Водна помпа , антифриз , G11 G12

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Водна помпа , антифриз , G11 G12

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 15:43


Днеска , рутинно си чистя дроселовата клапа (през 6 месеца), изтупах въздушния, проверих маслото, проверих хидравличната течност на волана, проверих и тая на спирачките .... и гледам антифризера е на под минимум. Опа, викам, ще си купя да долея. Гледам моя е синьо зеленикав. Отивам на Радиал, че нали днеска неделя никой не бачка, викам антифриз какъв има, той ми вика, ти от полото ли слезе , викам да , а той , ооо , ти при тебе не е какъв да е антифриз, на тебе ти требе G12 , червен , викам Я , той моя е син, Оня вика, ми тоя дето го е сменял не е знаел , или те е подвел!!! Пък аз колата така я взех със синия. Викам закакво ми е тоя червен антивриз 60 лева за 4 литра ACdelco. Ми то при тебе водната помпа е специална, ако не си с червен , ще се прее*е много бързо .... Викам я, че как не е сдала багажа скоро ...
Та реших да си купя АРАЛ 14 лева литър.Купих аз , после отварям , гледам то под капачката фолио няма, а дали е така за 14 лева литър .... то приста от 5 лева има а тоя 14 пък няма , а и не ми се стори да щракне капачето като отвивах , щото да се скъсат ония работи .... ама викам , пък може и така да са ... долях де концентрат , не разредих.... Дано да е ок

Та тоя пич ми вкара 1000 дявола в главата и си мисля да не би да има такова нещо наистина и да си скапя водната помпа заради антифриза (въпреки че мнооого ме съмнява ....)
Има ли такъв специален антифриз за нашите коли ???




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Нед 21 дек 2008 15:44


Има писано по темата.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 15:56


значи разбрах че това Г11 има значение което го пише на разширителния съд , сега чета и тука

http://www.mapodo.de/product_info.php/p ... anguage/en

че това което съм купил е точно Г11 , е май съм го улучил , и пише че си е за Фолксваген , значи всичко е ок ... ако наистина е АРАЛ!!!


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 16:02


та някой скоро купвал ли си е точно такъв арал , и под капачката има ли запечатващо фолио ???


Потребителски аватар
murzelamka
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот murzelamka » Нед 21 дек 2008 16:04




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 16:17


Въпроса ми бе , конкретно за Г11 и Г12 , каква е разликата , и какво им е специално на нашите водни помпи ??

И най вече , някой скоро купвал ли е антифриз арал , и дали има под капачката защитно фолио или не


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 21 дек 2008 17:16


Колега Г-12 червения слагат на новите двигатели тези които са с алуминиев блок слага се такъв ,защото по-малко разяжда алуминия когато е концентрат,а Г-11 синия си е за нашите коли с блок от чугун аз така знам не се плаши това с водната помпа не съм го чувал,но знам че когато си караш с антифриз тя се смазва ,защото той си има мазилни с-ва за разлика от водата.Мисля че за твоя двигател и на някои Сеати 1,4 когато се сменя ангренажния ремък се сменя и водната помпа, защото лопатките на турбинката са пластмасови и се чупят от топлината и времето.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 21 дек 2008 17:18


специално на водната пом;па и е все едно дали върти вода, антифриз или мътеница :lol:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Нед 21 дек 2008 17:21


L&R написа:специално на водната пом;па и е все едно дали върти вода, антифриз или мътеница :lol:



Дай такова менние и в тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=120394

аз се чудех как да им го кажа :)


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 17:32


jagler написа:Колега Г-12 червения слагат на новите двигатели тези които са с алуминиев блок слага се такъв ,защото по-малко разяжда алуминия когато е концентрат,а Г-11 синия си е за нашите коли с блок от чугун аз така знам не се плаши това с водната помпа не съм го чувал,но знам че когато си караш с антифриз тя се смазва ,защото той си има мазилни с-ва за разлика от водата.Мисля че за твоя двигател и на някои Сеати 1,4 когато се сменя ангренажния ремък се сменя и водната помпа, защото лопатките на турбинката са пластмасови и се чупят от топлината и времето.


Колега , убеден ли си че лопатките а пласмасови ???? :shock :shock :shock


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 21 дек 2008 17:38


freestyler911 написа:
jagler написа:Колега Г-12 червения слагат на новите двигатели тези които са с алуминиев блок слага се такъв ,защото по-малко разяжда алуминия когато е концентрат,а Г-11 синия си е за нашите коли с блок от чугун аз така знам не се плаши това с водната помпа не съм го чувал,но знам че когато си караш с антифриз тя се смазва ,защото той си има мазилни с-ва за разлика от водата.Мисля че за твоя двигател и на някои Сеати 1,4 когато се сменя ангренажния ремък се сменя и водната помпа, защото лопатките на турбинката са пластмасови и се чупят от топлината и времето.


Колега , убеден ли си че лопатките а пласмасови ???? :shock :shock :shock
да ,питай някой майстор и той така ще ти каже... :wink:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 17:45


добре тогава , как да разбера дали има начупени лопатки без да се разглобява, колата си работи добре, загрява на 90 и там стои ...
Трябва да надува маркучите ли или да не ги надува .... кое беше ...


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Нед 21 дек 2008 18:48


Надуването на маркучите е в следствие постъпващо налягане в охалдителнатра система - варианта издухана гарнитура на главата.
Ако не ти върти водната помпа веднага ще прегрееш , аи няма да имаш парно в купето.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 21 дек 2008 22:28


значи си върти и парно имам и то добро , и температурата държи .... Дано да е така още време ....


Потребителски аватар
archimedes
Мнения: 371
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот archimedes » Нед 21 дек 2008 23:04


Виж тези теми:
1. Тема
2. Тема



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта