ABS проблем
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
ABS проблем
Колеги вчера пуснах тема никой неми отговори но се оправих с проблема сам, но днеска изникна нов проблем.АБС-а проработи работи половин ден след което правих обезваздушаване защото сменях един маркуч и необезваздуших добре, след което отказа, закачвам кабела с ВАГ и ми показва грешка но забравих да запиша кода Wheel Speed Sensor Rear Left, само това запомних та въпроса ми е да не е заден ляв датчик и ако е така какво да права как да отстраня проблема.Помагайте че с тия АБС голямо чудо е.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: ABS проблем
Айде де
все някой трябва да има напредстава
, вариантите са 2 или с нов датчик, или ако има начин този да се поправи някак си, разбрах днеска че тези датчичи били универсални или са ме излъгали за това се допитвам до вас нали това е форум да си помагаме кой с каквото може. Чакам да ми помогнете, че много съм си наумил да си оправа АБС-а.Мерси предварително.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
vanko_VW написа:еми сменяш датчика и проблема е решен,а това че датчиците били универсални не съм съгласен
Проблема го реших, след 2 дена четене из инернет и помоща на колегата koksan разгобих барабана и почистих датчика и всичко ОК, сега си ми работи АБСчето и си се кефя. Можете да
темата.Поздрави.
П.С. ако някой има проблеми с АБС да пише вече толкова съм го опознал че все едно аз съм му "създателя".
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
-
s800918
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега аз имам пролем лампата на ABSa ми свети явно не работи ама някой пат като натискам спирачките чувасе един странен шум от ABSa врашта ми педала и става много твард апак спирачките блокират и колата не иска да спира това става за секунди и после се оправя като натискам 2 3 сперачките незнам дали е от ABSaGecatawe написа:vanko_VW написа:еми сменяш датчика и проблема е решен,а това че датчиците били универсални не съм съгласен
Проблема го реших, след 2 дена четене из инернет и помоща на колегата koksan разгобих барабана и почистих датчика и всичко ОК, сега си ми работи АБСчето и си се кефя. Можете датемата.Поздрави.
П.С. ако някой има проблеми с АБС да пише вече толкова съм го опознал че все едно аз съм му "създателя".
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
radotom написа:Koksan написа:Зацапан Датчик!
Охххх... Хора, само ми обяснете с какво се зацапват тия датчици, че хич не ми става ясно...
А.а.а..а има от какво (полушегичка
Anbuch написа:Без да съм имал проблеми с АБС-а взех един ден ,че ги разгледах тия датчици. и забелязах ,че имат полепнали метални частици по тях които скоро щяха да стигнат до самите гривни.Макар и това да не е фатално защото гривната щеше да ги рапилее.И все пак.... та взех ги поочистих с магнитче (от тия тънките дето се ляпят по хладилниците с картинките). Все ми е било чудно за какво е това чистене на датчиците при положение ,че те представляват един най обикновен електромагнит. Нима като е замърсен с кал,пясък и т.н електромагнита привлича по-малко метала ли - разбира се ,че НЕ. (окаляйте един обикновен магнит и вижте дали ще спре да превлича металните части)Обаче се оказа,че там се струпват и метални частички - направо си изглеждаха на сружки. А магнитната картинка напрово ги усмука като прахосмукачка. Ползвах такава картинка защото е тънка и минава между датчика и гривната
Ма това всичкото само като идея
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Anbuch написа:Без да съм имал проблеми с АБС-а взех един ден ,че ги разгледах тия датчици. и забелязах ,че имат полепнали метални частици по тях които скоро щяха да стигнат до самите гривни.Макар и това да не е фатално защото гривната щеше да ги рапилее.И все пак.... та взех ги поочистих с магнитче (от тия тънките дето се ляпят по хладилниците с картинките). Все ми е било чудно за какво е това чистене на датчиците при положение ,че те представляват един най обикновен електромагнит. Нима като е замърсен с кал,пясък и т.н електромагнита привлича по-малко метала ли - разбира се ,че НЕ. (окаляйте един обикновен магнит и вижте дали ще спре да превлича металните части)Обаче се оказа,че там се струпват и метални частички - направо си изглеждаха на сружки. А магнитната картинка напрово ги усмука като прахосмукачка. Ползвах такава картинка защото е тънка и минава между датчика и гривната
Ма това всичкото само като идея
пИчелиш!
Но наличието на стружки би трябвало да означава, че челото на датчика опира в прорезния диск (барабан, ако е на заден датчик).
Не е зле да се завърти и да се види не опира ли..
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
radotom написа: Но наличието на стружки би трябвало да означава, че челото на датчика опира в прорезния диск (барабан, ако е на заден датчик).
Не е зле да се завърти и да се види не опира ли..
Такъв ремонт на датчик си направил че направо паднах а питаш от каде тези стружки,иначе твоята тема доста ми помогна с тези датчици проблемни...
Ако е барабан няма как да се види има на самия барабан като го разглобиш вътрешноста му дето вилиза около оста е като гребен кръгъл датчика е на някаде около 1см или 0.5см от него и при вартенето отчита явно някак си като електромагнитни вълни(нещо на принципа на километражите на велосипредите), неможе да се види дали опира и ме съмнява да опира само е зацапан датчика.АЗ извърших следната процедура ако се разровиш из форума има и описание как се сваля барабана как се почиства и всичко.
Първо взех уреда(мултицет) бях прочел тука в твоята тема че датчика давал 1.1 1.2 кОм и също че буксата на датчика била под задната седалка на поло, замерих показа ми точно 1.1кОм след което ми стана ясно че датчика е редовен и се допитах до колегата koksan след неговия съвет направих следното.
Като свалих барабанчето, видимо беше обхванато от корозия (абе некъв оранжаво кафяв прах) навсякаде, виждаше се само едно черно пластмасово демек тва дето държи магнитчето към бобинката, взех барабана и отидох на вулканизатор обдухах всичко с компресора, след това взех една четка, разредител и излъсках всичко, след това кабела,диганостиката показа грешката която се беше запаметтила. изчистих я и от тогава 6, и да кажа без диагностика нестава работата, за това вземате кабела и правите първо диагностика, тя сама си каже какво и е на системата и след това се почва с отстраняването на проблема.
Последна промяна от Gecatawe на Пон 29 дек 2008 5:50, променено общо 1 път.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта
