


Избор на градска джипка :)
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.
Suzuki Vitara=Geo Tracker,а малко по-нова година има двиг. и 2.0 v6-136к.с.,мисля че Vitara-та е оптималния вариант!
- vladikk
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 1:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
strqsko написа:ако се напънеш още малко,ще изръсиш по-голяма простотияDead man написа:И аз съм за Нива...
Старите Ниви нямат нищо общо с новите-доста по-здрави са,подръжката им е почти без пари и карат с бензин от 86 октана нагоре без проблем...
Искам да видя Витарата срещу Нивата на пресечен терен...
Витарата е паркетен лъв спрямо Нивата..ХаххахУспех!
ти пък,ако си използваш мозъка няма да приказваш такива небивалици!!!

- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ще ме скъсате от смяхvladikk написа:strqsko написа:ако се напънеш още малко,ще изръсиш по-голяма простотияDead man написа:И аз съм за Нива...
Старите Ниви нямат нищо общо с новите-доста по-здрави са,подръжката им е почти без пари и карат с бензин от 86 октана нагоре без проблем...
Искам да видя Витарата срещу Нивата на пресечен терен...
Витарата е паркетен лъв спрямо Нивата..ХаххахУспех!
ти пък,ако си използваш мозъка няма да приказваш такива небивалици!!!


- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре де.. някой от всикчи разбирачи дето плюе Нивата... НЯКОГА карал ли е Нива?
Щото ти гарантирам, че с Нивата на пресечена местност ще накъсам ританките на 90% от предложените до сега прехвалени японски чекии.
Никви Тракери, никви Витари, НИЩО не върви пред нивата на пресечена местност. Истината е, че НЕ Е кола за возене - трака, скърца, тежко се води... Но стига на всякъде
А ако има някой по-отворен... мое го пробвам с УАЗ_ка.. Там да видиш за кво иде реч
Щото ти гарантирам, че с Нивата на пресечена местност ще накъсам ританките на 90% от предложените до сега прехвалени японски чекии.
Никви Тракери, никви Витари, НИЩО не върви пред нивата на пресечена местност. Истината е, че НЕ Е кола за возене - трака, скърца, тежко се води... Но стига на всякъде
А ако има някой по-отворен... мое го пробвам с УАЗ_ка.. Там да видиш за кво иде реч
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
нивата и уазката не са за м/у градско каране.нивата се скапва доста бързо ако се кара само в гора.уазката е желЕзо и неможе да сравни с нива.че са евтини частите - така е. ама всяка събота след лов се ремонтира по нещо. последната изцепка на една от ловните уазки, беше да откажат спирачките ... човека пита за джип за риба, т.е градски джип... нито нивата нито уазката са такива. а за тия пари е само витара или гео. самурая е много по-добър вариант но за гора. но гние. вариант е комби 4Х4.
scuba написа:Добре де.. някой от всикчи разбирачи дето плюе Нивата... НЯКОГА карал ли е Нива?
Щото ти гарантирам, че с Нивата на пресечена местност ще накъсам ританките на 90% от предложените до сега прехвалени японски чекии.
Никви Тракери, никви Витари, НИЩО не върви пред нивата на пресечена местност. Истината е, че НЕ Е кола за возене - трака, скърца, тежко се води... Но стига на всякъде
А ако има някой по-отворен... мое го пробвам с УАЗ_ка.. Там да видиш за кво иде реч
1.Мнооого се отплеснахте от темата.
2.Мое да ме пробваш на квото каране искаш,имам доста ританки за късане.
3.Карал съм и още карам нови и стари Ниви и Уазки-с тях съм израстнал някъде из Родопите.
4.Извинявам се на Dead man, ако съм го обидил.
5.В кой от вариянтите, които предлагате виждате градски джип,че не разбрах-Нива или Уаз? ....А и Виетнамката е вариант.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хъм,,джип с 4 врати ама да е малък демек за градско - трудничко.
Понеже брата е член на Офф-роуд клуба техното мнение в подобна дискусия е еднозначно - двуврат джип понеже са с по-малки мотори,по-къса рама и по-маневрени (повечето в класа 4х4 са по-слабо маневрени).
Лично брат ми кара Дайхатсу Фероза с мотор 1.6 16V 98к.с. Джипа е идеален за градско - харчи колко Пасат-а (15-16газ),карбураторен,двуврат.....хората го тачат и като един от най-маневрените в класа 4х4 ама....не отговаря на нито едно твое условие - цена от 4-5к - абсурд и то за кола от 90-та година....по около 6к са читавите...отделно друса страшно много....ама е много здраво като окачване...проблем обаче е шасито - гние и то отвътре навън и в даден момент се разпадаш без отвън да си личи - гние на лоши места като местата,където се закачат задните ресори и т.н.
Отделно аз едвам се събирам в тая кола - те япончетата са дребни....ужасно тясно е и сме се возили 4 човека вътре - всеки седи на главата на другия и му е криво а педалите на шофьора са му забити почти в седалката (поне аз въобще не мога да се ширя като в Пасат-а
)
Ориентирай се към Витара или Самурай някакъв.....мини на вариант двуврат защото иначе няма да е изобщо маневрен.
Нива - забрави....не си струва нито парите нито има какво да предложи освен евтини части...ама ги сменяш всеки ден по 100 пъти.И това виене от лагерите и диференциалите - ужас просто даже при 60км/час.
Успех!
Понеже брата е член на Офф-роуд клуба техното мнение в подобна дискусия е еднозначно - двуврат джип понеже са с по-малки мотори,по-къса рама и по-маневрени (повечето в класа 4х4 са по-слабо маневрени).
Лично брат ми кара Дайхатсу Фероза с мотор 1.6 16V 98к.с. Джипа е идеален за градско - харчи колко Пасат-а (15-16газ),карбураторен,двуврат.....хората го тачат и като един от най-маневрените в класа 4х4 ама....не отговаря на нито едно твое условие - цена от 4-5к - абсурд и то за кола от 90-та година....по около 6к са читавите...отделно друса страшно много....ама е много здраво като окачване...проблем обаче е шасито - гние и то отвътре навън и в даден момент се разпадаш без отвън да си личи - гние на лоши места като местата,където се закачат задните ресори и т.н.
Отделно аз едвам се събирам в тая кола - те япончетата са дребни....ужасно тясно е и сме се возили 4 човека вътре - всеки седи на главата на другия и му е криво а педалите на шофьора са му забити почти в седалката (поне аз въобще не мога да се ширя като в Пасат-а

Ориентирай се към Витара или Самурай някакъв.....мини на вариант двуврат защото иначе няма да е изобщо маневрен.
Нива - забрави....не си струва нито парите нито има какво да предложи освен евтини части...ама ги сменяш всеки ден по 100 пъти.И това виене от лагерите и диференциалите - ужас просто даже при 60км/час.
Успех!
zfa159 написа:Хъм,,джип с 4 врати ама да е малък демек за градско - трудничко.
Понеже брата е член на Офф-роуд клуба техното мнение в подобна дискусия е еднозначно - двуврат джип понеже са с по-малки мотори,по-къса рама и по-маневрени (повечето в класа 4х4 са по-слабо маневрени).
Лично брат ми кара Дайхатсу Фероза с мотор 1.6 16V 98к.с. Джипа е идеален за градско - харчи колко Пасат-а (15-16газ),карбураторен,двуврат.....хората го тачат и като един от най-маневрените в класа 4х4 ама....не отговаря на нито едно твое условие - цена от 4-5к - абсурд и то за кола от 90-та година....по около 6к са читавите...отделно друса страшно много....ама е много здраво като окачване...проблем обаче е шасито - гние и то отвътре навън и в даден момент се разпадаш без отвън да си личи - гние на лоши места като местата,където се закачат задните ресори и т.н.
Отделно аз едвам се събирам в тая кола - те япончетата са дребни....ужасно тясно е и сме се возили 4 човека вътре - всеки седи на главата на другия и му е криво а педалите на шофьора са му забити почти в седалката (поне аз въобще не мога да се ширя като в Пасат-а)
Ориентирай се към Витара или Самурай някакъв.....мини на вариант двуврат защото иначе няма да е изобщо маневрен.
Нива - забрави....не си струва нито парите нито има какво да предложи освен евтини части...ама ги сменяш всеки ден по 100 пъти.И това виене от лагерите и диференциалите - ужас просто даже при 60км/час.
Успех!
Добре,че се включи и човек от Офф-роуд средите,че се бях отчаял.


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта