Термостат на 1.8 ABS двигател
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
sashoskiora написа:Вече се побърках този Голф,как трябва да седи ремъка на алтернатора и водната помпа?????????????има ли някъде схема
Колега,това ЗА РЕМЪКА е вярно-с пистите по гладката шайба на в.помпа.Като сменя помпата нали видя наклона на турбинните перки, пък и самата форма на "охлюва"(корпуса) пдсказва правилната посока-по часовника.Не че не може да се монтира и по другия начин.Вторият признак е силата на струята от тънкото маркуче влизащо в разширителния съд.При смяна на помпата (по-добре свали цялата), ще трябва нов пръстен 50х4.
И трябва да побере не по-малко от 6 литра антифриз,обезвъздушаването е автоматично (огледай мундщуците на малкото маркуче)
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
emo-gar написа:sashoskiora написа:Вече се побърках този Голф,как трябва да седи ремъка на алтернатора и водната помпа?????????????има ли някъде схема
Колега,това ЗА РЕМЪКА е вярно-с пистите по гладката шайба на в.помпа.Като сменя помпата нали видя наклона на турбинните перки, пък и самата форма на "охлюва"(корпуса) пдсказва правилната посока-по часовника.Не че не може да се монтира и по другия начин.Вторият признак е силата на струята от тънкото маркуче влизащо в разширителния съд.При смяна на помпата (по-добре свали цялата), ще трябва нов пръстен 50х4.
И трябва да побере не по-малко от 6 литра антифриз,обезвъздушаването е автоматично (огледай мундщуците на малкото маркуче)
Колега много благодаря за снимковия материал и аз я смених,но ми беше много странно канален ремък да контактува с каналите по гладка шайба и го сложих на обратно както е логично да е без да се замислям,че обръщам посоката на помпата и се почна една драма. Днес го видах в Аутодата-та как трябва да е.Оригинално помпата с гладка шайба ли е,че ми е много странно това.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
krasimir_nik
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
и аз имах много проблеми с тия водни системи , като взех колата (голф3) щом почна да дигам над 100 км започва да загравя водата хвали един път смених всичко водни попми термостати радиатора чистих вече бях решил да я продавам,но закрах я аз в един сервиз на vw в стара загора и тоя като я видя абе вика тоя ремак не е правилен минава сас забите върху гладката шаиба , е аз не вярвам дигнах един скандал и момчето звана до незнам си каде и му пратиха снимка на цялата схема на ремака и шаибите и настина vw (голф3) са със гладки шайби на водната помпа и ремъка минава около всички ролки от ВЪНШНАТА страна . тогава оправихме ремака падна ми разхода и то доста и всичко си дойде на мястото.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
krasimir_nik написа:и аз имах много проблеми с тия водни системи , като взех колата (голф3) щом почна да дигам над 100 км започва да загравя водата хвали един път смених всичко водни попми термостати радиатора чистих вече бях решил да я продавам,но закрах я аз в един сервиз на vw в стара загора и тоя като я видя абе вика тоя ремак не е правилен минава сас забите върху гладката шаиба , е аз не вярвам дигнах един скандал и момчето звана до незнам си каде и му пратиха снимка на цялата схема на ремака и шаибите и настина vw (голф3) са със гладки шайби на водната помпа и ремъка минава около всички ролки от ВЪНШНАТА страна . тогава оправихме ремака падна ми разхода и то доста и всичко си дойде на мястото.
Колега изглежда е така и аз за пръв път срещам такова нещо и първосигнално сложих ремъка от другата страна,без да се замислям че обръщам посоката на въртене на помпата,която трябва да е по часовника.
Нека някой друг сподели за въпресната шайба дали наистина е гладка и така ли е редно да контактува ремъка с нея откъм каналите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта