Пушек в купето - пасат Б5.5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gubaku
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 24 май 2008 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Пушек в купето - пасат Б5.5

Мнениеот gubaku » Сря 17 дек 2008 15:03


Днес към обяд гася колата (преди това съм навъртял над 30км) след 10 мин. влизам паля и в купето почва да нахлува бял пушек от парното... Няма миризма, не оставя мазни следи по стъклата (което навява на мисълта че не е антифриз - тоест едва ли е спукано радиаторчето на праното).
Филтъра на купето съм го сменял преди 5000км, въпреки всичко го извадих, но беше сух.

Дайте някакви идеи, че направо съм в шаш и паника. Ако трябва да се сваля цялото табло ще повърна.

Пушека запотява стъклата, но не много. Като изключа климатроника (дам го на OFF) пак се вижда как нахлува в купето. Определено няма специфична миризма - нито на изгоряло, нито на нафта нищо. Стъклата като ги избърша с ръка тя остава чиста, не е грам мазно... направо не знам

Помооооощ!!! :?




Потребителски аватар
gubaku
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 24 май 2008 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gubaku » Сря 17 дек 2008 16:31


Лошо... Вече почнаха да стават мазни стъклата... Явно е от радиатора на парното, което ще рече че ми трябва някой да свали таблото. Ужас!!! Колегите от Пловдив да дават идеи за майстор професионалист, че хич на ми се ще някой да се учи на мойта кола!


Потребителски аватар
gubaku
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 24 май 2008 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gubaku » Пет 19 дек 2008 10:43


Понеже никой нищо не казва, ще си продължа темата сам, така и така съм я започнал :roll: Все пак има и други колеги от Пловдив с такива пасати - не че им го пожелавам, но на всеки може да се случи!

Та след като се установи, че проблема действително е от спукано радиаторче на парното се почна едно голямо проучване по майстори и сервизи...

Основното: моя майстор, както и всички останали... как да ги нарека... квартални майстори :) казаха че могат да го направят и даже им е интересно защото на такъв пасат никога не са сваляли таблото и точно поради тази причина ми отказаха, за да не се учат на колата на познат или приятел.

Следващата ми стъпка логично беше да ида в официалния сервиз - тоест ХААС. Питах ги хората - викат ми няма проблем, правили сме я много пъти тая операция, имаме си човек който се занимава с това, споко. И сега неприятната част - цената: труд около 350лв, радиаторче и пълнене с фреон пак около 350лв, демек 700-800 левчета.

Викам си приемливо зле, ама кво да се прави - уговорих си час.

Въпреки това продължих с проучването и от няколко места чух, че в Ауто Юниън работят много по качествено. Реших да отидя на място и да проверя как стоят нещата там и действително офертата беше в пъти по-добра. Около 100-150лв за труд и около 100лв за радиаторче, за фреон забравих да питам.

И така, след сондажа на безброй мнения се оказа, че според всички Ауто Юниън са по-добри, по-бързи и по-евтини от ХААС, но както се казва "поживьом увидим" :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 19 дек 2008 13:19


Процедурата не е опасна ( сменял съм на А4-ка )...

Ето ти и снимков материал за да добиеш представа на какво ще прилича колата ти mhihi
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=79657


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2401
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Пет 19 дек 2008 19:40


bobcho написа:Процедурата не е опасна ( сменял съм на А4-ка )...

Ето ти и снимков материал за да добиеш представа на какво ще прилича колата ти mhihi
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=79657



Ужас... И като се замисля.. дано я сглобят като хората. Успех и кажи резултата!


Потребителски аватар
gubaku
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 24 май 2008 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gubaku » Нед 04 яну 2009 9:44


Преди седмица някъде си взех колата, ама нали бяха празници и не ми беше останало време да пиша!

Засега съм доста доволен - няма поражения, всичко работи и свети по таблото, няма скърцания и други гадости от които се притеснявах, даже преди на паваж имаше едно леко прискърцване, което сега е изчезнало... Така че с чиста съвест мога да препоръчам на всички колеги от Пловдив AUTO UNION - не само заради това че свършиха качествено работата, но и заради, мисля, идеалната цена, която ми поискаха - 270лв (включва труд, радиаторче, източване и вливане обратно на фреона, тоест всичко). Бях доста приятно изненадан от тая цифра.

Единственото дразнение е че сега имам едно странно скърцане откъм волана - като че ли на пластмаса в пластмаса и то само при движение и при леко и бавно въртене на волана.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Нед 04 яну 2009 18:34


Браво колега.
Като гледам как се разкоства колата и колко неща могат да се счупят, малее. Цената ми изглежда доста добра.

Лека и безаварийна през новата година.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта