


нямам парно на ниски обороти
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нямам парно на ниски обороти
Здравейте колеги да споделя и аз проблема с парното на моя Passat b4, Значи смених радиаторчето на парното и............. парно на ниски обороти нямам като я изфорсирам до 2500 3000 оборота и задържа за 10 15 секунди започва да духа вряло и като я пусна на обороти след 1 2 минути пак студ ако някои може да помогне ще съм много благодарен
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Приятелю, не искам да те плаша, но това беше един от моите симптоми за изгоряла гарнитура на главата. Ако ти загрява повече от необходимото и са ти много твърди маркучите - вероятно е гарнитура.
Но може да не е обезвъздушена /пожелавам ти го/. Обезвъздуши я добре и пак пробвай.
Не съм чувал за радиатори-менте ама да кажат по-мъдрите от мен.
Но може да не е обезвъздушена /пожелавам ти го/. Обезвъздуши я добре и пак пробвай.
Не съм чувал за радиатори-менте ама да кажат по-мъдрите от мен.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
може
Преди един месец ми смениха изпарителя на газовата. Още тогава ми направи впечатление, че маркучите, които влизат в купето са подвързани по друг начин.... Майстора, който смени радиаторчето казва, че проблема е от този монтаж .... тесни маркучи и недостатъчен дебит. Възможно ли е?
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сигурно може, но нали от скоро е случката.
При наличие на изпарител, обезвъздушаването е доста трудна работа. Просто виж какво е положението на загряла и работеща кола:
1. твърдост на маркучите
2. топъл ли е долния маркуч на радиатора /работещ термостат/
3. входящия и изходящия маркуч за парното - топли ли са и двата или е само входния /въздух в радиаторчето/
4. маркучите на изпарителя топли ли са.
5. имало някаква клапа на маркучетата на парното, но при мен някой я е разкарал в миналото
6. Държи ли температура
7. Някой беше писал във форума за много готин тест за гарнитурата, евтин парфюм в преливника и миризма от ауспуха. /не смея да го препоръчам ама звучи разумно/
Абе не съм от спецовете в областта, просто ти пиша през какво минах и най накрая се оказа гарнитура.
А това с оборотите и парното при мен беше точно както го описваш.
А може и да ти е малко антифриза..... провери.
При наличие на изпарител, обезвъздушаването е доста трудна работа. Просто виж какво е положението на загряла и работеща кола:
1. твърдост на маркучите
2. топъл ли е долния маркуч на радиатора /работещ термостат/
3. входящия и изходящия маркуч за парното - топли ли са и двата или е само входния /въздух в радиаторчето/
4. маркучите на изпарителя топли ли са.
5. имало някаква клапа на маркучетата на парното, но при мен някой я е разкарал в миналото
6. Държи ли температура
7. Някой беше писал във форума за много готин тест за гарнитурата, евтин парфюм в преливника и миризма от ауспуха. /не смея да го препоръчам ама звучи разумно/
Абе не съм от спецовете в областта, просто ти пиша през какво минах и най накрая се оказа гарнитура.
А това с оборотите и парното при мен беше точно както го описваш.
А може и да ти е малко антифриза..... провери.
- VroMoS
- Мнения: 195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
Тоза за парфюма се прави така ,купуваш един евтин парфюм.
Изсипваш го в антифриза и след като я покараш отиваш на ауспуха и помирисваш ако мирише на парфюма ,значи е гарнитура,ако ли не търсиш проблема другаде...
Колкото до обезвъдушаването,на мен скоро ми се налага да сменям радиаторчето на парното и моето го обезвъздуших като махнах маркуча който излиза от радиатора,не входа а изхода!Изчаках да изтече малко и пак го закачих,като преди да почнеш да го обезвъдушаваш изчакай да ти включи термостата ,за да отвори втория кръг!
Изсипваш го в антифриза и след като я покараш отиваш на ауспуха и помирисваш ако мирише на парфюма ,значи е гарнитура,ако ли не търсиш проблема другаде...
Колкото до обезвъдушаването,на мен скоро ми се налага да сменям радиаторчето на парното и моето го обезвъздуших като махнах маркуча който излиза от радиатора,не входа а изхода!Изчаках да изтече малко и пак го закачих,като преди да почнеш да го обезвъдушаваш изчакай да ти включи термостата ,за да отвори втория кръг!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта