контакт. Запаметени станции йок вече.


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Вто 09 дек 2008 21:39


lrlmodo написа:Що не си оправиш плафона? Това не разбрах само!
Или ти го изключваш отвътре и пак пада акумото?
А забравено плафончето си топи слаб акумулатор иначе :wink:

Плафона е оправен.Не съм го оставял да свети, защото тогава нямаше да пиша темата, а проблема щеше да си е явен.Сега координацията плафон-врата е отлична, но алармата пак се активира при заключване, все едно има отворена врата.
пп Алармата заключва вратите при палене, но само когата всичко е наред, а в момента не е така.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Вто 09 дек 2008 22:07


Колега...може странно да звучи, но да не би да имаш музика в колата с туба и усилвател?Питам, защото аз си изпатих от един усилвател, който беше с вентилатор и съвсем случайно разбрах, че въпросното вентилаторче е прецакано и оставаше в положение постоянно да работи. За една вечер ми сваляше акумулатора.


Потребителски аватар
lodarski
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lodarski » Вто 09 дек 2008 22:22


Luciano написа:Колега...може странно да звучи, но да не би да имаш музика в колата с туба и усилвател?Питам, защото аз си изпатих от един усилвател, който беше с вентилатор и съвсем случайно разбрах, че въпросното вентилаторче е прецакано и оставаше в положение постоянно да работи. За една вечер ми сваляше акумулатора.

Намам нито туба, нито усилвател.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта