проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

проблем с оборотите

Мнениеот teddy » Пет 19 дек 2008 21:59


Колеги имам сериозен проблем с оборотите на 2-ка 1.6. Като я запаля студена първоначално я изчаквам да позагрее 5/6 мин. В самото начало леко е нестабилна и дъвчи, малко след това се оправя и заспива, и тук започва големия проблем. На 4/5мин. оборотите (1000об.) започват бавно да падат и ако я оставя направо угасва подам ли газ се форсира и за в момента се оправя. На топъл двг. нямам проблем карам само на бензин нямам газ. Моля помогнете!!!

Последна промяна от teddy на Сря 03 фев 2010 20:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dondidan
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dondidan » Пет 19 дек 2008 22:04


еми мене ми звучи на бензинова помпа незнам дали некоя глупост щти кажа ама виждам че никои не ти е писал и за това ....


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 19 дек 2008 22:07


Щом само на студено е проблема - може температурния датчик да прави проблем. И от ламбда сондата също може да е.


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот teddy » Пет 19 дек 2008 22:34


колеги температурния датчик и ламбда сондата са ми чисто нови и тях ги отписвам. Значи правя диагностика на компютъра и всичко си е ок. самнявам се да не вдига достатъчно налягане някоя помпа.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пет 19 дек 2008 23:04


ламбда не работи ли след като позагрее над 70 градуса мотора?
според мен вакуума към делкото или или клапана за вакуума,или стъпков мотор.RP-джетроник имат функция за самодиагностика.Пробвай и с нея.А ако е бенз. помпа нямаше да има високи обороти,преди да почне да гасне на ниски



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта