Въпрос за кулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Въпрос за кулер

Мнениеот BeckoTDI » Пет 12 дек 2008 0:09


Изображение


Причини за състоянието му, чистене или замяна с нов :roll:




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 12 дек 2008 0:51


Задавш винаги странни въпроси във форумите. :wink:

Защо не си зададеш въпроса това масло от къде е дошло за да е по кулера?

Естествено че нов трябва да вземеш (визирам че този не подлежи на ремонт)

За втора употреба хич няма да споменавам.

А причината за това е пукнат кулер и "добра" турбина, но тов не значи че няма да те кара още много. :wink:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пет 12 дек 2008 14:59


Andonov написа:Задавш винаги странни въпроси във форумите. :wink:

би ли ми оляснил кое му е страннота на въпроса :?:аз невиждам нища странно, но ти...


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 12 дек 2008 20:23


Този кулер отежнава работата на турбината-сменява се с нов-и колегата е прав-намере причината за маслото,защото и новия ще заприлича на тоз.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 13 дек 2008 1:08


ако гледам под аватара ти този кулер е много мальк да е от 2.9тди
сигурен ли си че е от твоята кола
за отежняване работата на турбината чак не ама няма добьр топлообмен
но то сега е зима и температурите са си ниски
виждал сьм кьде кьде по-здрави кулери:lol:
нищо му няма даваи гас и няма да се плашиш само провери дали си с 2.9 ако е тька слагаи по-голям кулер


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Съб 13 дек 2008 11:44


Правописна грешка :oops: 1.9 си е колата, но тука има една малка подробност.. колата е имала удар от към страната на кулера и от както е моя си е в това състояние. Аз така и не разбрах причината обаче някога този кулер да се е омазал така, та мисълта ми е че може би вече причината за омазването да е била остранена, само кулера да си седи 'насран'. На ваг-ком няма грешки, колата надува на 0.9 без чипове и т.н. Иначе наистина от както е по студено върви малко по-добре, но тоя кулер мисля да го сменя само от 1з/аху ли става? Andonov какво искаш да кажеш с това 'добра' турбина, че скоро ще ме предаде ли какво :roll:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 13 дек 2008 11:46


Веско може турбината да изпуска масло и затова да е така.Пипа ли ти маслото?


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Съб 13 дек 2008 11:54


Според мене трябва да свалиш кулера и да го измиеш и обезмаслиш добре. След това му запушваш двата входа-изхода и го потапяш в голям съд с вода да видиш дали изкарва балони от някъде. Не се учудвай ако вътре има масло колкото да напълни една чаша.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 13 дек 2008 14:18


Лично аз смятам , че в това студено време може да се мине на 2 паса : взимаш и го измиваш тоя кулер с някакво хубаво препаратче за радиатори - например мафрасол да кажем ( че май такова нещо не е и чувал ) и след това го дръж някое време под око - Почне ли да се " маца" ..... попивай се по портфейла :D


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Съб 13 дек 2008 14:33


juve написа:Лично аз смятам , че в това студено време може да се мине на 2 паса : взимаш и го измиваш тоя кулер с някакво хубаво препаратче за радиатори - например мафрасол да кажем ( че май такова нещо не е и чувал ) и след това го дръж някое време под око - Почне ли да се " маца" ..... попивай се по портфейла :D


Добре аз така и не разбрах турбината ли си заминава, че да се пипам по порфтейла :cry:

Иначе това ми звучи като най-добър вариант, да го поизмия и на пролет да видя дали пак се е нацапал :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 13 дек 2008 15:07


BeckoTDI написа:[
Добре аз така и не разбрах турбината ли си заминава, че да се пипам по порфтейла :cry:

Иначе това ми звучи като най-добър вариант, да го поизмия и на пролет да видя дали пак се е нацапал :roll:


Andonov написа:А причината за това е пукнат кулер и "добра" турбина, но тов не значи че няма да те кара още много. :wink:

Ако паравилно съм разбрал колегата, ти е пукнат кулера, а турбината хвърля масло към него, но може да кара още дълго(турбината)

А да "се пипаш по портфейла" за нов кулер предполагам :wink:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Съб 13 дек 2008 15:18


Ами така и така е разглобена колата, ако Дядо Коледа е добър и ми докара нов кулер :roll: Сега се сетих, че съм забравил да спомена, че при рязко ускорение понякога се чуват раздиращи звуци, като ниско прелитащ миг-29 :олелеее Нещо яко изпуска, но явно не е пукнатия катализатор, а точно кулера :arrow:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 13 дек 2008 15:36


Да не стигне темата три страници, возил съм се в колата на Веско. Просто му изпуска кулера, и маслото което се намира по турбо пътищата излиза навън и от прахоляка става като гъба. Нужното налягане го постигаш защото турбината ти има по-голям капацитет от 0.9бара.

Сменяй кулера и карай.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Съб 13 дек 2008 18:40


Кулер от 1Z и AHU ли да търся, от АФН няма ли да стане? То вече е ясно, че ще се сменя...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 13 дек 2008 19:56


Кулера е еднакъв за 1Z, AHU, AFN, ALE.
Номер 1H0 145 805 A.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта