Датчика на ХОЛ
- vanka76
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София POLO 1.6 AFT
Датчика на ХОЛ
Колата е поло с двигател AFT, работи неравномерно и прекъсва, повече от 5000 оборота не вдига. Отидох на диагностика и ми казаха от датчика на Хол е. Ще ви помоля който е имал подобен проблем да ми сподели, защото нищо не ми говори този датчик. Благодаря ви предварително.
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
ми колеги на един приятел му се прецака датчика на хол и в ауто+ ми казаха 70 лева за некъв HUBO или HUGO незнам какво беше, викам си много пари. А аз понеже имам и москвич 21412 с безконтактно запалване та знам неговото какво и отидох в най близкия магазин и купих един такъв датчик за сама и работата заспа. Датчиците са стандартни по размери и параметри за този тип запалвания.
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
mmv написа:Може да имаш лоша връзка с датчика на Хол, но ако е изгорял няма да можеш да запалиш да не говорим за 5000 оборота...
Датчика на хол не гори изведнъж, признаци че е тръгнал да гори има доста преди това да стане - при мен колата гаснеше в движение, чаках 15-20мин. и си палеше и така докато един хубав ден не можа да запали изобщо...
- vanka76
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София POLO 1.6 AFT
Там където ходих за диагностика, прогарамата му не бе от най-новите но разчете тази грешка, ламбда сондата е добре. Каза, че може да е от кабели и свещи както ми казахте. Аз се питам каква е тази диагностика, че не могат с точност да ми кажат какво е? Сега трябва да гадая дали не е нещо друго...благодая ви за мненията, може да се окаже неща съвсем елементарно или разхлабена връзка знам ли...
Голфовете по принцип като ги закачиш на елком дават грешка в дарчика на хол,но всъщност проблема според мен ти е другаде.
По принцип когато е преебан датчика колата като е студена пали и след това като загрее несхте да пали.
Иначе на майстора кадето си бил му е все таиа защото не вади парите от своя джоб.Като смениш датчика на хол и не се оправи,какво следжа кабели ,свещи,палец,капачка...........
а проблема може да ти е другаде,затова е хубаво преди да идеш на майстор да проучиш кой може реално да ти свърши работа и да ти отстрани проблема букавално за 10 мин
По принцип когато е преебан датчика колата като е студена пали и след това като загрее несхте да пали.
Иначе на майстора кадето си бил му е все таиа защото не вади парите от своя джоб.Като смениш датчика на хол и не се оправи,какво следжа кабели ,свещи,палец,капачка...........
а проблема може да ти е другаде,затова е хубаво преди да идеш на майстор да проучиш кой може реално да ти свърши работа и да ти отстрани проблема букавално за 10 мин
-
vanelino11
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 20:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- vanka76
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София POLO 1.6 AFT
Верно силикона ще свърши работа
При майстора като я запалих колата пак даваше грешка в датчика на хол, но от вашите мнения разбирам, че може да е всичко друго но не и той
Днес ще я дам на един приятел да я глада в сервиз. Обясних му проблема и ще видим какво ще се окаже. Иначе си пали и върви понеже не е слаб мотора но може и дюзи да се окажат, не знам дали мога да вляза над 5000 оборота при запушени дузи, мисля няма да има проблем.?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта