дайте инфо за пасат.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 01 фев 2006 10:22


Вариант 2000 см3 - 101 к.с. няма
2000 см3 са 115 и 150 к.с. 2Е, ADY, ABF (150) които най-добре влачат купето на пасата.
Големите ААА и ABV няма да ги споменаваме - в БГ не сме доживяли още за тях :cry:
101 коня е 1,6 мотор
Vaskoto1 написа:AEK/AFT/AKS 74kW 101PS са възможно най съвременния вариант на 1.6 мотора. той е с мултиточков инжекцион и е бъкан с електроника. имат прилична мощност но точно в това има е слабоста. според мен мотора е доста изстискан заводски и пак заради тежкото купе и годинките рядко може да се намери свестен екземпляр

Не съжалявай че си с ABS, според мен а и според много от колегите е по-добре с него, отколкото с 1,6 101к.с.
edit: Брех много бавно пиша




Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Сря 01 фев 2006 10:55


Аз мисля, че дори и 115 кс да е Пасата пак няма да е пъргав. Просто пъргавината не му е силната страна. Силните му страни са возията, просторното купе и поддържането на една прилична скорост на дълъг път. Абе изобщо ако искаш пъргава кола не си вземай Пасат. Ако все пак искаш Пасат гледай да е поне 90 кс.


passat_cl
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот passat_cl » Пет 03 фев 2006 10:53


Здрасти колеги, аз все чета тези форумчета и все не мога да се наканя да се регистрирам. Като отговор на колегата teo_76 мога да му кажа че определено трябва да търси ABS мотор 90-136 к.с. Моят пасатор е 90к.с. лимозина, ABS мотор, газ-бензин. Варвежа е сравнително добър. Само че се правя на голям майстор и сега триабва да отида на елкон защото ми се струва че много взе да гори.
Между другото имам един познат дето си продава пасата и той е комби 92год., газ, ABS мотор, но не сам сигурен какво друго има (климатик, плюш, централно, люк, нешто ел. - незнам какво от тези неща има). Ако те интересува мога да ти дам координати


колега-всичко добре ама пишеш като че ли не си от тая държава... бел.мод.


Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Пасат 2.0 i 1991г.

Мнениеот slavias » Нед 05 фев 2006 12:37


Пасат 2.0 i 1991г. 115 коне и кобили .Пали гуми . Газ+бензин , разход на газ 11/100 градско и 8/100 извънградско. Колата е седан на 233 000км. :P


Потребителски аватар
vankata09
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 9:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vankata09 » Съб 11 фев 2006 22:59


мдаа..sory-грешката е моя-..пасат 2000к.см /115к.с... :?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Нед 12 фев 2006 19:46


kiril_p написа:*** Абе изобщо ако искаш пъргава кола не си вземай Пасат. ***


Недей така, колега ... нали все пак си зависи от модела и годината ... :roll: Моят след няколко ъпгрейдчета по турбото и двигателя включително и премахнат ограничител на скоростта, не върви толкова бавно. :wink: Ето с това чудо http://www.gtechpro.com/ съм замервал 0-100 за 6.8 - 7.1 (в зависимост от условията)... което все пак не е зле нали?


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Пон 13 фев 2006 10:37


С ъпгрейдчета може и една жигула много да почне да върви. И не казвам, че е бавен. Просто не е толкова пъргав.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 13 фев 2006 17:30


kiril_p написа:С ъпгрейдчета може и една жигула много да почне да върви. И не казвам, че е бавен. Просто не е толкова пъргав.


Интересно... според мен за тези си габарити колата е доста пъргава... аз съм с 1.8Mi 90 к.с. и мога да ти кажа, че всичко си зависи от карането... като го настъпиш, върви, та пушек се вдига даже и асфалт копае;) Освен това си има и по-големи двигатели - VR6, 1.8Т за по-новите... Според мен ако искаш спортна кола - вземаш голф 3 2.0 16в или нещо такова. Ако искаш спортна кола и същевременно хубава стабилна возия, вземаш пасат с голям двигател ;)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 13 фев 2006 18:03


kiril_p написа: Просто не е толкова пъргав.

Толкова колкото какво например? Заводски му дават около 8 сек ... ти какво разбираш под "пъргава"? Дай пример, за да разбера за какво говориме. Ако ще го сравняваме е поршета .... :roll: ... е ясно. Сори че умазах темата на човека, но това ми е малко болна тема :lol: защото съм "леко" пристрастен.


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Пон 13 фев 2006 18:19


Пасатите са железни. Защо не можеше моя да стане пак нов.


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Вто 14 фев 2006 10:00


Няма смисъл да спорим. Аз също съм пристрастен към Пасата и също мисля, че това е желязна кола. Не бих го заменил за Голф ако и той наистина да е по пъргав. Пасата е идеалната кола за дълъг път. За градско каране обаче не е точно така. Както и да е. Оставам си на мнението, че Голфа е за по спортно каране. Щото е по-пъргав. :lol: Говорим за конвенционалните модели. Не говорим за двигателите дето са от 115 кс нагоре.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 14 фев 2006 18:43


kiril_p написа:Оставам си на мнението, че Голфа е за по спортно каране. Щото е по-пъргав. :lol: Говорим за конвенционалните модели. Не говорим за двигателите дето са от 115 кс нагоре.


Ние не спориме а водиме "приятелска дискусия" duel Какво им е на двигателите от 115 кс нагоре? Аз имам и Голф 2.0 115 кс и Пасат който заводски е 150 кс (в момента е около + 190 кс), и трябва да ти кажа че Пасата го слага Гофла в малкият си джоб по всички параграфи с изключение на разход на гориво. И двата са широко разпространени "конвенционални модели" а не R32.


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Сря 15 фев 2006 11:14


Е чак широко разпространени :o не бих казал. Или поне не са толкова широко разпространени колкото 1,8Мi i 2,0i. Мисълта ми е че един пасат примерно с двигател 1,8Мi е малко по тромав(по тромав не означава по лош) от един голф със същия двигател.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 15 фев 2006 11:18


Затова Пасат за дълъг път и Смарт за града или мазда 121 като мен ;)))


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Сря 15 фев 2006 11:22


One написа:Затова Пасат за дълъг път и Смарт за града или мазда 121 като мен ;)))


Това е истината



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта