Как се деактивира фабр.имобилайзер, подлежи ли на ремонт?
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Как се деактивира фабр.имобилайзер, подлежи ли на ремонт?
Може ли някой да ми каже дали фабричните имобилайзери които ги слагат могат да се деактивират и как става това, че моят нещо взе да издава багажа и не мога да запаля. ЗА три дена вече ми се случва 4 пъти: като си изгася колата и след малко като опитам да запаля не мога, преди за повече от година ми го направи два пъти и като изчакам малко след това палеше, а сега в момента като ми забие имобилайзера по един час въртя и не мога да запаля. Като я оставя така през деня на следващия ден пали от първия път. Така в момента незнам кога къде ще ме остави. Ако на някой му се е случвало нещо подобно, моля да сподели как е оправил проблема!!!
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
На 99% съм сигурен че проблема е в имобилайзера, тъй като симптомите са винаги едни и същи. Ситуацията ми е същата като все едно паля с неоригинален ключ, защото имам такъв и съм си правил разни тестове. Коагато врътна ключа бенз.помпа си подкачва гориво и веднага като запаля колата изгасва(двигателя работи за около 1-2 секунди)111 
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Значи чух две мнения за тези имобилайзери и незнам кое е вярното:
1. За да се махне имобилайзера трябвало да се бърника в компютъра за да се излъже, че няма имобилайзер. Също да се махне външния имобилайзер, че ако доближиш ключ с транспондер той щял да се самообучи за новия код и пак си с активен имобилайзер.
2. Трябва просто да се разкара външния имобилайзер без да се пипа компютъра.
Кое е вярното?
п.п. А някой пробвал ли е това http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g3_immo
1. За да се махне имобилайзера трябвало да се бърника в компютъра за да се излъже, че няма имобилайзер. Също да се махне външния имобилайзер, че ако доближиш ключ с транспондер той щял да се самообучи за новия код и пак си с активен имобилайзер.
2. Трябва просто да се разкара външния имобилайзер без да се пипа компютъра.
Кое е вярното?
п.п. А някой пробвал ли е това http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g3_immo
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта
