Според мен всичко е както се казва "Теория на конспирацията",причината според мен е много по дълбока -екологията!!!Само ще ви питам защо евросъюза отпуска кредита "енергийна ефективност"?Зада можеш на по ниска да си санираш къщата следователно,по малко енергия за отопление,следователно по малко ресурси за отопление,следователно по малко замърсяване на природата........Така и при колите-по малко газове=по чиста природа.......
Много колеги нагоре казаха палиш,чакаш 10-20сек. и тръгваш като се стремиш да не надвишаваш 2-2500обр. Е аз ще попитам защо тогава колата има смукач???И кое е по полезно за колата-да изчакаш на място(3-4мин.max) смукача да си свърши работата или да тръгнеш веднага и да караш хем на смукач хем да се стремиш да не надвишаваш 2-2500обр. ?
Колегата Tougi се изказа за дядовските съвети за коня с чула и за Лада1300......самоче ако се разходи по селата ще види че дядовците с Ладите и Москвичите 8ци и 12ци. още си ги карат!!!!!Нищо че чакат по половин час да загряват зимата......Мога да му пожелая и неговия Тоарек след 30години да е все още в движение........И с какво толкова принципа да двигателя на Тоарега и Лада1300 е по различен???От както е изобретен двигателя с вътрешно горене принципа на работа си е един и същ,нищо че Тоарега има фул екстри,датчици и т.н. принципа на работа на двигателя му с нищо не се различава от двигателя на Лада 1300....
Така че аз изчаквам смукача да си свърщи работата(една цигара време) и тогава тръгвам и по този начин не ми се и налага да си бърша стъклата с кърпа докато карам......
Като се дават примери с хора,ще дам и аз-Предполагам ше повечето колеги сте се занимавали с някакъв спорт....винаги преди тренировка се прави загрявка......защото в противен случай контузийте са неизбежни.......Айде с здраве
