Имам автоматичен превкл за вида на горивото...електронен на Ланди Ренцо ако не се лъжа модел 050М....проблема е че както си карам на газ .........самоволно ме връща на бензин като при следващото повишаване на оборотите над 2000 отново ме връща на газ....като колата не е гаснела през това време....всичко става толкова елегантно та дори не можах да я усетя точно кога ме е върнала на бензин.....а повторното връщане на газ го усетих зради придърпването....някви идеи...
Оказа се че първоначалната ми диагноза е била вярна...Лош контакт или по-скоро лоша спойка на плюсовия кабел на бобината ....там откъдето се захранва и превключвателя...



Автоматичния превкл.ме връща самоволно на бензин. РЕШЕНО
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Автоматичния превкл.ме връща самоволно на бензин. РЕШЕНО
Последна промяна от silent на Съб 31 яну 2009 20:59, променено общо 3 пъти.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
имаме развитие на ситуацията....отказа да запали ...върти но на умряло....няма никой....забялязах че и ключа е умрял...нищо не свети ...след три опита ключа светна и колата запали но от тук насетне ситуацията е непредвидима докато не отстраня проблема...предполагам че не ходи плюс до бобината от там е взет плюса на ключа....ако махна препазителя на ключа и го изключа от захранването трябва ли да пали на бензин....според мен да ...според вас....плюса на бобината диреректно от контактия ключ ли идва....минава ли през още някъде...
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колега
ПЪРВО махни захранването за ключа от бобината-основна грешка на пишман майсторите
Ключа комутира доста ток който натоварва веригата захранваща бобината. Другия момент е че когато захранването е взето от бобината към проводниците на ключа протичат паразитни импулси които причиняват повредата му.
ПЪРВО махни захранването за ключа от бобината-основна грешка на пишман майсторите
Ключа комутира доста ток който натоварва веригата захранваща бобината. Другия момент е че когато захранването е взето от бобината към проводниците на ключа протичат паразитни импулси които причиняват повредата му.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това според мен въобще не е вярно.....първо ако бобината връща паразитни токове те ще се вихрят из цялата ел система...няма какво да ги обере.....и второ въобще не виждам каква би била разликата ако взема ток от бобината сравнено с вземане на ток от контактния ключ....изключая факта че в единия случай ще е от единия край на кабела а в другия от другия....
за съжаление копеленцето проблем въобще не иска да излезе на светло...в смисъл колата си пали и днес два пъти ме върна на бензин....ще си презапоя спойките но засега видим проблем не виждам...днес за части от секундата за проба прекъснах плюса на ключа и естестено ме върна на бензин....не виждам какъв друг може да е проблема въпросът е къде е лошата връзка....
за съжаление копеленцето проблем въобще не иска да излезе на светло...в смисъл колата си пали и днес два пъти ме върна на бензин....ще си презапоя спойките но засега видим проблем не виждам...днес за части от секундата за проба прекъснах плюса на ключа и естестено ме върна на бензин....не виждам какъв друг може да е проблема въпросът е къде е лошата връзка....
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Може да не е вярно но е ФАКТ - превключвателя е изртъпнал!!!
хахахахах- не съм и забелязал грешката си!!! /но да си стои/
хахахахах- не съм и забелязал грешката си!!! /но да си стои/
Последна промяна от spirof на Сря 10 дек 2008 10:09, променено общо 1 път.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта