Проблем с работа на бензин Golf 3 - Бензинова помпа!
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
joker написа:-частично запушена дюза....при студен ДВГ не захранва достатъчно ДВГ защото е необходимо повече гориво
-стъпков мотор
-датчик на температурата на всмуквания въздух
-тампон под моното
Ако е нещо, което се хваща на диагностика би трябвало да са го хванали мисля. Мишо при niksi я преслушва, а и в един сервиз в Дружба 1 - отляво на Рено и на двете места ми казаха, че няма никакви ядове. Принципно Мишо много сериозно се отнесе - за което евала. Кот имаше за правене го оправиха с ники, но проблема с работата на газ продължава.
Да питам малко?
Ако е стъпковия мотор не би ли следвало и на бензин и на газ да го прави? На газ както вече казах няма проблем. Принципно съм го сменял преди 2 години сложих чисто нов и се оказа доста дебел като цифра понеже бил с 6 крачета, а не с 4 както били повечето
Това за датчика на температурата на всмуквания въздух не ми е ясно, но ако е той ще си каже ли на диагностиката?
Принципно съм имал подобен проблем преди време с тампона на моното - правоъгълен с 4 дълги крачета! Сменян е тази година Февруари някъде.
А вече това с дюзата всички го казват - опитах да карам само на бензин едно 400 - 500 километра ако има да продуха деа и не ебава! Студена ли е колата си гасне на бензин всеки път!
Интересто е, че като я запаля на бензин на студено сутрин рано или вечер от ауспуха фърля некъв мазгоч, докато работи ли на газ мазгоч няма.
Вече се омотах яката ко и има на тая кола.
Айде да речем ще я карам само на газ, но са за нова година че одим по чукарите из Юндола - Велинград и ме притеснява да не си останем некъде у гората на студено
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
plamen032 написа:да добавя и датчик за скоростта... на мен от него ми падат оборотите на бензин след отпускане на педала на съединителя (много рядко гасне) , но излиза като грешка на ваг
Е при мен не показва на ВАГ явно нищо деа
Интересното тук е друго обаче - на студено подавам газ на бензин карайки и стрелката на скоростта седи на едно и също място и чак след интервал от 20 секунди да речем отива на скоростта, с която карам.
Да не би да има нещо от тоя датчик да е бре дееба?
Колега това май е хронично заболяване на всички моно-VW-та.Моето Поло го има същия проблем едно към едно.Сменил съм всичко по запалването, ама буквално всичко + датчика за компютъра, и не и не, студена на бензин киха, кашля, гасне и това е.Дано един да разбере от къде идва проблема, и да го сподели та да си оправим всички колите
.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
JOY написа:Колега това май е хронично заболяване на всички моно-VW-та.Моето Поло го има същия проблем едно към едно.Сменил съм всичко по запалването, ама буквално всичко + датчика за компютъра, и не и не, студена на бензин киха, кашля, гасне и това е. Дано един да разбере от къде идва проблема, и да го сподели та да си оправим всички колите.
Е ти ме отчая бре човек
Как така да не може да се разбере какъв е проблема при кола като мойта, който е на 15 години
Не би трябвало да е така.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
Сега ми попадна една тема за проблем с причина за проблема - термодатчика. Да не би пак тука да е разковничето бре дееба.
"rumenbig: След като запали, откачих куплунга на термодатчика на водата и леко се завишиха оборотите,същото стана и след като откачих куплунга на автоматичния смукач.Дали не е някое от тези двете неща или проблема идва от компа на колата ?"
"vaskoto1:е воала!"
Айде куплунга на термодатчика го знам къде е за да пробвам, но куплунга на автоматичния смукач некой да ме светне ако може.
Мерси предварително.
"rumenbig: След като запали, откачих куплунга на термодатчика на водата и леко се завишиха оборотите,същото стана и след като откачих куплунга на автоматичния смукач.Дали не е някое от тези двете неща или проблема идва от компа на колата ?"
"vaskoto1:е воала!"
Айде куплунга на термодатчика го знам къде е за да пробвам, но куплунга на автоматичния смукач некой да ме светне ако може.
Мерси предварително.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
Някой би ли ми казал къде се намира това чудо:
"датчик на температурата на всмуквания въздух" ?
"датчик на температурата на всмуквания въздух" ?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: По темата
Maldini написа:Някой би ли ми казал къде се намира това чудо:
"датчик на температурата на всмуквания въздух" ?
При мен е зад кутията на възд филтър, или беше вътре, зад възд филтър май
-
iceto
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
моя е 1.8, но при теб принципа трябва да е същия - става дума за датчика на температурата на охлаждащата течност - той подава сигнал към таблото и към еку -то, при мен на студено на 3-5-та минута гаснеше, като загрее не правеше проблеми, смених и всичко е ок.
Та въпросния датчик понякога дава грешни показания и еку-то не може да подава правилно гориво. Струва от 12 до 50 лв.
Та въпросния датчик понякога дава грешни показания и еку-то не може да подава правилно гориво. Струва от 12 до 50 лв.
air temperature sensor се намира в/у блока на дюзата , отстрани .взима се един спрей е се пръска по нея докато работи двиг.
но според мен не е това! ползвам и Visa , VAG COM,VAGtool ,ADP186 и въпросния датчик се "хваща "на момента! правил съм проби -тествам , пръскам със спрей и грешката изчезва!щом не го хващат тези проги проблемът ти е външен -механичен . почни от някъде и карай наред всичко!
но според мен не е това! ползвам и Visa , VAG COM,VAGtool ,ADP186 и въпросния датчик се "хваща "на момента! правил съм проби -тествам , пръскам със спрей и грешката изчезва!щом не го хващат тези проги проблемът ти е външен -механичен . почни от някъде и карай наред всичко!
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
iceto написа:става дума за датчика на температурата на охлаждащата течност - той подава сигнал към таблото и към еку -то, при мен на студено на 3-5-та минута гаснеше, като загрее не правеше проблеми, смених и всичко е ок.
Та въпросния датчик понякога дава грешни показания и еку-то не може да подава правилно гориво. Струва от 12 до 50 лв.
Живот и здраве утре ще го сменя тоя датчик на охлаждащата течност и ще видим как ще се държи колата!
Иначе проблема ми е идентичен с твоя - на 3-5 минута загасва!
За съжаление niksi почива събота, а и васко не може да ми го смени!
Ще търся някъде в Младост да го сменя утре!
Интересно ми е друго! Самия датчик се сменя, но дали е възможно да има някакъв проблем в куплунга, който влиза да речем в датчика?
Просто ми е любопитно за какво иде реч.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта