Проблем с работа на бензин Golf 3 - Бензинова помпа!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Вто 16 дек 2008 19:10


да добавя и датчик за скоростта... на мен от него ми падат оборотите на бензин след отпускане на педала на съединителя (много рядко гасне) , но излиза като грешка на ваг




Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Вто 16 дек 2008 19:30


Колега Maldini, и аз май съм на твоето дередже. Не си знам диагнозата, но проблем има. Съмнявам се в бенз.помпа (кабели, връзки покрай бушони и реле, маркучи, филтри). Би трябвало ако проблема е в някой датчик да даде грешка при диагностиката или греша?


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 16 дек 2008 21:09


joker написа:-частично запушена дюза....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното

Ако е нещо, което се хваща на диагностика би трябвало да са го хванали мисля. Мишо при niksi я преслушва, а и в един сервиз в Дружба 1 - отляво на Рено и на двете места ми казаха, че няма никакви ядове. Принципно Мишо много сериозно се отнесе - за което евала. Кот имаше за правене го оправиха с ники, но проблема с работата на газ продължава.
Да питам малко?
Ако е стъпковия мотор не би ли следвало и на бензин и на газ да го прави? На газ както вече казах няма проблем. Принципно съм го сменял преди 2 години сложих чисто нов и се оказа доста дебел като цифра понеже бил с 6 крачета, а не с 4 както били повечето :(
Това за датчика на температурата на всмуквания въздух не ми е ясно, но ако е той ще си каже ли на диагностиката?
Принципно съм имал подобен проблем преди време с тампона на моното - правоъгълен с 4 дълги крачета! Сменян е тази година Февруари някъде.
А вече това с дюзата всички го казват - опитах да карам само на бензин едно 400 - 500 километра ако има да продуха деа и не ебава! Студена ли е колата си гасне на бензин всеки път!
Интересто е, че като я запаля на бензин на студено сутрин рано или вечер от ауспуха фърля некъв мазгоч, докато работи ли на газ мазгоч няма.
Вече се омотах яката ко и има на тая кола.
Айде да речем ще я карам само на газ, но са за нова година че одим по чукарите из Юндола - Велинград и ме притеснява да не си останем некъде у гората на студено :?


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 16 дек 2008 21:16


plamen032 написа:да добавя и датчик за скоростта... на мен от него ми падат оборотите на бензин след отпускане на педала на съединителя (много рядко гасне) , но излиза като грешка на ваг

Е при мен не показва на ВАГ явно нищо деа :(
Интересното тук е друго обаче - на студено подавам газ на бензин карайки и стрелката на скоростта седи на едно и също място и чак след интервал от 20 секунди да речем отива на скоростта, с която карам.
Да не би да има нещо от тоя датчик да е бре дееба?


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Maldini » Вто 16 дек 2008 21:18


jijibs написа: Би трябвало ако проблема е в някой датчик да даде грешка при диагностиката или греша?

Еми не знам - на две места я диагностицираха и то хора които според мен разбират - бем ли му майката ко е?


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Мнениеот jijibs » Вто 16 дек 2008 22:16


Колега, бензиновата помпа гледал ли си я основно? Имам предубеждението, че работи когато си поиска!

п.п. не разбирам много, но този катализатор да не оказва влияние и той? Или си е отделен проблем, който няма отношение?


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Вто 16 дек 2008 22:37


Колега това май е хронично заболяване на всички моно-VW-та.Моето Поло го има същия проблем едно към едно.Сменил съм всичко по запалването, ама буквално всичко + датчика за компютъра, и не и не, студена на бензин киха, кашля, гасне и това е.Дано един да разбере от къде идва проблема, и да го сподели та да си оправим всички колите :) .


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 16 дек 2008 23:19


JOY написа:Колега това май е хронично заболяване на всички моно-VW-та.Моето Поло го има същия проблем едно към едно.Сменил съм всичко по запалването, ама буквално всичко + датчика за компютъра, и не и не, студена на бензин киха, кашля, гасне и това е. Дано един да разбере от къде идва проблема, и да го сподели та да си оправим всички колите :) .

Е ти ме отчая бре човек :(
Как така да не може да се разбере какъв е проблема при кола като мойта, който е на 15 години :)
Не би трябвало да е така.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Вто 16 дек 2008 23:32


Сега ми попадна една тема за проблем с причина за проблема - термодатчика. Да не би пак тука да е разковничето бре дееба.
"rumenbig: След като запали, откачих куплунга на термодатчика на водата и леко се завишиха оборотите,същото стана и след като откачих куплунга на автоматичния смукач.Дали не е някое от тези двете неща или проблема идва от компа на колата ?"
"vaskoto1:е воала!"
Айде куплунга на термодатчика го знам къде е за да пробвам, но куплунга на автоматичния смукач некой да ме светне ако може.
Мерси предварително.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Чет 18 дек 2008 16:54


Някой би ли ми казал къде се намира това чудо:
"датчик на температурата на всмуквания въздух" ?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: По темата

Мнениеот snupeca » Чет 18 дек 2008 17:04


Maldini написа:Някой би ли ми казал къде се намира това чудо:
"датчик на температурата на всмуквания въздух" ?

При мен е зад кутията на възд филтър, или беше вътре, зад възд филтър май :roll: ако е същата простотия де :roll:


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Чет 18 дек 2008 18:23


моя е 1.8, но при теб принципа трябва да е същия - става дума за датчика на температурата на охлаждащата течност - той подава сигнал към таблото и към еку -то, при мен на студено на 3-5-та минута гаснеше, като загрее не правеше проблеми, смених и всичко е ок.
Та въпросния датчик понякога дава грешни показания и еку-то не може да подава правилно гориво. Струва от 12 до 50 лв.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Чет 18 дек 2008 19:18


air temperature sensor се намира в/у блока на дюзата , отстрани .взима се един спрей е се пръска по нея докато работи двиг.
но според мен не е това! ползвам и Visa , VAG COM,VAGtool ,ADP186 и въпросния датчик се "хваща "на момента! правил съм проби -тествам , пръскам със спрей и грешката изчезва!щом не го хващат тези проги проблемът ти е външен -механичен . почни от някъде и карай наред всичко!


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Чет 18 дек 2008 22:18


Аз мисля, че проблема не е в датчика на входящия въздух.Чувал съм, че се скапва много рядко.Може ли да е TPS-а?При мен проблема е абсолютно аналогичен и съм сигурен че по тоците съм 6+ :D затова следя с интерес.


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата

Мнениеот Maldini » Пет 19 дек 2008 10:29


iceto написа:става дума за датчика на температурата на охлаждащата течност - той подава сигнал към таблото и към еку -то, при мен на студено на 3-5-та минута гаснеше, като загрее не правеше проблеми, смених и всичко е ок.
Та въпросния датчик понякога дава грешни показания и еку-то не може да подава правилно гориво. Струва от 12 до 50 лв.

Живот и здраве утре ще го сменя тоя датчик на охлаждащата течност и ще видим как ще се държи колата!
Иначе проблема ми е идентичен с твоя - на 3-5 минута загасва!
За съжаление niksi почива събота, а и васко не може да ми го смени!
Ще търся някъде в Младост да го сменя утре!
Интересно ми е друго! Самия датчик се сменя, но дали е възможно да има някакъв проблем в куплунга, който влиза да речем в датчика?
Просто ми е любопитно за какво иде реч.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта