Лампата за маслото?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sonia123
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 4:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Лампата за маслото?

Мнениеот sonia123 » Пон 15 дек 2008 13:57


Здравейте, имам нужда от помощ

Лампата за маслото ми светка като задържиш на 2000 оборорта - смених и двата датчика и на двигателя и на масления филтър, има налягане на масло, а също така има и достатъчно масло?

Голф 3, 1,9 турбо дизел

Помощ моля - ама все пак си я карам де - дано не ми блокира някъде




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 15 дек 2008 14:15


А маслото какво е, и на колко километра е?
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=98751


sonia123
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 4:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sonia123 » Пон 15 дек 2008 14:56


маслото е лики моли на около 9000км.

Скоро смених съединителя - и един приятел сподели че може да е някоя маса на двигателя?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 15 дек 2008 14:59


Смени маслото :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Лампата за маслото?

Мнениеот joker » Пон 15 дек 2008 15:09


sonia123 написа:Здравейте, имам нужда от помощ

Лампата за маслото ми светка като задържиш на 2000 оборорта - смених и двата датчика и на двигателя и на масления филтър, има налягане на масло, а също така има и достатъчно масло?

Голф 3, 1,9 турбо дизел

Помощ моля - ама все пак си я карам де - дано не ми блокира някъде

А колко ти е налягането на маслото(но само при 2000 об!)
....иначе възможни причини
1.Датчици
2.интеграл в таблото
3.основни и биелни лагери
4.маслена помпа(вкл и запушена цедка)
Я вземи да прочетеш за системата за ранно предупреждение на VW и ще си дадеш сам обяснение...


sonia123
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 4:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sonia123 » Пон 15 дек 2008 15:36


Благодаря за отговорите - ще я карам някъде да видим - Жена съм:)


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Пайо01 » Пон 15 дек 2008 19:55


Вариянтите са 2:ангренажен ремък -разхлабен-маслена помпа за смяна


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 15 дек 2008 22:48


Пайо01 написа:Вариянтите са 2:ангренажен ремък -разхлабен-маслена помпа за смяна

Колега,ти видя ли какво написа?Ако ремъка се разхлаби знаеш ли какво ще стане?Имаш ли представа изобщо тоя ремък какво задвижва,и какви са последствията от разхлабване,прехвърляне на зъб,а не дай си боже скъсване?

Последна промяна от rosen79 на Пон 15 дек 2008 23:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 15 дек 2008 22:57


Пайо01 написа:Вариянтите са 2:ангренажен ремък -разхлабен-маслена помпа за смяна

Съжалявам за израза ама това са глупости......не заблуждавай дамата..бъди кавалер!!!!!!!!


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Пайо01 » Пон 15 дек 2008 23:55


Не заблуждавам никой,а отностно ремъка знам от къде минаваи как става предаването към колелото на маслената помпа,като е хлабав приплъзва и помпата няма дебит и налягане. Ако не сте на ясно в самата помпа има клапан,който често е причината са този ефект(блокира отворен)


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот di4evv » Вто 16 дек 2008 0:55


Пайо01 написа:Не заблуждавам никой,а отностно ремъка знам от къде минаваи как става предаването към колелото на маслената помпа,като е хлабав приплъзва и помпата няма дебит и налягане. Ако не сте на ясно в самата помпа има клапан,който често е причината са този ефект(блокира отворен)

а би ли пояснил защо го прави само на 2000 оборота.благодаря
аз лично съм имал този проблем,оказа се повреден интеграл в таблото


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 16 дек 2008 8:19


di4evv написа:
Пайо01 написа:Не заблуждавам никой,а отностно ремъка знам от къде минаваи как става предаването към колелото на маслената помпа,като е хлабав приплъзва и помпата няма дебит и налягане. Ако не сте на ясно в самата помпа има клапан,който често е причината са този ефект(блокира отворен)

а би ли пояснил защо го прави само на 2000 оборота.благодаря
аз лично съм имал този проблем,оказа се повреден интеграл в таблото

ситемата за ранно предупреждение е направена така,че заработва след 2000 об когато се включва едновременно белия датчик(за високото налягане-1.8-2-0 бар) и интеграла...съпоставят се обороти и налягане и когато няма стойности на налягането съответствунащи на оборотите лампата светва и зумера пищи,което съвсем не означава,че се е случило фаталното(за разлика от други автомобили!)...
най-критични са 2000 об тъй като самите обороти не са достатъчни за високо налягане и най-малкия проблем в маслоналягането дава отражение точно в тези обороти!Нормално налягането трябва да е над 2.0 бар при 2000 об(точно при 2000!!!) и при добре загрял ДВГ!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 16 дек 2008 8:24


Пайо01 написа:Не заблуждавам никой,а отностно ремъка знам от къде минаваи как става предаването към колелото на маслената помпа,като е хлабав приплъзва и помпата няма дебит и налягане. Ако не сте на ясно в самата помпа има клапан,който често е причината са този ефект(блокира отворен)

А какво ще стане когато ангренажен ремък приплъзне!!!!!!!!!!! :shock :shock :shock ....то помпата няма май тогава да е проблем....там нещо май и до целувка на бутала и клапани се стигаше(ако много прескочи)...Еееех колеги...как ще приплъзва ремък със зъбци????Той просто прескача....и ако прескочата много зъбци или се скъса колата просто спира,защото става цуни - гуни....секс между бутала и клапани!!!!


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Пайо01 » Вто 16 дек 2008 10:12


Joker:При дизела ангренажа минава по по друг начин от този при бензина
Там въпросното паразитно колело е е гладко и ремъка предава движението от към гладката страна :idea:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 16 дек 2008 10:14


Пайо01 написа:Joker:При дизела ангренажа минава по по друг начин от този при бензина
Там въпросното паразитно колело е е гладко и ремъка предава движението от към гладката страна :idea:

Sorry :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта