След смяна на масло и филтри и влизане 3к+ ми изключи турбот

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 12 дек 2008 20:30


Ами аз моето масло си го взимам от Сакар Ауто 0W30 и по принцип не се беше случвало така .. явно след като смених горивния филтър и дойде много мощ и е гръмнала маркуча :P Сега ми остава да си взема само още 4 нови свещи че моите не работят и всичко е бомба :)




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 12 дек 2008 20:38


А може и нещо моменто да е било.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 12 дек 2008 22:15


Е то и аз така си мислих ама се видя от къде идва .. ако отново ми се спука някой турбо път, ще си ги направя всички от стомана :) Ще стана Muscle Car :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, goppa и 39 госта