Здравейте колеги
не можах да открия някаква подобна тема та реших да пусна... преди малко се пребрах от тополица (около Айтос). В Бургас заваля сняг и бях обеден, че там ще има. Така и стана. Та на един от баирите голфа тръгна да се запъва... както си седях на 1-ва и изведнъж взе да си подава сам газ и да си я отнема, а като почнат да превъртат гумите отнема малко газ, прескачат гумите все едно зацепва и пак си набира. И така си качих без никакви ядове баирите. После реших назаде да завартя като задържах ръчната и с газ на пълен десен. Спрях да изпуша една цигара на снега и забелязох, че лампата на ABS ми свети. Угасих и изчаках малко. Запалих пак, но уви - не угасна. Тръгнах и пробвах дали ще имам ABS - е имах я, но лампата си свтише. После след около 5-10км нормално каране угасна. Някой може ли да ми каже на какво се дължи? Системи някакви, недостиг на спирачна течност, отказване на някой датчик (ама тогава щеше да ми блокира действието на системата).
Голфа ми е 1.6 101к.с. AFT 11.1997г., ABS, AIRBAG - 2, Климатроник, Комби.
Голф 3 1.6i 101к.с. AFT - ABS на сняг
- AIR_MEN
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Голф 3 1.6i 101к.с. AFT - ABS на сняг
Последна промяна от AIR_MEN на Сря 24 дек 2008 22:03, променено общо 1 път.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Подава си сам газ за да не угасне... другото което си го написал не го разбирам съвсем добре ... искаш да кажеш, че АБС ти работи като тракшън контрол ли ? Съмнявам се ...
Компа просто подава гориво когато колата е пред угасване като се качат оборотите до определено положение спира да подава гориво и колата спира да поема и така докато пак паднат ...
Ако имаш АБС и на четерите колела, това което си направил с ръчната може би е шашнало датчиците, защото АБС се опитва да намали спирачното усилие върху задните търкалета, но тъй като си дръпнал ръчната не може.
Компа просто подава гориво когато колата е пред угасване като се качат оборотите до определено положение спира да подава гориво и колата спира да поема и така докато пак паднат ...
Ако имаш АБС и на четерите колела, това което си направил с ръчната може би е шашнало датчиците, защото АБС се опитва да намали спирачното усилие върху задните търкалета, но тъй като си дръпнал ръчната не може.
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Данеби да имаш система против приплъзване?
Виждал съм го на автмоатик БМВ 97-ма....ефекта е следния :
като усети,че боксуваш (от датчиците за абс-а си вади изводите) отнема газ докато колата тръгне (колкото и да натискаш педала няма ефект понеже не ти контролираш колата).Същевременно абс-а задържа боксуващото колело леко за да се предаде въртящ момент към небоксуващото колело и така колата превзема баира (много готина екстра ако говориш за това де).Може и да го имаш...май се водеше ASC доколкото помня и лампата му беше обща за АБС-а и ASC-то.....ако си ошашкал ASC-то с тези ръчни е нормално да ти свети лампата за АБС-а а той да си работи - проблема е в другата система и вероятно е просто ошашавяне заради твоите изпълнения
Нека някой по-запознат да сподели опит и мнение
Весели празници!
Виждал съм го на автмоатик БМВ 97-ма....ефекта е следния :
като усети,че боксуваш (от датчиците за абс-а си вади изводите) отнема газ докато колата тръгне (колкото и да натискаш педала няма ефект понеже не ти контролираш колата).Същевременно абс-а задържа боксуващото колело леко за да се предаде въртящ момент към небоксуващото колело и така колата превзема баира (много готина екстра ако говориш за това де).Може и да го имаш...май се водеше ASC доколкото помня и лампата му беше обща за АБС-а и ASC-то.....ако си ошашкал ASC-то с тези ръчни е нормално да ти свети лампата за АБС-а а той да си работи - проблема е в другата система и вероятно е просто ошашавяне заради твоите изпълнения
Нека някой по-запознат да сподели опит и мнение
Весели празници!
- AIR_MEN
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
почнах да си правя изводи от това, че когато държах 3к оборота и ми приплазваше лявото колело стана следното... лявото колело спря до някаква степен да боксува, при което спаднаха оборотите на 2300 - 2500 и отдясно взе да блъска леко, след което колата се качи и зацепи и лявото колело... тогава пак светна лампата за АБС-а а аз държах само газта... определено незнам какво има в голфа ми, ама досега не съм чувал голф 3 и някакви такива системи... пък като си вартя гуми на асфалт... е върти ги яко... не ми се струва логично да върти на асфалт като луд, а на сняг да ми прави мании... може аз да се бъркам нещо в цялата история... а възможно ли е да взима информация от датчика за външната температура и да си включва сам евентуално някаква такава система, ако я има... (което много ме съмнява, лудата машина ще е ако има такива глупости... хахахха)
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това което описваш е действие на ASR ( Описано от zfa159). Но той си работи на мокро и на сухо и не се влияе от температурата. ASR е базиран на ABS датчиците и не е изключено да го имаш, но е малко вероятно, защото първо го слагат на коли с по-висок въртящ момент и второ серийно почват да го слагат 2003-4-та година при повечето пройзводители.
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Koлега, такава система вече е имало във VAG-групата през 1996г., така че е възможно Голфчето да я има. 
Последна промяна от m2595 на Сря 24 дек 2008 22:05, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 55 госта
