проблем след смяна -ангренажен ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pepi_king
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

проблем след смяна -ангренажен ремък

Мнениеот pepi_king » Сря 10 дек 2008 0:40


Скоро си смених ангренажен ремак,маслен филтър,горивен филтър,въздушен и масло.Въпроса ми е следния-възможно ли е да ми качи разхода на гориво след смяната на ангренажния ремък заштото колата ми даде разход 10 на 100 извън градско и малко градско,а преди да сменя ремъка 5.5.Колата е пасат 1,9 тди 66кв.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 10 дек 2008 0:57


Ако са объркали зацепването на ремъка - напълно възможно. Или ако не е закачен правилно дебитомер ... Други проблеми освен разхода? Липса на мощност? Трудно палене?


Потребителски аватар
pepi_king
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот pepi_king » Сря 10 дек 2008 1:20


kолега колата пали както преди,а мошноста си е същтата-дебитометър нямам,просто я засичах


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 10 дек 2008 12:23


pepi_king написа:kолега колата пали както преди,а мошноста си е същтата-дебитометър нямам,просто я засичах


Това не е нещо дето ти мери разхода а вид датчик от който зависи /и то сериозно/ колко върви колата и колко да гори и ти определено го имаш :) Както каза колегата dobrin причината за такъв рязък скок в разхода е неправилно зацепен ремък, разкачен датчик или извадено маркуче не вакуум !


Потребителски аватар
pepi_king
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот pepi_king » Сря 10 дек 2008 23:52


Благодаря колега за мнението и извинняваите а това което казах,но просто незнаех какво е дебитометър,но вече знам.Посъветваите ме какво да направя-диагностика ще определили какво е точно и възможно ли е да прецакам двигателя,ако карам тека.


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Чет 11 дек 2008 10:07


След смяна на ангренажен ремък - задължително центровка, закон !!!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 11 дек 2008 12:11


Напълно е възможно да се прецака нещо, ако центровката бяга с много, но едва ли. Ако е така, нямаше да пали изобщо. Най-добре направи центровка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 39 госта