Овлажнява в краищата на маркучите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Овлажнява в краищата на маркучите

Мнениеот bomber » Съб 13 дек 2008 19:49


смених антифриза с такъв на лукоил и започна да сълзи(по скоро овлажнява) на места незнам на какво се дължи това.Преди 3 месеца го смених с качествен на фукс и пак същото но по малко и понеже исках да сменя един маркуч без да източвам антифриза от глупост изтече половината и сега съм с такъв от лукоил.Също видях днеска, че и гарнитурката на водната помпа седи влажна :shock започва да овлажнява като охладителната течност изстине и стане ледена :roll:

Последна промяна от bomber на Съб 13 дек 2008 20:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Съб 13 дек 2008 20:01


Имам абсолютно същият проблем и ще следя темата с интерес :?


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Съб 13 дек 2008 20:12


И при мен е така днес си сменях тройника с датчиците че течеше откъм главата и забелязах че в краищата на маркучите седи мазно.
Като се вгледах останових че почти навсякъде има просълзяване а всички скоби са добре стегнати.
А също и гарнитурката на водната помпа както каза колегата bomber.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 14 дек 2008 11:39


:roll:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Нед 14 дек 2008 11:55


Тъй като и аз преди няколко дни сменях тройника, майстора ми ми каза, че скобите, които стягат маркучите, трябва да се поставят на абсолютно същите места на които са били, иначе има опастност от въпросното сълзене.

Така че прегледай те си скобите, дали са легнали на старите им места! :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 14 дек 2008 12:06


Ползвам го този антифриз, защото се намира навсякъде и става, да не слагате само концентрат?


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Нед 14 дек 2008 14:36


Не че искам да ви плаша ама това със сълзенето покрай маркучите и то в студено време ами имайте едно на ум! Следващото нещо което ще попитате го има из форума :) Radweld синьото шишенце!


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 14 дек 2008 16:18


L&R написа:Ползвам го този антифриз, защото се намира навсякъде и става, да не слагате само концентрат?
не готов разреден взех и повечето маркучи са нови а по накрайниците няма отлагания!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 14 дек 2008 18:37


щом се овлажняват значи са вече възбудени :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


skoti

Мнениеот skoti » Нед 14 дек 2008 19:31


На мен ми сълзят най вече когато почнат студовете . Маркучите на газовата уредба са редовни , въпреки че съм ги стегнал добре . Малко им намерих цаката притягам ги на добре загрял двигател тогава гумата е мека и на теория като се охлади би трябвало да стегне :roll: сега почти няма сълзене че ми и писна да се набутвам за антифриз.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 14 дек 2008 21:41


vit_autosofia написа:щом се овлажняват значи са вече възбудени :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ше те овлажня аз тебе mhihi


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 15 дек 2008 5:26


bomber написа:
vit_autosofia написа:щом се овлажняват значи са вече възбудени :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ше те овлажня аз тебе mhihi

Ако съм сам в гората и видя баба Меца 100% ще се овлажня :horror: :horror: :horror: :maaad:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 15 дек 2008 14:11


:arrow:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 15 дек 2008 15:15


Ако в антифриза има повече глицерин същият е с по-голяма проникваща способност и затова сълзи там,където предишния антифриз не е преминавал...решението ...ами ти го знаеш...или ново съединение или почистване на щутцера,отрязване на употребявана за стягане част от привода и притягане на ново място...


Потребителски аватар
skyfx
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 11 май 2006 7:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот skyfx » Пон 15 дек 2008 16:54


Същият проблем има и при мен.
Смених антифриза с червен на Лукойл и започна да сълзи от маркуча до водната помпа.
Сложих и втора скоба,но пак продължава.
Мисля да сменя целият маркуч.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта